Divkārtējais pasaules čempions Fernando Alonso paziņojis, ka “McLaren” ir pēdējā komanda viņa F1 karjerā, tomēr vēl nav atzinis, cik sezonas plāno pavadīt komandas sastāvā. Alonso arī atzinis, ka pēc savas sacīkšu braucēju karjeras plāno dzīvot normālu dzīvi, noliedzot runas par iespēju kļūt par menedžeri.

“Es uzskatu, ka ar 15, 16 vai 17 sezonām Formulā 1 būtu pietiekami. Tas ir gluži kā ar Ferrari – katrai nodaļai dzīvē pienāk beigas,” komentē Alonso, kuram šī ir 14. sezona F1. “Es savu karjeru uzsāku ar tēva būvēto “McLaren Honda” repliku trīs gadu vecumā, tādēļ vēlos pabeigt karjeru ar īsto “McLaren Honda” komandu. Tā būs bijusi trešdaļa no manas dzīves, kas pildīta ar lieliskām atmiņām, neaizmirstamu pieredzi un lieliskiem draugiem. Normālā dzīve sāksies dienā, kad pametīšu F1. Šobrīd nedomāju, ka kādu dienu kļūšu par menedžeri.”

Spāņu braucējs arī apgalvo, ka nenožēlo “Ferrari” komandas pamešanu, neraugoties uz to, kādā situācijā šobrīd ir itāļu komanda attiecībā pret “McLaren”. “Ar “Ferrari” kļuvu par vicečempionu 3 reizes. Nevēlējos to atkārtot ceturto reizi. Varbūt, ka mainīšu savu viedokli, ja viņi beigs sezonu ar titulu, taču, ja viņi paliks otrie vai trešie, tad es būšu apmierināts ar savu lēmumu.” Fernando Alonso par vicečempionu kļuva 2010., 2012. un 2013. gadā.

Alonso atzīst, ka šobrīd galvenais uzsvars tiek likts uz mašīnas izturību, un komanda vēl necer apsteigt tuvākos konkurentus. “Šobrīd precīzi nezinu, kādi būs komandu spēku samēri Ķīnā, taču mums vēl jāapgūst daudz nianšu saistībā ar mašīnas uzvedību. Diemžēl Malaizijā finiša līniju nesasniedza neviena no mūsu mašīnām, tomēr esam veikuši izmaiņas, lai izvairītos no problēmu atkārtošanās. Šonedēļ gūsim atbildes uz daudz jautājumiem.”

1 KOMENTĀRS

      • Primadonnai ir zinaashanas kaa pielaagot formulu savam jociigajam cbraukshanas stilam. liidz taadam liimenim kad Raikonens saaka izskatiijaas peec luuzera.

        shogad Uzace ir prom, un uzreiz Raikonenam ripo speekaa- taatad shii mashiina nav ALOedition.

      • kā man patīk šitie mīti.. 😀

        vienīgais, ko ALO varēja reāli ietekmēt, ir rādīt ‘personīgo piemēru’, strādājot 24*7, savu kompetenču ietvaros, ko Skudērijā pirmo reiz tā pa īstam demonstrēja Nikijpele, un vēlākos laikos – MSch..

        tīŗi ‘zināšanu un prasmju mašīnas attīstībā’ jomā, jelkuŗš viens pilots NEKAD (pat mierlaika relatīvi ‘vienkāŗšo’ GP monstru ērā) nav spējis aizstāt visus tīma gudrīšus.

        Tā ka čiku konsekventā kaldināšana, IMHO, ir itin tuvu ALO patiesā ieguldījuma ‘mašīnas attīstībā’ pie sarkanajiem. Var pat teikt vairāk – ka ALO no tiem šrotiem spēja izspiest (vid. statistiski) vairāk, nekā tie vērti, tas skudērijas bosiem varēja pat radīt kļūdainu priekšstatu par to, kādā *irsā viņus ir iestūrējis sinjors Domenikali, MBA.

      • LABOJUMS –

        “..tas skudērijas bosiem” apakšteikumu lasīt pareizi kā –

        tas skudērijas bosiem varēja pat aizmālēt acis un traucēt adekvāti novērtēt situāciju – par to, kādā *irsā viņus ir patiesībā iestūrējis sinjors Domenikali, MBA.