Divkārtējais pasaules čempions Luiss Hamiltons izcīnījis pirmo starta pozīciju Ķīnas GP kvalifikācijā, mazāk kā par sekundes desmitdaļu pieveicot savu komandas biedru Niko Rosbergu, kamēr iepriekšējā posma uzvarētājs Sebastians Fetels sacīkstes sāks no trešās pozīcijas.
Pirmajā kvalifikācijas kārtā lielus pārsteigumus nesagaidījām – piecu lēnāko braucēju vidū Niko Hilkenbergs, kā arī abi “McLaren” un “Manor” braucēji. Tiesa gan, abas šīs komandas turpina strauju progresu – “McLaren” braucējiem, lai tiktu uz otro kārtu, pietrūka vien 0,2 sekundes, kamēr abiem “Manor” braucējiem izdevās pārliecinoši iekļauties 107% robežās, līdz ar to Stīvenss un Meri var droši gatavoties rītdienas sacīkstēm. Lai gan atšķirība starp mīkstajām un vidējām riepām bija ievērojama, tomēr “Mercedes” braucējiem, atšķirībā no Malaizijas GP, izdevās sataupīt mīksto riepu komplektu.
Otrajā kārtā pārlicinoši ātrākos laikus uzrādīja “Mercedes” un “Ferrari” braucēji, neraugoties uz Hamiltona problēmām ar pārlieku strauji uzkarstošo mašīnas sēdekli. Ārpus labāko desmitnieka palika Maldonado, Kvjats, abi “Toro Rosso” braucēji, kā arī Serhio Peress. “Red Bull” šīs sezonas jaunpienācējs Kvjats visu nedēļu cīnās ar jaudas problēmām, kas arī bija galvenais iemesls vājajam sniegumam kvalifikācijā. Atzīstamu sniegumu demonstrēja “Sauber” komanda – abi tās braucēji Markuss Ēriksons un Felipe Nasrs iekļuva labāko desmitniekā.
Izšķirošajās minūtēs jau pirmajā mēģinājumā “Mercedes” braucēji uzrādīja pārliecinoši ātrākos apļa laikus, taču viņu galvenie konkurenti “Ferrari” diezgan nesekmīgi cīnījās ar “Williams” braucējiem. Pēdējos mēģinājumos Fetelam gan izdevās pakāpties uz trešo pozīciju, tomēr Rosbergu, kurš uzlaboja savu rezultātu, bet ne pietiekami, lai apdzītu Hamiltonu, pārspēt neizdevās. Fetela komandas biedram Kimi Raikonenam nācās samierināties ar sesto pozīciju.
1. rinda | 1. Luiss Hamiltons 1’35.782 Mercedes |
|
2. Niko Rosbergs 1’35.824 Mercedes |
||
2. rinda | 3. Sebastians Fetels 1’36.687 Ferrari |
|
4. Felipe Masa 1’36.954 Williams |
||
3. rinda | 5. Valteri Botass 1’37.143 Williams |
|
6. Kimi Raikonens 1’37.232 Ferrari |
||
4. rinda | 7. Daniels Rikjardo 1’37.540 Red Bull |
|
8. Romēns Grožāns 1’37.905 Lotus |
||
5. rinda | 9. Felipe Nasrs 1’38.067 Sauber |
|
10. Markuss Ēriksons 1’38.158 Sauber |
||
6. rinda | 11. Pastors Maldonado 1’38.134 Lotus |
|
12. Daņila Kvjats 1’38.209 Red Bull |
||
7. rinda | 13. Makss Verstapens 1’38.393 Toro Rosso |
|
14. Karloss Saincs 1’38.538 Toro Rosso |
||
8. rinda | 15. Serhio Peress 1’39.290 Force India |
|
16. Niko Hilkenbergs 1’39.216 Force India |
||
9. rinda | 17. Džensons Batons 1’39.276 McLaren |
|
18. Fernando Alonso 1’39.280 McLaren |
||
10. rinda | 19. Vils Stīvenss 1’42.091 Manor |
|
20. Roberto Meri 1’42.842 Manor |
Izskatās diezgan drūmi,jācer, ka gonkā Ferrari izskatīsies labāk!
Ferrari speeks ir daudz garaakie stinti uz miixtajaam riepaam. ja vinjiem izdosies SOFT, SOFT, MEDIUM strateegjija, tad Merkiem ar savu SOFT, MEDIUM, MEDIUM naaksies pamatiigi iespringt. jo miixtaakais kompaunds ir +/- 2 sec aplii aatraaks.
Mercedesu speeks ir motors, Skudeerija ir extreemi taupiiga uz riepaam. iipashi miixtaakaa sastaava. GAME ON this season! 😉