“Red Bull” komandas vadītājs Kristians Horners paziņojis, ka labprāt redzētu divu veidu dzinējus F1 čempionātā jau 2017. gadā. Horners atzīst, ka šāda situācija bijusi jau agrāk, un tas varētu padarīt čempionātu interesantāku, jo dažās trasēs nelielas priekšrocības varētu gūt viena veida dzinēju ražotāji, bet citās spēku samēri varētu atšķirties. “Šis būtu interesants koncepts, tādēļ ir vērts rūpīgi izanalizēt visus plusus un mīnusus,” atzīst Horners. “Tas noteikti būtu interesanti, tādēļ es ieteiktu arī “Renault” rūpīgi apdomāt šādu ideju.”

Helmuts Marko uzskata, ka “Red Bull” komandas braucējs Daniels Rikjardo ir vienā līmenī ar četrkārtējo pasaules čempionu Sebastianu Fetelu. “Attiecības ar Sebastianu tika veidotas gadiem, tomēr tas nenozīmē, ka tagad esam palikuši tukšā. Jau pērn Daniels pierādīja, ka spēj būt tikpat labs gan ātruma gan mašīnas attīstības ziņā.” Tikmēr pats Rikjardo paslavējis savu jauno komandas biedru Daņilu Kvjatu. “Sebastianam bija daudz lielāka pieredze, tomēr Daņila ļoti ātri apgūst visus tehniskos aspektus. Šobrīd viņam vienkārši vajag nedēļas nogali bez problēmām, lai pilnībā pierādītu savu potenciālu. Šobrīd mums izdodas lieliski sastrādāties, lai palīdzētu komandai.”

“Sauber” komandas braucējs Felipe Nasrs, kurš pagājušogad kopā ar Sūziju Volfu pildīja “Williams” testu braucēja pienākumus, uzskata, ka Volfa ir pilnībā gatava debijai F1. Vaicāts, vai viņš nav pārsteigts par to, ka Volfas kandidatūra netika izskatīta, kad komandai nācās uz Malaizijas GP atrast braucēju, kas varētu aizvietot Valteri Botasu, ja somu braucējs vēl nebūtu atguvies no Austrālijā gūtajām muguras sāpēm, Nasrs atzīst: “Šis noteikti nav viegls lēmums, tomēr uzskatu, ka viņa bija pilnībā gatava, jo pavadīja daudz laika sacīkšu simulatorā. Varbūt komanda vēlējās kādu ar lielāku pieredzi pašā trasē.” Šosezon Volfa trasē dosies divās piektdienas testu sesijās, kā arī testos sezonas vidū.

[socialpoll id=”2267942″]

1 KOMENTĀRS

  1. un kaadi tad buutu tie divi dzineeju tipi? viens gibriits, bet otrs parastais? tad kuram buutu turbiine un kuram nee?

    tad jau labaak ierobezho max jaudu un katrs taisa ko un kaa grib. kaa agriinajaa F1, kad katrs raka kaa maaceeja.

    • Viss vēl tikai idejas līmenī, bet Eklstons labprāt redzētu kaut ko lētāku priekš komandām ar mazākiem budžetiem. Iespējams, vadošās komandas turpinās ar V6, bet kā alternatīva būs V8 vai V6 twin turbo. Pēc visiem ierobežojumiem diez vai šo dzinēju īpašniekiem būs lielas iespējas pacīnīties ar V6 lietotājiem.

      • respektiivi no mazo komandu viedoklja- ja jau zaudeejam, tad kaapeec to nedariit pa leeto?

        cik atminos pavisam nesen F1 attiistiibas grupa veeleejaas dzineejus ap 1000 zirgaspeekiem. un ar pamatiigu troksni. vinjiem vajag opregjelicsa.