“McLaren” komandas braucējs Džensons Batons šaubās, vai komandai vispār šosezon izdosies gūt punktus. Britu braucējs sacīkstēs nemitīgi cīnījās ar dažādām problēmām un finišu sasniedza vien priekšā “Manor” braucējiem. “Pirmie 30 apļi nebija garlaicīgi, tie bija 30 biedējošākie apļi manā dzīvē.” Batons arī uzsver, ka visu sacīkšu garumā nācās cīnīties ar stūri, kā arī gāzes pedāļa problēmām. “Pēc šodienas man ir sajūta, ka mēs šogad punktus vispār negūsim. Cerams, ka šī vienkārši bija viena neveiksmīga diena.” Batona komandas biedrs Alonso cīnījās par augstākām vietām, tomēr sacīkstes beidza laicīgi bremžu problēmu dēļ.

Četrkārtējais pasaules čempions Sebastians Fetels atzinis, ka “Ferrari” komandas stratēģija bijusi pareiza, un iemesls, kādēļ viņam nācās piekāpties Luisam Hamiltonam cīņā par otro vietu, bijis tas, ka Hamiltons vienkārši bijis ātrāks. “Kad viņš devās otrajā piststopā, mums bija skaidrs, ka Hamiltons izmantos 3 boksu apmeklējumu. Diemžēl viņš bija pārāk ātrs, lai saglabātu 2. vietu.” Vācietis arī uzskata, ka atstatums līdz “Mercedes” braucējiem nav krities, bet gan audzis. “”Williams” braucēji ir spējuši pietuvoties, bet “Mercedes” – attālinājušies. Tomēr kopumā esam laimīgi par 3. vietu, zinot, kur mēs bijām pirms kāda laiciņa.” 

Luiss Hamiltons izteicies, ka bijis ļoti neapmierināts, kad 10 apļus pirms sacīkšu beigām saņēma ziņu no komandas, kas aicināja necensties noķert Rosbergu un saglabāt 2. vietu. “Braucējam dzirdēt ko tādu ir ļoti nepatīkami. Esmu šeit, lai cīnītos, nevis braukātu 2. pozīcijā.Saprotams, ka es to ignorēju un centos noķert komandas biedru. Kad 7 apļus pirms beigām biju 13 sekunžu attālumā, sapratu, ka mērķis nav sasniedzams, un izvēlējos droši sasniegt finiša līniju.”

1 KOMENTĀRS

  1. šitais nu jau gadiem pesimistiski ņaudošais njē njē Batons bij jāpatriec ratā jau no HondasBrawn, Kas bliņ tas par pilotu kas noliek komandu, šito ņauduli klausoties var padomāt ka komandas especially laiž luni lai šamam sasolītu burkānus un beigās iedalītu figu. Baigais Čempions atradies vai zinies

  2. Sorrī veči, ka nevietā, bet gribēju padalīties, tikko izlasīju, kā saucies pēdējais NasCar Spint Cup posms: tulkojās kā “Sūkļa Boba Kvadrātbikša Kanzasas 400 jūdzes” :D:D:D Ārim ar atradīsies ko piemetināt noteikti…

    • Labs! Nebiju tā aizdomājies par šo latvisko skanējumu. Iemetu aci kalendārā un izrādās, ka tur bez Sūkļa Boba mačiem ir arī:
      -Goda aizgalda ātrumbrauciens 500
      -Pīļu komandieris 500
      -Liekuļa galvassāpju atvieglojuma šāviens 500
      -Ātro kredītu varoņu sacīkste 500
      😀 😀 😀

    • Labs IncizZ! 🙂 Bet, es ar’ ne pa tēmu, pat ne par NASCAR, bet Indy. Vot vai nu savlaik priekš F1 veidotais BrickYard iekšējais apendix ir tiešām galīgs khm sviests vai arī Indy sāk braukt taj pašā grāvī kur F1 jau ir – sestdienas gonkā bez 1mā apļa 1mā līkuma kreša reāli pārējais nu gluži kā Circuit de Catalunya dažas stundas vēlāk. Procession, tyre saving, fuel saving. meh 🙁

      • Nu tas treks patiešām ir diezgan liels mēsls, 1 normāla apdzīšanas vieta pirmajā līkumā, kur var izmantot draftu, pārējās tikai ar push to pass palīdzību. Principā, ja 4 Penske mašīnas izretojās (ar Penskēm šogad ir līdzīgi, kā ar Mercedes F1 tīri ātruma ziņā) un trasē nekādi podi netiek vārīti, viss izvēršās baigi garlaicīgi: piem.: Long Bīču es reāli izslēdzu ārī, jo man apnika skatīties apļu atskaiti “to go”. Tad jau šito gonku vēl varēja nosaukt par diezgan interesanu

      • Mjā, varbūt tas nav tas pats grāvis, kurā mērcējas F1, taču izskatās, ka IndyCar šogad kaut kādā grāvī ir iebraukuši gan. Pirmkārt, pie vainas noteikti ir tās jaunās aerodinamikas paketes. Otrkārt, trašu izvēle pēdējos gados sāk pieklibot – par daudz braucienu visādās pilsētu ielās un otršķirīgās trasēs. Tiesa, sākot ar nākamo posmu viss izskatās cerīgāk, jo ies vaļā ovālu sezona. Indy 500 būs mega-gonka pati par sevi + Fontana un Pokono arī ir kārtīgi cirtieni. Un Toronto, Mid-Ohaijo un Sonoma nav tās sliktākās trases. Tā kā šovs vēl būs!