Luisam Hamiltonam Monako GP kvalifikācijas 3. kārtā tiks dota iespēja izvēlēties, vai britu braucējs vēlas doties trasē pirms vai pēc sava komandas biedra Niko Rosberga. Pērn ātrāk trasē devās Rosbergs, kam tobrīd piederēja labākais rezultāts. Vācietis pieļāva kļūdu, izraisot dzelteno karogu fāzi un liedzot iespēju Hamiltonam pārspēt viņa rezultātu, kas vēlāk izraisīja plašu rezonansi vairākos medijos, kas pieļāva varbūtību, ka Rosbergs to darījis ar nodomu. “Mercedes” komanda pirms sezonas vienojusies ar abiem pilotiem, ka viņiem tiek dota šāda izvēles iespēja pārmaiņus pa posmiem. Interesanti, ka, lai noskaidrotu, kuram braucējam pirmajam būs iespēja izmantot šo priekšrocību, Austrālijā mesta monēta uzkrita par labu Rosbergam, kas var izvēlēties, vai doties pirms vai pēc komandas biedra nepāra posmos, bet Hamiltons – pāra posmos (Monako ir sezonas 6. posms).
“Lotus” komandas braucējs Pastors Maldonado uzskata, ka viņa pārstāvētā komanda tuvojas “Williams” sniegumam un cer, ka tuvāko posmu laikā izdosies noķert Klēras Viljamsas vadīto komandu. “Viņi joprojām ir nedaudz priekšā mums, it īpaši kvalifikācijās. Tomēr sacīkšu režīmā mēs tuvojamies. Dažos sacīkšu nogriežņos mēs pat bijām ātrāki – ne daudz, varbūt kādu sekundes desmitdaļu. Manuprāt, viņiem ātrāk nodilst riepas, tādēļ dažkārt viņi spēj pirmos apļus uzrādīt ātrākus apļa laikus, bet tuvojoties boksu apmeklējumiem esam ātrāki.” Pastoram Maldonado gan šosezon vēl nav izdevies gūt punktus, toties viņa komandas biedrs Romēns Grožāns pēdējās trīs sacīkstes finišējis labāko astotniekā.
Četrkārtējais pasaules čempions Alens Prosts aicina nenorakstīt “McLaren Honda” komandu, neraugoties uz to, ka komanda sezonas pirmajos piecos posmos neguva punktus. “Ir ļoti grūti novērtēt reālo situāciju no ārienes. Piemēram, “Renault” bija pārliecinoši labākie, tomēr, līdz ar jauno sistēmu ienākšanu, viņiem sākās problēmas, tomēr nebrīnīšos ja dažu mēnešu vai gada laikā viņiem atkal izdosies nokļūt virsotnē. Nevar zināt, kas patiesībā notiek “Honda” rūpnīcā. Šasija izskatās ļoti laba, tomēr runa ir par 1-1,5 sekundēm, kas ir ļoti daudz. Bet cik tālu viņi šobrīd ir ar dzinēju attīstību un visām pārējām sistēmām? To mēs šobrīd nezinam.” Pats Prosts 1989. gadā kļuva par čempionu, tieši startējot “McLaren Honda” sastāvā.