Luiss Hamiltons bija sacīkstes vadībā lielāko daļu no 78 apļus garās Monako GP sacīkstes, tomēr finišēja trešajā vietā pēc tam, kad 12 apļus pirms finiša devās boksos pēc jaunām riepām drošības mašīnas perioda laikā.

Pēc finiša brits atzina, ka komanda sākotnēji likusi viņam palikt trasē, tomēr pats Hamiltons esot redzējis TV ekrānos, ka “Mercedes” mehāniķi gatavojas pitstopam un nospriedis, ka viņa komandas biedrs un sekotājs trasē Niko Rosbergs arī dodas boksos. Tas licis britam izlemt par nepieciešamību uzlikt jaunas riepas izšķirošajai cīņai.

“Man bija jāpaļaujas uz savu komandu. Likās, ka es ekrānos redzēju vienības mehāniķus iznākam boksu celiņā un nodomāju, ka Niko dodas bosksos,” skaidroja pats Hamiltons. “Tobrīd neredzēju sev aizmugurē sekotājus un nospriedu, ka viņi abi devušies boskos. Tāpēc laikā, kad komanda man lika palikt trasē, es teicu, ka šīs riepas būs atdzisušas un pieņēmu, ka Niko un Sebs būs ar svaigām supermīkstā sastāva riepām, kamēr es ar atdzisušām mikstā sastāva riepām. Tāpēc devos boksos ar pilnu pārliecību, ka pārējie darījuši to pašu.”

Hamiltons trasē atgriezās trešā pozīcijā aiz Rosbergs un Fetela, tomēr neskatoties uz ātrāku mašīnu un svaigām riepām, viņš nespēja atlikušajos apļos tikt garām Fetelam. Līdz ar to Rosbergs izcīnīja trešo uzvaru pēc kārtas Monako ielās – līdzīgs panākums šajā trasē izdevies vienīgi Grehemam Hilam un Airtonam Sennam.

“Tā bija lielākā sacīkšu veiksme manā karjerā,” paziņoja Rosbergs. “Es biju pārsteigts, kad sev priekšā ieraudzīju drošības mašīnu un neviena cita tur nebija. Nezināju, kas ir noticis, tomēr es ļoti centos noturēt riepās temperatūru, jo bija sajūta, ka tobrīd braucu pa ledu. Līdz drošības mašīnai Luiss bija labāks par mani, gluži kā tas bija visu nedēļas nogali. Es zinu, cik briesmīgi viņš šobrīd jūtas. Protams, esmu laimīgs, atkal uzvarot Monako. Tas vienmēr ir īpaši un es noteikti nosvinēšnu šo uzvaru. Uzvara ir uzvara.”

Tagad kopvērtējumā Rosbergs tikai 10 punktus atpaliek no komandas biedra Luisa Hamiltona.

1 KOMENTĀRS

  1. es nesaprotu šo lapu! vai nu tizleņi te strādā vai kā! Rakstīts ir par jebkādiem tizliem mēsliem un kaut kādām otrā un pārējā plāna sacīkstēm, kamēr nav neviens vārds par visslavenākajām sacīkstēm pasaulē – Indy500 Indianapolisā!!!
    nu jā…… šinī lapā par patiesām autosporta vērtībām īsti neviens nesaprot… par kaut kādu tizlu un neinteresantu f1 vien tik spēj rakstīt!

    • Ja te uzradīsies Āris Plūģis, Gatim var klāties plāni…
      A.Rūmītim ir taisnība lielā mērā, jo primāri šis ir F1 portāls. Bet fakts gan ir, ka Indy 500 konkrēti liek kloķi absolūti nepiemērotai trasei. Vēsture ir vēsture, taču liekas, ka veco laiku formulām Montekarlo ielas bija labāk piemērotas, pašreizējiem spēkratiem ar tik lielisku dinamiku, bremzēm utml. apdzīšanas praktiski normāli nenotiek.
      Nebūtu Maksa manevrs, un sekojošie notikumi, vispār nebūtu nekas ko redzēt. Un visa ši Kvjata un Rikardo rokāde arī ir teātris (teiktu – cirks).
      Turpretim Indy 500 bija viss – apdzīšanas (arī pa ārmalu), stratēģijas, regulējumu maiņas pitos, milzīgs apmeklētāju skaits, daudzkrāsains peletons, dramatiskas izstāšanās, incidents pitleinā.

      • Nu INDY500 pasākums pa gabalu atgādina, ka ir 3x svarīgāks pat par ASV Neatkarības dienu! 😀 Noskatījos 1/3, tad apnika tie dzeltenie karogi, jo alus beigsies! Bet par Huanu Pablo uzvaru prieks: vells saprata, ka tikai “open wheel” ir tas kur viņam tikai jāstartē.

    • Aldis jau vienreiz līdzīgas diskusijas sakarā paskaidroja, ka šis ir privāts saits un tā autori te raksta to, ko uzskata par vajadzīgu. Nu, nebija čaļiem svētdienas naktī iekāriena rakstīt par Indy 500, tāpēc acīm redzot arī neko neuzrakstīja 😀 Globāli jau tas neko nemaina. Visi, kuri gribēja redzēt Indianapolisu, to arī redzēja, un emocijas pēdējos apļos neizpalika. Es, piemēram, negaidu šeit striktu konsekvenci to notikumu atspoguļošanā, kas ir ārpus F1.

  2. nu ar to F1 ir ta, ka domaju vina ir interesanta daudziem kuri seko lidzi strategijai, laika apstaklus un seko lidzi aplu laikiem un skatas kada arzemju kanala vinu tad tas gonaks ir daudz incigakas.

    protams ja nem alu un skatas musu balinu komentesanu tad tur nekas incigs nebus.

    piem monaco gonka bij inciga jo izsteniba mersi aplauzas vairakas reizes, vini vadijas pec cetrudienas un sestdienas treniniem ka super mikstas riepas stradaja kaut cik oki, bet mikstas rpieas nevareja uzsildit normali un tiem pasiem ferari vajadzeja lidz 5 apliem lai dabutu darba temperaturu, lidz ar to mersi lika misto uz ferari un tapec ari rosbergs neko tur ipasi netrakoja, bet kad sains jr iebrauca pitstopos tad uzreiz vsii saprata ka del ta ka trase bija pa 9 gradiem siltakas mikstas riepas sasniedza darba temperetura uzreiz, ka rezulatta sakas panika mersiem jo vini saprata ka ferari var uztasiit undercut ( ja jus klausitos vinu sarunas tad abas komandas daudz diskuteja un runaja kas un ka)
    man piemeram tapec gonka likas loti inciga jo strategijas mainijas un tu tam visam vari sekot lidzi, ja gribas tikai apdzisanu tad ej un skaties auto krosu vai kartingus. lidzigi ir ar kino ja gribi stulbi smieties nem usa komediju gribi ko incigu kur japadoma nem kadu italu festivalu filmas 😉

    • Man piemēram F1 patīk skatīties ar krieva Popova un Fabričevnas komentāriem strīmā, kas tiek zagts no Rossija2: Fabričevna ir beiguzi gvelzt muļķības un Popovs vienmēr diezgan sakarīgi komentē. Diemžēl ViaSat pārraides nekad neesmu redzējis, jo man nav tāda sadzīves tehnikas priekšmeta kā Televizora! 😀