Fernando Alonso un Džensons Batons cer jau tuvākajos posmos regulāri izcīnīt punktus, jo “McLaren” komandai ir gaidāmi uzlabojumi ne tikai “Honda” dzinēja jomā, bet arī aerodinamikā. Monako GP Batons atnesa pirmos punktus komandai šajā sezonā un uz Austrijas GP ir plānot ievērojami uzlabojumi aerodinamikā, kas tiks pārbaudīti arī testos pēc sacīkstes Austrijā. “McLaren” komandas direktors Ēriks Buljē atklāja, ka daļa aerodinamikas detaļu būšot gatavas jau uz Kanādas GP posmu.
Neskatoties uz iespaidīgo avāriju Monako GP izcīņā, par kuru Makss Verstapens saņēma sodu, holandietis pēc “Toro Rosso” vienības domām šaurajā ielu trasē, kur iepriekš nebija startējis, paveica lielisku darbu. Pats Verstapens pāris dienas pēc avārijas paziņoja, ka viņa kakla muskuļi vēl sūrst, bet kopumā viss esot kārtībā. Turklāt presei savā dzimtenē Verstapens paziņoja, ka “Lotus” pilots Romēns Grožāns, kuram uztriecās “Toro Rosso” debitants, esot apzināti bremzējis agrāk pirms Sainte Devote līkuma, kur notika avārija. “Lotus” komanda ir reaģējusi uz šo paziņojumu un paskaidrojusi, ka Grožāns nav bremzējis agrāk kā parasti un nav mainījis savu trajektoriju, līdz ar to visa atbildība par šo bīstamo incidentu esot jāuzņemas Verstapenam.
Dzinēju ražotāji šobrīd strādā pie risnājumiem, lai jau uz nākamo sezonu uzlabtou motoru skaņas parametrus, kas joprojām ir viens no jūtīgajiem punktiem jaunās ēras dzinējiem. Visi ražotāji šobrīd apsver iespējas, kā ar izplūdes gāzu sistēmas izmaiņām varētu radīt skaņas uzlabojumu un reālākais risinājums ir obligātas divas izplūdes caurules vienas vietā: viena no tām nodrošina izplūdes gāzu novadi, bet otra skaņas padevi tieši no dzinēja. Šīs izmaiņas vēl jāapstiprina F1 Komisijas sēdē, kas notiks jūlijā.




