Pirmās formulas boss Bernijs Eklstons ir apstiprinājis, ka Imolā varētu rīkot Itālijas GP sacīksti, ja netiks panākta vienošanās ar Moncu.

Imolas trases īpašnieki tikās ar Eklstonu, lai pārrunātu darījumu, un atgrieztu F1 Imolā, jau 2017. gadā.

Tiek runāts, ka Imola, kurā pēdējais posms notika 2005. gadā, varētu dalīt Itālijas GP posmu ar Moncas trasi, kā agrāk tas tika darīts Vācijas GP, kad Nirburgringa un Hokenheima dalīja F1 sacīkstes organizēšanu. Tas varētu palīdzēt pārvarēt finansiālas problēmas abām trasēm. Jāatgādina, ka pašreizējais līgums ar Moncu beidzās pēc 2016. gada sacīkstes.

Runājot ar itāļu “Gazzetta dello Sport” Eklstons atzina, ka neskatoties uz problēmām ar Moncas trasi, viņš vēlas saglabāt F1 posmu Itālijā.

“Es vēlos lai Itālija paliek kalendārā pie visām izmaksām,” viņš saka, “Bet kamēr es satikos ar Imolas īpašniekiem, man nav nekādu ziņu no Moncas.”

“Vēlme saglabāt Itālijas Grand Prix ir, bet viņiem [Moncai] nav naudas.”

“Cilvēki ar kuriem es runāju Monako GP laikā pat neprasīja vairāk laiku lai izlemtu.”

Eklstons piebilst: “Imola domā sacīksti rīkot pamīšus ar Moncu. Mēs varam to darīt. Es vēlos lai Itālija ir kalendārā.”

1 KOMENTĀRS

  1. Kad tas vecais pirdiens vienreiz apstāsies – čakarē visu to foršo pasākumu jau n. tos gadus – ta riepas ar strīpām, ta motori, ta uzpilde, ta trases jaunas tizlas – (veco hokenheimu šausmīgi žēl) , nu tač kapā līdzi savu piķi nepaņems – klauns vairāk nekas – Imolu gribētu atpakaļ ļoti, bet bez Monzas, Spa F1 = 0

    • vai tad..

      Ja ticēt Google maps – ar automobili braucot no Imolas trases galv. ieejas vārtiem (Autodromo Enzo e Dino Ferrari) līdz Sanmarīno centram būs kādas simt verstis, ko braukt, un <5% no tiem – pa suverēnās Sanmarīno Republikas teritoriju..

      GP nosaukumiem īpaši lielu nozīmi piešķirt nevajadzētu – tad jau azeru galvas-pilssēta iznāks Eiropā 😀