Četrkārtējais pasaules čempions Sebastians Fetels atzinis, ka vēlētos, lai Kimi Raikonens paliek “Ferrari” komandā arī nākamajā sezonā. Raikonenam, kurš saslīdēja Kanādā, bet Austrijā piedzīvoja sadursmi ar Fernando Alonso, līgums ar komandu beidzas pēc 2015. gada sezonas. “Ferrari” paziņojuši, ka ar lēmumu paziņot 2016. gada braucēju sastāvu nesteigsies. “Es esmu pilnībā apmierināts ar Kimi,” teica Fetels “Ferrari” pasākumā Hungaroringā, Ungārijā. “Kā es to esmu teicis daudzas reizes, mēs respektējam viens otru. Mums nav problēmu sastrādāties. Pēdējās sacīkstēs viņam gājis kā “pa kalniem”, un tas ir normāli pirmajā formulā, ka uzreiz tiec kritizēts par to. Man bija četri fenomenāli gadi, un viens, kurā daudzas lietas notika. Mašīnai bija problēmas un es pieļāvu kļūdas, un es tiku kritizēts. Tagad tas atkal mainās. Šīs lietas nav tik svarīgas, ja Tu zini, kas esi. Es domāju, ka Kimi zina kas viņš ir, un kas vēlas būt.”
“Force India” vienības direktors Bobs Fernlijs atzīst, ka viņa komanda jau ir pārsniegusi pirms sezonas uzstādītos mērķus, vēl pirms B-specifikācijas formula piedzīvos debiju šonedēļ Lielbritānijas GP. Silverstonā bāzētā komanda zināja, ka sezonas sākums būs grūts, jo dēļ finaciālām problēmām mašīna tika pabeigta vēlu, taču pēc laba sniegumu Austrijā komanda pacēlās uz 5. vietu konstruktoru kausa kopvērtējumā. “Austrija bija laba nedēļas nogale,” stāsta Fernlijs, “tā mums sniedza uz ko cerējām, pat vēl labāk, jo dažām komandām bija problēmas parādīt savu potenciālu. Būt 5. vietā kopvērtējumā pēc pirmajām astoņām sacīkstēm ir labs sasniegums komandai.” Fernlijs stāsta, ka brīdī, kad sezona sākās Austrālijā, viņš negaidīja, ka viņa komanda būs 5. vietā sezonas vidus daļā.
“Michelin” riepu ražotājs uzskata, ka Formulā 1 būtu iespējams riepu karš, bez izmaksu palielināšanās. Starp F1 riepu ražotājiem cīņa nav notikusi kopš 2006. gada. “Michelin” motoru sporta nodaļas boss Paskāls Kosnons, kura kompānija pieteicās konkursā par 2017. gada riepu piegādātāju, stāsta: “Tas būtu nedaudz dārgāk, nekā, ja ir viens piegādātājs, bet situācija ir ļoti atšķirīga no 2005. un 2006. gada. Šeit ir ierobežots skaits testu dienu, un tas vien jau ierobežotu izmaksas. Šobrīd komandas arī patērē daudz laika mēģinot izprast riepas, izmantot tās labāk, bet vai viņi tērēs daudz vairāk naudas, ja šeit būs divi piegādātāji? Es tā nedomāju. Es gribētu teikt, ka ir iespējama riepu cīņa. Es neteikšu karš, jo kad Tu runā par karu, Tu runā par daudz resursiem, bet ar kontrolētu resursu daudzumu labai cīņai, tas ir iespējams.”
Man bija četri fenomenāli gadi, un viens, kurā daudzas lietas notika.
Aha… Tos četrus gadus baudīja Vēbers un vienā gadā viņš sajuta, ko nozīmē būt Vēberam.
Tak Kimii paliks Ferraros 🙂
IESPĒJAMS , ka paliks….
Protams ka Kimi ir vislabākais variants Fetelim… Kimi… Iceman… 2007 F1 Champion… cik labi skan! Ja uz Ferrari atnāks Botas vai Hilkenbergs, tad nelīdzēs nekāds ”tutti-frutti” ne ”multi21”, būs ”viens fenomenāls gads Ferrari un pensijas pabalsts!”
par nikolaju bazara nav, aber par Valtteri es tā arī nevaru noteikties, cik tur ātrs ir viņš pats, un cik tur palīdz meršu dzineklis – jo ir bijušas visādas epizodes..
Fetels ar Valteri vienā teamā= čau Sebastian!
kaa redzams tu pac esi chav.
Valterim veel taals celjsh ejams lai kaut pietuvotos Fetela paveiktajam.
Atkal tas šakālis iz Maugļa meža! Škic Tabakij!
..kādēļ Botasam tāls ceļš ejams Āri?? viss atkarīgs no komandas…viens superveiksmīgs tehniskais risinājums un tik stūrē kā Red Bull vai Brawn..Brawn jo izteikti – pirmā sezonas puse ar uzvarām, otra puse bez Batona uzvarām..kurp mašīna vedīs , turp būs…skat kā Fetelam – 4 strauji gadi uz Ņūvija lauriem un zibenīgi Fetels dala ceturtā labākā pilota vietu ar Prostu visā F1 vēsturē…bet Rikjardo gadā redz pēkšņi Fetels jau kļuva netalantīgs, par ko gan jāsmejas ,jo liela daļa tautas neizprot autosporta pamatprincipus kā tādus… 😀 …tāka…viss ir iespējams..īpaši mūsdienu Formulā 1, kurā pie šāsdienas kārtības – arī turpmākos gadus mēs redzēsim komandu domunances (ceru ka ne entos gadus)… protams, tad Botasam tiktiešām ir jāstartē kādā no ,,bāzes komandām,, (precīzāk – kādā no komandām , kura pati sevi apgādā ar dzinēju) , jo piegādātājkomandas patērētājkomandām tos dzinējus piegādā biiiik savādākus, nekā lieto paši….
Nu nebija gan tikai Ņūvija mašīna tā, kas deva visus panākumus. No 4 tituliem divi tika izcīnīti tikai pēdējā sacīkstē. Tas ir no 19 sacīkstēm gadā viss tikai noskaidrots tikai pēdējā no tām. Otrkārt, Vēbers, kurš arī brauca RB, nevienā sezonā nefinišēja otrā vietā kopvērtējumā.
..vēl viens , kurš no motoru sporta pamatprincipiem un F1 politikas ne bū ne mē….. ja vien tu zinātu, kāda loma bija Wēberam un kuri faktori galvenokārt veido VISA un IKKATRA (augsta līmeņa) autosporta rezultātu…bet nu…neatkārtošos katram atsevišķi visu no jauna skaidrojot….
Nu un kas tad tu pats būsi? Gadījumā ne vēl lielāks bū un bē? Fettela izcīnītos 4 titulus noliegt var tikai galīgs nesapraša. Un jebkurā gadījumā nonāc pretrunā pats ar sevi, sludinot, ka Fettels ir labāks par Kimi un Fettels vispār ir tik labs, ka viņa kandidatūra iekš Ferrari ir tik stabila, ka pat netiek apspriesta kāda maiņa.
Tad Fettels ir labs vai nē?
Egil . Tu šķiet daudz sarunu šajā portālā esi palaidis garām un ,,pieslēdzies,, tēmai tikai tagad??? ..par labākiem vai sliktākiem pilotiem es teiktu tā – pilotu starpā Formulā 1 nav nedz labu , nedz sliktu pilotu… piloti ir daudzmaz vienā līmenī – nianses atšķiras braukšanas stilos (kas atkal normalizē konkurētspēju un atgriež līdzsvarā) , bet prasmes un ,,fiškas,, visā šī autosporta pastāvēšanas laikā jau ir atstrādātas līdz maximumam un ideālam…formulu vadīšanā pa trasi vairs jaunu Antarktīdu neatklāt…tāpēc tāda termina kā ,,superpilots,, nemaz nav un būt nevar…visa ,,fišku,, informācija atstrādāta gadiem visiem jau ir pieejama..savukārt pagalam sliktu braucēju arī būt nevar, jo Formula 1 komandām un braucējiem ir šo ,,vadīšanas fišku,, zināšanas, savādāk piloti nespētu piedalīties F1 , ja viņiem tādas nebūtu…jo tad tas acīmredzami izpaustos…te nevar jaukt nemāku pilotēt ar pārgalvību , kas noved pie kļūdām kā Maldonado vai Grožānu..pārgalvība ir lieta, kuru var mainīt un atstrādāt…. tāka pilotu konkurētspējā neviens pilots nav nedz labāks , nedz sliktāks par citu….viss atkarīgs no tā, cik katrs pilots ir piemērots konkrētai formulai konkrētā laikā un vietā…kā viņš ,,saplūst,, ar formulu… tādēļ nekad neesmu teicis ka Kimiks vai Fetels būtu pārāks vai švakāks par viens pār otru… pilotēšana ir atstrādāta līdz maximumam , bet galvenais galavārds rezultātam pieder tieši tehniskajām niansēm, formulai….to mēs arī redzam katru gadu..te pilots ir virsotnē, te pakaļgalā…daži pilotu sniegumu saista ar pilota talantu, taču tās ir muļķības, jo talants nevar svārstīties…. tehnika – kur tāved , tur pilots arī ir…. es šaubos , ka piemēram Hamis ir talantīgāks par Rosbergu…vienkārši pārsvaru Hamim dod viņa pilotēšanas stila piemērotība konkrētai mašīnai, līdz ar ko tas dod gan priekšrocības regulējumos ,gan citos aspektos, kas ietekmē ātrumu trasē…jo trajektorijas trasē , gāzes , bremzes punkti – tie visiem ir atstrādāti līdz perfektam, par to nešaubaties…kā jau teicu, tur jaunu Antarktīdu vairs neatklāt…. neviens nav pārāks vai sliktāks par kādu citu…visu izšķir detaļas un nianses…
p.s. ..ar cik domubiedriem esmu runājis par sportu, lielai daļai cilvēku tas , ka F1 tikai uz 30% ir sports un 70% politika un bizness , ir liiiiiels jaunums…. bet es viņus saprotu, jo sēžot pie teļuka vērojot gonkas un vienkārši sekojot F1 katrs šajā pasākumā nemaz neiedziļināts…..cilvēkiem dažbrīd nav ne jausmas, cik augstākā ranga sacensībās lielu lomu spēlē sporta politika , aizkulises , un tas, ko mēs neredzam….nav stulbu cilvēku un fanu – ir maz informētu cilvēku un fanu….
par Ferrari pilotu – palasot šur un tur visas tās spekulācijas un atklāsmes kādi nu kuriem tie līgumi un pieejamība, var izvilkt sakni ka no Ferrari puses varianti/vēlmes ir šādi :
1. sapņu variants – Ricciardo – bet jāizpērk 3 gadu līgums un var sanākt vēlviens murgs Vettelam,
2. optimālais variants – Raikonens – viss bazars par to lai nosistu līguma pagarinājuma cenu,
3. gandrīz ticamākais variants – Bottas – vien jāizpērk 1 gada pagarinājums,
4. neticams variants – Hulkenbergs – labs, bet viņš ir garš, smags un Perecs 2vās komadās kā komandas biedi ir bijis uz podesta 🙂 kamēr HUL…:(
5. mediju apspriests manuprāt ne-variants – Grožāns –
6. neticams variants – kāds no diegā raustītajiem/piesaistītajiem kā VER, GUT, MAR etc.
7. bet gan jau commsroom ghost zinās labāk
Kimsters gan ir uzlicis poker face un saka, ka ja līguma naf, tad naf.. Un tēma jau ir apspēlēta no paša kimstera puses: https://www.youtube.com/watch?v=Hk1GnB331WQ
žēl tikai, ka korektuma vārdā ir nomaskēta fotoalbuma bildiņa – oriģinākā tajā bija redzami personāži sarkanos kombinezonos. Methinks, tas varētu būt dēļ tā, ka Kimsters pats tagad atkal sarkanā kombinezonā..
Raikonens gan ir viens itin savdabīgs personāžs..man viņš simpatizē, bet jāatzīst dažas dīvainības….tas ka viņš ir labs aktieris viņam pašam nāk par labu – biznesa nianses viņš pārzina labi,,bet pats jocīgākais man viņā šķiet tas, ka kādreiz viņš bija vienkārši Kimiks ar savu raksturu..pāris gadu laikā pilnīgi izmainīja gan raksturu gan savu tēlu (protams priekš kamerām) un sāka kopēt nez kāpēc Mika Hakinena rakstura iezīmes…vairākkārt viņu arī salīdzināja ar Hakinenu un to uzsvēra..un tad sākās – borzās sarunas ar komandu pa radio , attieksmes maiņa…pilnībā cilvēks izmainījās…tas gan šķiet mazliet savādi…kādēļ gan kāds būtu jākopē?? ..agrāk Kimis bij citāds…
Fetels un Rikjardo Ferrarikos – tas gan būtu interesanti un ļoooooti neptīkami priekš kāda… 🙂