Ar Luisa Hamiltona izcīnīto pole position noslēgusies Lielbritānijas Grand Prix posma kvalifikācija. Hamiltons cīņā par pirmo starta vietu pārspēja savu komandas biedru Rosbergu, kurš rīt sacīksti sāks stāvot blakus Hamiltonam,2. vietā.
Pirmajā kvalifikācijas daļā ātrākie bija abi “Mercedes” piloti Rosbergs un Hamiltons, bet aiz strīpas lai iekļūtu otrajā kvalifikācijā palika abi “Manor” komandas braucēji Vils Stīvenss un Roberto Meri, abi “McLaren-Honda” piloti Fernando Alonso un Džensons Batons, kā arī Felipe Nasrs no “Sauber”.
Arī otrajā kvalifikācijā ātrāko apļa laiku uzstādīja “Mercedes” braucējs. Izšķirošajā kvalifikācijā neiekļuva Markuss Ēriksons, Pastors Maldonado, Makss Verstapens, kurš visu laiku sūdzējās par problēmām ar formulu, kā arī Romēns Grožāns un Serhio Peress.
Pēdējās 12 minūtēs pēc pirmo lidojošo apļu sērijas Hamiltons pārspēja Rosbergu par 0,1 sekundi, bet “Williams” braucēji pārspēja “Ferrari” pilotus. Ar otro mēģinājumu Rosbergam neizdevās uzlabot Hamiltona laiku, un tas ļāva Hamiltonam izcīnīt pirmo starta vietu. Savā pēdējā aplī Felipe Masa pārspēja Valteri Botasu cīņā par 3. vietu, bet Kimi Raikonens bija ātrāks par Sebastianu Fetelu.
kvalu neredzeeju. un izskataas ka neko jaunu garaam nepalaidu. vieniigi tas ka Williamsi ir priekshaa Ferrari taads svaigaaks jaunums.
ibio, pat Shuumahera laikaa nebija taads tehniskais paarsvars paar citiem. Bariks regulaari atpalika no MS laikiem ieveerojami. bet te abi SidrabBultas kvalifikaacijaas dara ko grib.
Nu ko var pieminēt, ka HAM sāks ar nedaudz jau iedragātām riepām(jo 2. sesijā labāko(savu, jo abi Ferri bija priekšā) apli uzstādīja vienā līkumā smagi sabremzējot).
Bet tas gan bija brīnums, ka visi izbrauca Q3 daļas sākumā, uzsita laiku, un pēc tam izbraucot ar pilnīgi jaunām riepām vienīgi Masa uzlaboja savu laiku (pie reizes pakāpjoties no 4. uz 3. vietu). Abi merši paši saviem laikiem zaudēja 0,5.
..tieši tā Āri… un tas viss ir ,,jaunās ēras,, , šī bardaka nopelns…kvalifikācijās viss jau skaidrs kopš 2009. gada… Šūmahera un Sennas rekordi ar vieglu rokas mājienu tiks pārsvītroti ar divu pilou pastaigām pa trasi…..skumji, tiešām skumji… pat Šūmaheram kvalifikācijas bija JĀIZCĪNA……
Nu HAM jau būs. nigeru nedēļas nogale: abas māsas arī ārdās Wimbldonā.
….atceros Baričello komentāru par jauno ēru un riepām..viņa vārdi bija tādi ,,tagad , kad ir jāstrādā ar riepām , ir daudz grūtāk braukt pretī uzvarai un aizvadīt sacīkstes, sava vieta ir jānopelna, jo ir grūti spēlēties ar riepām un atrast pareizo ceļu,, ….bāc, kā es viņam nepiekrītu, lai kā es cienītu Baričello….to sakot tai gadā viņš brauca Williamsos pa saraksta beigu daļu…. F1 pilots, un nepārzin nianses – tas mani pārsteidza….. taisnība – ir grūti…ir ellīgi grūti un jāstrādā nepārtraukti.. – Taču viena nianse – to visu izjūt pilnā mērā VĀJĀKAJĀS KOMANDĀM… , kurām ar mašīnu ir problēmas arī citās sfērās, ne tikai riepu jomā… un tad tas viss kā pa ķēdīti arī sakrājas un atspoguļojas darba daudzumā in rezultātos…..savukārt tad , kad komanda ir trāpījusi ar pareizo virzienu riepu darbā un tai viss iet no rokas – thats all – tālāk tik jābrauc, kā mēs to redzam visus šos gadus…tādēļ ir vieni un tie paši pārsvari gan kvalifikācijās, gan sacīkstēs, jo komandām ar riepām viss jau ir skaidrs (tām , kuras jau ir trāpījušas vajadzīgajā vilnī) …dati ir, fiškas iegūtas – ņem un brauc..bez cīņas… jācīnās ir vājākā ešalona komandām , kurām ir dažādas problēmas un kuras automātiski neļauj ietrāpīt tai pareizajā receptē , kā sadzīvot ar riepām… ja Bariks būtu braucis Red Bulos , viņš noteikti saprastu, ka viss ir pavisam citādi…. no šova , ko cerēja sagaidīt no riepām – iegūstam konkrētus komandu pārsvarus, un tas pat pērtiķim ir skaidrs….
..p.s. ..tagad plus vēl dzinēju pārsvari – ko gan mēs vairs varam gaidīt no cīņas…
Viss skaidrs,ja meršiem problemu nebus tad sacikste tagad jau ir paradzema..