“Lotus” komanda uzskata, ka var cīnīties par goda pjedestālu arī Itālijas Grand Prix izcīņā, līdzīgi, kā Beļģijas GP sacīkstē. Spa trasē Romēns Grožāns izcīnīja lielisku trešo vietu, bet komandai gan tikmēr ir citas problēmas.
Tikai dažas stundas pēc sacīkstes Spa, trasē ieradās tiesu izpildītāji, jo Šarls Piks komandu ir iesūdzējis tiesā. Piks uzskata, ka “Lotus” komanda pērnajā sezonā nedeva viņam tikt daudz iespējas sēsties pie E22 stūres, kā bijis paredzēts līgumā. Piks pagājušogad strādāja par “Lotus” testu braucēju. Dēļ tā, komandai tika aizliegts atstāt Beļģijas trasi.
Bet kamēr “Lotus” advokāti risina šo lietu, komanda sapratusi, ka Moncas trases parametri, kurā vajadzīgs zems piespiedējspēka līmenis, atbilst viņu mašīnai, un tas palīdzēs cīnīties ar konkurentiem par vietu aiz “Mercedes” braucējiem.
“Lotus” komandas direktors Alans Permane stāsta: “Mēs varam būt ātri. Mēs bijām ātri Monreālā, bijām ātri arī Spa. Šeit nav iemeslu, lai tas netiktu atkārtots arī Itālijā, un pjedestāls būs sapnis arī šoreiz. Nav iemesla, lai mēs nebūtu Q3, un nevarētu aizvadīt labu sacīksti.
Lai arī “Lotus” nav daudz naudas mašīnas attīstīšanai, tā ir varējusi saglabāt konkurētspēju, jo šasijas oriģinālais dizains esot ļoti labs. “Tā ir ļoti laba mašīna,” stāsta Permane. “Izskatās, ka tā labi strādā zema piespiedējspēka līmeņa trasēs, tādās kā Spa un Austrija. Tāpēc cerams Moncā būs līdzīgi.”
Beļģijā Enstonas vienība izmēģināja jaunu priekšējā antispārna versiju, taču neizmantoja to sacīkstē, jo ieguvums nebija tik liels kā gaidīts. Pēc dažu izmaiņu veikšanas, šī antispārna versija gan varētu atgriezties darbībā Itālijā.
lai jau veicas..
bet papriekšu lai aizkuļas no skaistajiem Ardēniem uz gandrīz tikpat skaisto Lombardiju 😉