Lietainajā Sanmarīno GP izcīņā uzvaru izcīnījis pēdējo 2 sezonu čempions Marko Markess, aiz sevis atstājot Bredliju Smitu un Skotu Redingu. Kopvērtējuma līderis Valentino Rosi finiša līniju šķērsoja 5. vietā, palielinot savu pārsvaru kopvērtējumā pār tuvāko sāncensi Horhi Lorenco, kurš 8 apļus pirms finiša piedzīvoja kritienu.
Sacīkšu sākumā vadību saglabāja pole position ieguvējs Lorenco, bet jau pirmajos Markess tika garām Rosi. 5. apļa laikā sākās lietus un drīz vien vadošais trio devās boksos, lai turpinātu braucienu ar slapjam laikam paredzēto motociklu. Lorenco un Markess ātri vien atrāvās no Rosi, turpinot cīņu savā starpā, tomēr līdz 14. aplim Rosi paguva noķert vadošo duetu.
Trasei žūstot, Markess pieņēma riskantu lēmumu doties boksos un atgriezties pie sausam laikam paredzētajiem regulējumiem, kamēr Lorenco boksos devās 7 apļus vēlāk un drīz vien pēc atgriešanās trasē piedzīvoja kritienu. Rosi boksos devās pārāk vēlu, atrgiežoties trasē 5. vietā aiz Markesa, Smita, Redinga un Baza, kuri sev neraksturīgi augstajās pozīcijās nonāca, pateicoties atšķirīgai boksu apmeklējumu stratēģijai.
Markess izcīnīja ceturto uzvaru šosezon, bet pirmo reizi kopš 1979. gada diviem britu braucējiem izdevās kāpt uz goda pjedestāla – Smits sasniedza savu labāko finišu karjerā, izcīnot otro vietu, bet Skots Redings, kurš nekad nebija finišējis labāko sešiniekā, finišēja trešais, neraugoties uz kritienu sacīkšu sākumā.
V. | Nr. | Braucējs | Motocikls | Apļi | Laiks | Starta poz. | Punkti |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 93 | ![]() |
Honda | 28 | 48:23.819 | 2 | 25 |
2 | 38 | ![]() |
Yamaha | 28 | +7.288 | 6 | 20 |
3 | 45 | ![]() |
Honda | 28 | +18.793 | 13 | 16 |
4 | 76 | ![]() |
Yamaha Forward | 28 | +26.427 | 16 | 13 |
5 | 46 | ![]() |
Yamaha | 28 | +33.196 | 3 | 11 |
6 | 9 | ![]() |
Ducati | 28 | +35.087 | 9 | 10 |
7 | 29 | ![]() |
Ducati | 28 | +36.527 | 7 | 9 |
8 | 4 | ![]() |
Ducati | 28 | +37.434 | 8 | 8 |
9 | 26 | ![]() |
Honda | 28 | +39.516 | 4 | 7 |
10 | 41 | ![]() |
Suzuki | 28 | +39.692 | 10 | 6 |
11 | 35 | ![]() |
Honda | 28 | +41.995 | 11 | 5 |
12 | 43 | ![]() |
Honda | 28 | +46.075 | 17 | 4 |
13 | 63 | ![]() |
Ducati | 28 | +48.381 | 22 | 3 |
14 | 25 | ![]() |
Suzuki | 28 | +52.325 | 14 | 2 |
15 | 19 | ![]() |
Aprilia | 28 | +53.348 | 20 | 1 |
16 | 6 | ![]() |
Aprilia | 28 | +58.828 | 19 | |
17 | 69 | ![]() |
Honda | 28 | +1:02.649 | 23 | |
18 | 8 | ![]() |
Ducati | 28 | +1:04.768 | 18 | |
19 | 50 | ![]() |
Honda | 28 | +1:05.677 | 21 | |
20 | 71 | ![]() |
Yamaha Forward | 27 | +1 aplis | 24 | |
21 | 17 | ![]() |
Honda | 27 | +1 aplis | 25 | |
Izst. | 44 | ![]() |
Yamaha | 26 | 12 | ||
Izst. | 99 | ![]() |
Yamaha | 20 | 1 | ||
Izst. | 68 | ![]() |
Ducati | 9 | 15 | ||
Izst. | 15 | ![]() |
ART | 9 | 26 | ||
Izst. | 51 | ![]() |
Ducati | 9 | 5 |
|