Ar Sebastiana Fetela izcīnīto pole position noslēgusies Singapūras GP kvalifikācija. Fetels tuvāku sekotāju, “Red Bull” komandas līderi, Danielu Rikjardo pārspējot par 0,5 sekundēm. Kimi Raikonens palika trešais.

Pirmajā kvalifikācijas kārtā ātrākais bija Kvjats, kamēr Hamiltons bija otrajā vietā. Abiem “Ferrari” braucējiem izdevās sataupīt lieku supermīksto riepu komplektu, jo Fetels un Raikonens savus braucienus veica ar mīkstā sastāva riepām. Aiz strīpas lai iekļūtu Q2 palika abi “Manor” braucēji Vils Stīvenss un Aleksandrs Rosi, Pastors Maldonado, kā arī abi “Sauber” piloti Markuss Ēriksons un Felipe Nasrs.

Otrajā kvalifikācijā labāko rezultātu uzrādīja Fetels, bet pēdējā kvalifikācijas kārtā neiekļuva Džensons Batons, Serhio Peress, Fernando Alonso, Niko Hilkenbergs, kā arī Karloss Saincs. Saincs trases pēdējā sektorā sadūrās ar sienu, un sabojāja savu formulu, taču jaunais spānis spēja tikt atpakaļ līdz boksiem.

Izšķirošajās kvalifikācijas minūtēs Fetels jau ar savu pirmo apli uzrādīja ātrāko laiku, kamēr viņam sekoja Rikjardo. Arī Raikonens un Kvjats uzrādīja ātrus apļus un ierindojās aiz līderiem. Tikmēr Hamiltons pirmajā aplī kļūdījās. Vēlāk Hamiltons uzstādīja piekto laiku, taču nespēja pietuvoties priekšā esošajiem. Pašās beigās Fetels vēl vairāk uzlaboja savu laiku, no Rikjardo attālinoties par 0,5 sekundēm, bet 5. vietā esošo Hamiltonu par 1,4 sekundēm. Šī bija “Ferrari” komandas pirmā uzvara kvalifikācijā kopš 2012. gada Vācijas GP.

Singapūras GP – kvalifikācija

Vieta Braucējs Komanda Laiks Atst.
1 Sebastian Vettel Ferrari 1m43.885s
2 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1m44.428s 0.543s
3 Kimi Raikkonen Ferrari 1m44.667s 0.782s
4 Daniil Kvyat Red Bull/Renault 1m44.745s 0.860s
5 Lewis Hamilton Mercedes 1m45.300s 1.415s
6 Nico Rosberg Mercedes 1m45.415s 1.530s
7 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1m45.676s 1.791s
8 Max Verstappen Toro Rosso/Renault 1m45.798s 1.913s
9 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m46.077s 2.192s
10 Romain Grosjean Lotus/Mercedes 1m46.413s 2.528s
11 Nico Hulkenberg Force India/Mercedes 1m46.305s 2.420s
12 Fernando Alonso McLaren/Honda 1m46.328s 2.443s
13 Sergio Perez Force India/Mercedes 1m46.385s 2.500s
14 Carlos Sainz Toro Rosso/Renault 1m46.894s 3.009s
15 Jenson Button McLaren/Honda 1m47.019s 3.134s
16 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1m46.965s 3.080s
17 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m47.088s 3.203s
18 Pastor Maldonado Lotus/Mercedes 1m47.323s 3.438s
19 Will Stevens Manor/Ferrari 1m51.021s 7.136s
20 Alexander Rossi Manor/Ferrari 1m51.523s 7.638s

 

6 KOMENTĀRI

    • Rihard….labrīt….tākā šīsdienas ērā Mercedesiem lielāko pārsvaru dod dzinējs, tad pie tādas konfigurāsijas trases kā Singapūra , kur dzinējiem nav tik liela loma – konkurenti gluži loģiski ir tuvāk un pat krietni tuvāk…bet šķiet tu jauniņais, tāpēc to vēl nezini…. nu tad še jums pierādījums teicienam ,,kurp mašīna tevi aizvedīs, tur tu arī būsi,, pamatojums (kā daudzi te smīnēja) …neba nu Hamiltona vadīšanas prasmes pēkšņi viņu novirzīja tik trakoti zemu…. kā arī Rosbergu….viss tik paredzams , kā 2 x 2 = 4 …..

      • pat ja no pilota 5% rezultātā ir atkarīgs- tas ir milzum daudz. šajā konkrētajā trasē tas, brutāli rēķinot, ir +/- 0.7 sekundes (1m43.885s + 5%)

        šajā video tiek stāstīts kālab Singapūrā Fetela ātrums ir tik uber-allesīgs. https://www.youtube.com/watch?v=A09vlmgw9HE
        atļaušos ticēt nozares expertiem, nevis pašpasludinātajam profesoram Orānvutānam

  1. ..kā jau Aldis Putniņš pieminēja – par dzinēju iesaldēšanu un attīstības procesiem…tad nu kādu intrigu mēs varam sagaidīt no F1 , ja gudrās cāļu galvas apzināti liedz konkurentiem konkurēt savā starpā un attīstīties?? jeb Mercedesi dominēs tik ilgi, kamēr atkal netiks mainīti noteikumi, tāpat kā Red Bull laikos… un mēs vēl gaidam pārmaiņas formulā 1 ??? …da beidzat….. ubagu sporta veids….jāsmejas….. kurš un kad apsteigs Mercedesus, ja sezonas laikā dzinēju attīstība ir iesaldēta , bet starpsezonās kāds konkrēts dzinēju ražotājs vienmēr būs soli priekšā konkurentiem….. super..tā tik turpināt…