Ar Sebastiana Fetela izcīnīto pole position noslēgusies Singapūras GP kvalifikācija. Fetels tuvāku sekotāju, “Red Bull” komandas līderi, Danielu Rikjardo pārspējot par 0,5 sekundēm. Kimi Raikonens palika trešais.
Pirmajā kvalifikācijas kārtā ātrākais bija Kvjats, kamēr Hamiltons bija otrajā vietā. Abiem “Ferrari” braucējiem izdevās sataupīt lieku supermīksto riepu komplektu, jo Fetels un Raikonens savus braucienus veica ar mīkstā sastāva riepām. Aiz strīpas lai iekļūtu Q2 palika abi “Manor” braucēji Vils Stīvenss un Aleksandrs Rosi, Pastors Maldonado, kā arī abi “Sauber” piloti Markuss Ēriksons un Felipe Nasrs.
Otrajā kvalifikācijā labāko rezultātu uzrādīja Fetels, bet pēdējā kvalifikācijas kārtā neiekļuva Džensons Batons, Serhio Peress, Fernando Alonso, Niko Hilkenbergs, kā arī Karloss Saincs. Saincs trases pēdējā sektorā sadūrās ar sienu, un sabojāja savu formulu, taču jaunais spānis spēja tikt atpakaļ līdz boksiem.
Izšķirošajās kvalifikācijas minūtēs Fetels jau ar savu pirmo apli uzrādīja ātrāko laiku, kamēr viņam sekoja Rikjardo. Arī Raikonens un Kvjats uzrādīja ātrus apļus un ierindojās aiz līderiem. Tikmēr Hamiltons pirmajā aplī kļūdījās. Vēlāk Hamiltons uzstādīja piekto laiku, taču nespēja pietuvoties priekšā esošajiem. Pašās beigās Fetels vēl vairāk uzlaboja savu laiku, no Rikjardo attālinoties par 0,5 sekundēm, bet 5. vietā esošo Hamiltonu par 1,4 sekundēm. Šī bija “Ferrari” komandas pirmā uzvara kvalifikācijā kopš 2012. gada Vācijas GP.
Singapūras GP – kvalifikācija
Vieta | Braucējs | Komanda | Laiks | Atst. |
---|---|---|---|---|
1 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m43.885s | – |
2 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m44.428s | 0.543s |
3 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m44.667s | 0.782s |
4 | Daniil Kvyat | Red Bull/Renault | 1m44.745s | 0.860s |
5 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m45.300s | 1.415s |
6 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m45.415s | 1.530s |
7 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m45.676s | 1.791s |
8 | Max Verstappen | Toro Rosso/Renault | 1m45.798s | 1.913s |
9 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m46.077s | 2.192s |
10 | Romain Grosjean | Lotus/Mercedes | 1m46.413s | 2.528s |
11 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m46.305s | 2.420s |
12 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m46.328s | 2.443s |
13 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m46.385s | 2.500s |
14 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Renault | 1m46.894s | 3.009s |
15 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1m47.019s | 3.134s |
16 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1m46.965s | 3.080s |
17 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m47.088s | 3.203s |
18 | Pastor Maldonado | Lotus/Mercedes | 1m47.323s | 3.438s |
19 | Will Stevens | Manor/Ferrari | 1m51.021s | 7.136s |
20 | Alexander Rossi | Manor/Ferrari | 1m51.523s | 7.638s |
ārīti, tu uz tablo paskatījies? Tur sarakstā ir McLareni, un ja tiek pieminēts dajebkas ar vai ap McLaren, tad ārītis sāk raudāt. Reku šeku tev atkal rezultāts 5:5! Ko nu izdomāsi un brēksi?
mani tavas provokācijas nekacē ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
kaut kā izskatās uzpūsta intriga. Mercedesi pēkšņi lēnāki par Ferrari… Mclaren arī augstākās poz;icijas nekā parasti… Varbūt tikai izņēmums, jo vidējais ātrums šeit tomēr mazs, līdzīgi kā Monako.
Rihard….labrīt….tākā šīsdienas ērā Mercedesiem lielāko pārsvaru dod dzinējs, tad pie tādas konfigurāsijas trases kā Singapūra , kur dzinējiem nav tik liela loma – konkurenti gluži loģiski ir tuvāk un pat krietni tuvāk…bet šķiet tu jauniņais, tāpēc to vēl nezini…. nu tad še jums pierādījums teicienam ,,kurp mašīna tevi aizvedīs, tur tu arī būsi,, pamatojums (kā daudzi te smīnēja) …neba nu Hamiltona vadīšanas prasmes pēkšņi viņu novirzīja tik trakoti zemu…. kā arī Rosbergu….viss tik paredzams , kā 2 x 2 = 4 …..
pat ja no pilota 5% rezultātā ir atkarīgs- tas ir milzum daudz. šajā konkrētajā trasē tas, brutāli rēķinot, ir +/- 0.7 sekundes (1m43.885s + 5%)
šajā video tiek stāstīts kālab Singapūrā Fetela ātrums ir tik uber-allesīgs. https://www.youtube.com/watch?v=A09vlmgw9HE
atļaušos ticēt nozares expertiem, nevis pašpasludinātajam profesoram Orānvutānam
..kā jau Aldis Putniņš pieminēja – par dzinēju iesaldēšanu un attīstības procesiem…tad nu kādu intrigu mēs varam sagaidīt no F1 , ja gudrās cāļu galvas apzināti liedz konkurentiem konkurēt savā starpā un attīstīties?? jeb Mercedesi dominēs tik ilgi, kamēr atkal netiks mainīti noteikumi, tāpat kā Red Bull laikos… un mēs vēl gaidam pārmaiņas formulā 1 ??? …da beidzat….. ubagu sporta veids….jāsmejas….. kurš un kad apsteigs Mercedesus, ja sezonas laikā dzinēju attīstība ir iesaldēta , bet starpsezonās kāds konkrēts dzinēju ražotājs vienmēr būs soli priekšā konkurentiem….. super..tā tik turpināt…