Krievijas GP laikā Bernijs Eklstons un “Pirelli” rūpnīcas galvenais izpilddirektors Marko Trončetti vienojušies par jaunu līgumu. “Pirelli” paliks čempionātā vismaz līdz 2019. gada sezonas beigām. Pagaidām gan nav zināms, vai itāļu kompānija saglabās monopola statusu, jo par plāniem atgriezties F1 ir paziņojusi arī “Michelin” rūpnīca.

“Pirelli” pārstāvji atzinuši, ka ir gandarīti par panākto vienošanos un atzīst, ka viss, kas atlicis, ir oficiāla līguma parakstīšana ar Starptautisko Automobiļu Federāciju. “Pirelli”, kas ir vienīgais riepu piegādātājs F1 kopš 2011. gada, nākamo gadu laikā plāno padarīt riepas mīkstākas, lai piloti sacīkšu laikā boksos dotos biežāk, tādējādi pieļaujot plašākas stratēģijas iespējas, kam vajadzētu radīt lielāku intrigu sacīkšu laikā.

Nosaukti arī riepu sastāvi atlikušajiem 4 šīs sezonas posmiem. Gluži tāpat kā pērn Amerikas GP izcīņā Ostinā komandām būs pieejams vidējais un mīkstais riepu sastāvs. Arī uz Meksikas GP, kas atgriežas F1 pēc ilgāka pārtraukuma, tiks izmantoti šie paši riepu sastāvi. Sezonas pēdējos 2 posmos izmaiņas salīdzinot ar pagājušo gadu nav notikušas – vidējā un mīkstā sastāva riepas Interlagosā, bet mīkstās un supermīkstās Abū Dabī. Tas nozīmē, ka, salīdzinot ar 2014. gadu, tikai uz Moncu un Sočiem piegādātas atšķirīgas cietības riepas.