Kevins Magnusens ir apņēmības pilns šajā sezonā atgriezties uz Formula 1 komandas bosu radara pēc tam, kad “McLaren” vienība parādīja durvis dāņu talantam. Magnusens cer startēt 2016.gada DTM čempionātā, kur nesen aizvadīja testus “Mercedes” sastāvā. Tomēr 24 gadus jaunais dānis, kurš savulaik “McLaren” debijas sacīkstē izcīnīja goda pjedestālu, ir pārliecināts, ka viņam radīsies iespēja atgriezties F1, kad rinda veterānu dosies atpūtā: “Drīz vajadzētu notikt tam, kas sen nav bijis – vairākiem pilotiem ir pienācis laiks doties atpūtā. Tāpēc man ir svarīgi uzturēties Formula 1 čempionāta tuvumā.” Nesen Magnusens pastāsīja, ka pirms 2015.gada sezonas “McLaren” bija apsolījusi viņam vietu blakus Fernando Alonso, taču tad pārdomāja, jo Džensons Batons nolēma turpināt karjeru.
“Mercedes” komandas biedru savstarpējā cīņa nenoliedzmi būs viens no galvenajiem sarunu tematiem arī 2016.gada sezonā. Vēl jo vairāk tāpēc, ka komandas boss Toto Volfs apsver iespēju ‘palaist grožus vaļīgāk’ un ļaut abiem brīvību cīņā ne tikai trasē, bet arī stratēģijas jomā. Turklāt nevar aizmirst, ka Niko Rosbergam 2016.gadā beidzas līgums ar komandu, kamēr Luisam Hamiltonam tikai nākamgad būs jāsāk uztraukties par līguma pagarināšanu. Niko Rosbergs intervijā vācu presē atzina, ka Hamiltons ir perfekts komandas biedrs, jo ļauj vienībai progresēt un motivē arī viņu. Pats Rosbergs kā lūzuma punktu pagājušās sezonas izksaņā uzskata ASV GP posmu, kad negaidīts zaudējums Hamiltonam pārvilka svītru pēdējām Rosberga cerībām uz titulu: “Pēc Ostinas es sev teicu, ka tā vairs nevar turpināties. Pēc tam es 100% nodemonstrēju savu sniegumu, bet līdz tam tie bija 98%. Mūs vienmēr šķīra ļoti maz – varbūt viena desmitdaļa. Pēc Ostinas tā desmitdaļa bija man par labu.”
“Ferrari” komandas mātes kompānija “FIAT Chrysler Automobile” ir sākusi kotēšanos Milānas biržā – tieši šis solis savulaik bija par iemeslu Lukas di Montidzemolo aiziešanai no kompānijas, jo valdonīgais itālietis iestājās pret šādu attīstības stratēģiju. Šobrīd šāds risinājums ir nodrošinājis FCA tik ļoti nepieciešamos līdzekļus attīstībai, kamēr “Ferrari” F1 komanda tā visa rezultātā ir ieguvusi lielāku autonomiju. No otras puses “Ferrari” komandas sniegums tādejādi kļūs vēl svarīgāks kopējā kompānijas veselības veidošanā, lai gan analītiķi uzsver, ka noteicošais akciju cenas veidotājs būs mātes kompānijas panākumi ielas auto tirgū. Tostarp kompānijas prezidents Serhio Markione ir pārliecināts, ka “Ferrari” šajā sezonā cīnīsies par titulu: “2016.gads būs sezona, kad “Ferrari” atgriezīsies virsotnē. Es zinu, cik spēcīgi ir mūsu konkurenti, taču mēs esam veikuši visus nepieciešamos ieguldījumus, lai pirmajā posmā Austrālijā tieši “Ferrari” būtu tā komanda, kas uzstāda augstāko latiņu.” Šie vārdi noteikti vienlaicīgi ir brīdinājums arī komandas bosam Mauricio Arivabenem.




