2016.gada sezona no testu viedokļa ieies vēsturē ar vismazāk testu dienām pirms sezonas – komandas satiksies uz astoņām testu dienām Barselonas trasē (no 22. līdz 25.februārim un no 1. līdz 4.martam). Tomēr vienības ir vienojušās atgriezties pie testiem arī sezonas laikā, pat neskatoties uz to, ka šajā gadā Formula 1 piedzīvos savu garāko kalendāru vēsturē – 21 sacīkste. Sezonas testi notiks pēc Spānijas un Lielibritānijas GP posmiem, attiecīgi Barselonas un Silverstonas trasēs un risināsies otrdien un trešdien pēc GP nedēļas nogales. Tostarp jau 25. un 26.janvārī gaidāmi “Pirelli” īpašie slapjā laika riepu testi Pola Rikāra trasē.
“Sauber” komandu pametis viens no tās inženieriem veterāniem – Džiampolo Dall’Ara, kurš tagad pievienojies BMW kompānijas DTM komandai. Dall’Ara Šveices komandā bija nostrādājis 15 gadus. Tostarp par viņa aizstājēju kļuvis Tims Maljons, kurš iepriekš strādāja “Red Bull” komandā.
“Mercedes” komandas ieguldījumi Formula 1 virsotnes sasniegšanā ir pilnībā atmaksājušies no finansiālā viedokļa, pauž Toto Volfs: “Mums ir precīzi skaitļi. Pagājušā sezonā F1 komandas ģenerētā reklāmas vērtība sasniedza 3 miljardus dolāru. Tas nozīmē, ka tāda summa mums būtu bijusi jāiegulda TV un preses reklāmās, lai sasniegtu līdzvērtīgu efektu. Mēs negatavojamies pamest F1, kā tas bija savulaik ar “Toyota” un BMW. Pirmā mašīna, kuru “Mercedes” savulaik uzbūvēja, bija sacīkšu mašīna. Motoru sports ir daļa no mūsu identitātes un grūtie laiki to nav mainījuši.”