“Ferrari” komanda pirms jaunās sezonas ir ļoti kaujinieciski noskaņota un apņēmibas pilna jau ar pirmajiem posmiem pārspēt “Mercedes” komandu, kas ir diktējusi modi Formulā 1 pēdējās divas sezonas.
“Ferrari” prezidenta Serdžio Markiones paziņojumi, ka jaunais “Ferrari” modelis sitīs pušu “Mercedes” iespējams bija propoganda motivācijai, bet nav izslēgts, ka prezidents zina ko tādu, kas dod pamatu tiešām uz to cerēt. Turklāt Formula 1 vēsturē jau ir bijuši gadījumi ar skaļiem paziņojumiem, kas nav materializējušies un tādu mārketinga fiasko “Ferrari” noteikti nevēlas piedzīvot.
Dzinēja uzlabojumi
Galvenā joma, uz kuru ir koncentrējušies “Ferrari” skar motoru. Šajā jomā ir mainījušies tehniskie ierobežojumi, kas ir ļāvis inženieriem nedaudz lielāku rīcības brīvību dzinēja snieguma rādītāju uzlabošanā. Acīmredzot “Ferrari” ir ķērušies pie šīs iespējas ar abām rokām. Motorsport.com ziņo, ka būtiskas izmaiņas ir skārušas jaunā “Ferrari” 059/5 V6 iekšdedzes dzinēja sadegšanas kambari. Galvenais dzinēja konstruktors Lorenco Sassi ir veicis izmaiņas, kas ietekmējušas dzinēja izmērus, gan arī snieguma rādītājus. Galvenais viņa mērķis bija pacelt spiedienu sadegšanas kambarī no 220 bāriem līdz 300 bāriem.

Spiediena pacelšana sadegšanas kambarī samazina aizdegšanās laiku. Ja ar augsto spiedienu kambarī izdodas panākt degmaisījuma uzliesmojumu pirms dzirksteles padošanas, tas dod ievērojamu palielinājumu jaudas rādītājos.
Uzdevums ir ļoti komplicēts, bet to var atvieglot ar papildus svaiga gaisa padevi sadegšanas kambarī. Vēl 2014.gadā tikai aizliegts izmantot mainīgā diametra ieplūstošā gaisa piltuves (attēlā pa labi), tomēr tās atkal tika atļautas pagājušajā sezonā. Pērn “Ferrari” to neizmantoja, bet šogad saskata nopietnus ieguvumus šajā sfērā.
Paaugstinātā spiediena rezultātā radīsies arī papildus problēmas ar temperatūru – darba režīmā sadegšanas kambarī temperatūras sasniegts 1100°C. Tas nozīmē, ka papildus prasības būs pret dzesēšanas sistēma – varam sagaidīt vēl lielākus gaisa un ūdens radiatorus.


