Pēdējās dienās parādījusies informācijas, ka Formula 1 čempionāts varētu uzņemt jaunu kursu attiecībā uz riepu izturību. Ar “Pirelli” ienākšanu esam pieraduši pie jaunas filozofijas: neizturīgas riepas, vairāk pitstopi un riepu taupīšana. Tomēr Grand Prix pilotu asociācija ir paudusi viedokli, ka vēlētos atgriezties pie izturīgām riepām, kas ļautu pilotiem braukt uz spēju robežām, jo šobrīd tas notiek ļoti retos gadījumos. Par šo jautājumu tika intervēts arī “Pirelli” pārstāvis Mario Izola, kurš atzina, ka itāļu kompānijai nav problēmu uzņemt jaunu kursu, ja tas ir Formula 1 vadības lēmums. Interesanti, ka iepriekš Bernijs Eklstons bija pats kvēlākais “Pirelli” neizturīgo riepu aizstāvis, taču tagad arī viņš “par miljons %” piekrīt pilotiem, ka Formulā 1 jāspēj braukt ar maksimālo atdevi. Vietā piebilst, ka nākamās nedēļas sākumā Milāna Eklstonam ir paredzēta tikšanās ar “Pirelli” kompānijas vadību.
Francijā aizvadīti divu dienu slapjā laika “Pirelli” riepu testi un tajos piedalījās trīs komandas: “Ferrari”, “McLaren” un “Red Bull“. Izrādās, ka vēlmi piedalīties izteikusi arī “Mercedes”, tomēr “Pirelli” atbildējuši ar pieklājīgu atteikumu. Kamēr “Mercedes” paziņoja, ka ir apmierināti tā vietā koncentrēties uz 2016.gada modeļa gatavošanu, “Pirelli” kā attiekuma iemeslu norādīja, ka ar trim formulām trasēm ir pilnīgi pietiekami un ceturtā būtu tikai traucēklis. “”Mercedes” jau uzreiz zināja, ka trīs komandas ir pieteikušās un viņu pieteikums drīzāk bija: ‘ja mēs esam vajadzīgi, tad varam ierasties’,” paziņoja Mario Izola. Tostarp Sebastians Fetels, kurš otrajā dienā uzrādīja ātrāko apļa laiku, atzina, ka jebkuri testi ir noderīgi, pat braucot ar pērnā gada modeli.

Līdz “Renault” komandas prezentācijai Parīzē, uz kuru plānots doties arī pārstāvim no F1LV Bloga, palikusi nepilna nedēļa un jau sāk parādīties ziņas par iespējamo franču vienības komandas bosu 2016.gada sezonā. Kamēr Sirils Abitebuls kopā ar trim citiem direktoriem būs “Renault Sport F1” direktoru padomē, par komandas sporta direktoru un bosu varētu kļūt francūzis Frederiks Vasors, kurš līdz šim kopā FIA prezidenta Žana Toda dēlu Nikolā Todu vadīja GP2 komandu ART, kas pērn nodrošināja titulu Stofelam Vandūrnam. Savukārt tehniskajā departamentā “Renault” vienībā darbosies Bobs Bels, Niks Česters, Alans Premā un Remi Tafins, kamēr četrkārtējais pasaules čempions Alens Prosts varētu pildīt komandas padomdevēja lomu.
….informācija pamuļķiem?? (par riepām runājot) ….obanā, tas tik ir kautkas – paši lielie galvas publiski atzīst , ka riepu faktors ļauj atpūsties pie stūres (sporta robežās atpūsties) …te tak vēl bija kadri, kas apgalvoja , ka pilotu faktors joprojām ir galvenais arī jaunajā ērā..khe…tikai – kāds gan tur meistarības faktors sacensībā, kur netiek izspiesta visa sula no pilota spējām?? ….farss – ļoooooti šaubos, vai ar riepām ko mainīs…ceļš ir iebraukts, kā arī biznesa plāns jau ir tik tālu iekustināts, ka mainīt kautko šiem nebūtu vēlams….. kārtējais preses piārs arī no Eklstona puses..par kautko jau ir jārunā…. bet daļu fanu noteikti izdosies apmuļķot…jau sen ir izdevies , taisnību sakot…daži vēl joprojām nav atmodušies no komas sakarā ar jauno ēru , riepu faktoru un šova elementiem….baidos, ka arī šīs prātagalvu atziņas neatvērs acis lielākajai daļai fanu…..
citata no sera Vinnija atziņu apcirkņiem, speciāli Jums, Vutnāns k-gs:
Politics is the ability to foretell what is going to happen tomorrow, next week, next month, and next year – and to have the ability afterwards to explain why it didn’t happen.
….runas…runas…runas….