“Honda F1” programmas vadītājs Jasuhisa Arai atkāpies no sava amata. Arai bija “Honda F1” vadītājs jau kopš japāņu ražotāja atgriešanās čempionātā pērn, kad “McLaren Honda” komandu ieskaitē palika priekšpēdējā pozīcijā. Arai gan saglabās nozīmīgu lomu “Honda” sastāvā līdz vadības maiņas pārejas process tiks pilnībā pabeigts. Par Arai aizstājēju kļūs Jusuke Hasegava (Yusuke Hasegawa). Pirmajās divās testu dienās, atšķirībā no pagājušās sezonas, “McLaren” ar tehniskām ķibelēm nesaskārās.
Bijušais “Manor” komandas braucējs Aleksandrs Rosi, kurš pērn kļuva par GP2 vicečempionu, pēc neveiksmīgiem centieniem nodrošināt braucēja vietu F1, pievienojies “Andretti-Herta Autosport” IndyCar komandai, kļūstot par Karlosa Munoza, Marko Andretti un Raiena Hantera-Reja komandas biedru. Rosi jau paguvis paziņot, ka centīsies cīnīties par augstvērtīgiem rezultātiem jau no pirmajiem posmiem, jo atzīst, ka nokļuvis ļoti spēcīgas komandas sastāvā. Maikla Andretti vadītā komanda izmanto “Honda” dzinējus. Ŗosi nebūs vienīgais bijušais “Manor-Marussia” braucējs, kas šogad pievienojas čempionātam, jo “Chip Ganassi Racing” sastāvā startēs Makss Čiltons.
Otrdien Ženēvā, Bernijam Eklstonam tiekoties ar komandu vadītājiem, diskutēts par iespējamajām noteikumu izmaiņām. Kā viena no iespējām tika izskatīta ideja nedēļas nogalē rīkot 2 sacīkstes – sestdienā sprinta, kuras garums nesasniegtu pat stundu, bet svētdienā notiekošajās sacīkstēs braucēju starta secība tiktu apgriezta kājām gaisā, līdzīgi kā tas notiek, piemēram, GP2 vai WTCC čempionātos. Tāpat tiek apvērta ideja kvalifikācijā braucēju rezultātiem piesakitīt laiku atbilstoši vietai kopvērtējumā, padarot cīņu par pole position spraigāku. Tāpat apspriestas idejas mainīt posmā atļautās degvielas daudzumu, kā arī mašīnu platumu. Tomēr pagaidām vienīgās izmaiņas par kuru vienošanos tiek ziņots ir jaunais kvalifikācijas formāts.


