“Mercedes” komandas vadītājs Toto Volfs atzinis, ka, tuvojoties sacīkšu finišam, bijusi ļoti liela varbūtība, ka Niko Rosbergam vajadzētu izstāties pārkarsušu bremžu cilindru dēļ. Tas noticis, jo uz trases esošās atlūzas nonākušas bremžu cilindros. Volfs atzinis, ka par šo problēmu pats Rosbergs netika brīdināts, lai nenovērstu viņa domas no braukšanas, jo Rosbergs to nebūtu varējis ietekmēt. Tikmēr 15 apļus pirms finiša komanda prognozēja, ka Rosberga riepas esot pārāk nodilušas, lai ar tām sasniegtu finišu.

“Ferrari” komandas vadītājs Mauricio Arivabene runas par to, ka Sebastians Fetels noteikti būtu uzvarējis, ja izvēlētos tādu pašu stratēģiju kā “Mercedes” braucēji, nosaucis par muļķībām. Arivabene arī paudis pārliecību, ka lieliskais sacīkšu sākums ļaus ar lielāku pārliecību doties uz Bahreinu. Tikmēr pats Fetels atzīst, ka riepu stratēģija, iespējams, bijusi pārāk agresīva, tomēr atzīst, ka Austrāliju pametīs pozitīvi noskaņots, jo “Ferrari” atrodoties tuvāk “Mercedes” vienībai kā viņš domājis pirms sacīkstēm.

“F1LV

“Toro Rosso” komandas braucējs Makss Verstapens aizvadīto posmu nosaucis par ļoti neveiksmīgu. Par pagrieziena punktu Verstapens uzskata boksu apmeklējumu, pēc kura viņš iestrēga aiz Sainsa un Masas. Jau sacīkšu laikā Verstapens vairākkārt kritizēja komandu par to, ka Sainss boksos iesaukts ātrāk, lai gan viņa riepas nemaz neesot bijušas tik sliktā stāvoklī kā pašam Verstapenam. Karloss Sainss Verstapena izteikumus nav komentējis, piebilstot, ka aizvadījis ļoti aizraujošas sacīkstes, taču jūtas ne pārāk apmierināts, jo, salīdzinot ar kvalifikācijas rezultātiem, zaudējis vairākas pozīcijas.