“McLaren” paziņojusi, ka Fernando Alonso avārijā Melburnā tika aizlauzts arī pilota oglekļa šķiedras sēdeklis, tomēr pēc FIA izmeklēšanas konstatēts, ka dotajos apstākļos tās ir likumsakarīgas sekas. Ar ‘dotajiem apstākļiem’ komanda domā pārslodzes līmeni, kas avārijas laikā esot sasniedzis 46G lielu slodzi.
“Jā, sēdeklis bija ieplaisājis, bet ne salauzts un tas nozīmē, ka sēdeklis izpildījis savu uzdevumu – tas bijis pietiekami elastīgs, lai absorbētu avārijas laikā radušos enerģiju.”
Kamēr Alonso šodien (ceturtdien) vēl jāiziet ārstu komisija, kas lems par viņa gatavību startam Bahreinā, “McLaren” ir nomainījusi “Honda” dzinēju, kas bija smagi bojāts avārijā Melburnā. Tādejādi spānis sāks izmantot jau otro no šosezon pieciem atļautajiem dzinējiem.
Jau ziņojām, ka arī Bahreinas GP posmā kvalifikācijā tiks izmantota izslēgšanas sistēma, kas saņēma daudz kritikas pēc pirmā posma Austrālijā. Vairums komandu iestājās pret šo sistēmu, tomēr divu vienību pretošanās, kā arī laika trūkums līdz otrajam posmam nav ļāvis atbrīvoties vai veikt uzlabojumus kvalifikācijas sistēmā. Kā izrādās, tad “McLaren” un “Red Bull” vienības bija pret to, ka Q3 formāts tiek aizstāts ar pērnā gada ierasto sistēmu, kamēr Q1 un Q2 saglabā jauno 90 sekunžu izslēgšanas sistēmu. Tas nozīmē, ka arī pēc Bahreinas GP kvalifikācijās varam sagaidīt daudz kritikas, jo piloti šo sistēmu asi nosodīja vēl Austrālijā.
“Ferrari” komandas tehniskais vadītājs Džeimss Elisons nebūs klāt šīs nedēļas nogales GP posmā Bahreinā, jo 48 gadus vecais brits kopā ar trim bērniem sēro pēc savas sievas pēkšņās nāves. Elisona sieva Rebeka mira pagājušā nedēļā pēc saslimšanas ar meningītu. Šobrīd Maranello fabrikā, kur lielāko sava darba laiku pavadīja Elisons, neviens nezina, kad ierindā atgriezīsies brits, kurš jau pirms sezonas nebija plānojis doties uz visiem posmiem klātienē. Viņa pienākumus GP nedēļas nogalēs pilda bijušais “Mercedes” komandas sacīkšu inženieris Džoks Klīrs.