Dramatiskajā Argentīnas GP izcīņā pie panākuma ticis divkārtējais MotoGP čempions Marks Markess, kuram uz goda pjedestāla pievienojās Valentino Rosi un Dani Pedrosa, kamēr “Ducati” braucēji Janone un Doviciozo piedzīvoja sadursmi.
Tā kā “Michelin” riepām bija pamatīgas problēmas ar izturību, tika nolemts, ka katram braucējam sacīkšu vidū būs jāveic pitstops un jānomaina motocikls. Uz sacīkstēm tika pat solīts lietus, tomēr tas atnāca nedaudz ātrāk, kā rezultātā nācās atcelt warm-up sesiju. Pašas sacīkstes notika žūstošā trasē.
Sacīkšu startā vadībā nonāca Lorenco, bet drīz vien zaudēja virknei braucēju līdz piedzīvoja kritienu sestajā aplī. Markess turējās vadībā, bet viņam cieši sekoja Valentino Rosi. Aiz viņiem atradās Doviciozo, Janone, Vinjaless un Pedrosa.
Pēc boksu apmeklējuma pienāca Vinjalesa zvaigžņu brīdis. Ticis garām “Ducati” braucējiem, viņš noķēra Valentino Rosi, kurš pēc pitstopa pārliecinoši zaudēja ne tikai Markesam, bet arī tuvākajiem sekotājiem. Cenšoties apdzīt leģendāro Rosi, Vinjaless piedzīvoja kritienu, pievienojoties diezgan garam kritušo sarakstam. Finiša līniju nesasniedza arī Skots Redings, kura motocikls beidza darboties, sportistam atrodoties sestajā vietā.
Markess pārliecinoši finišēja pirmais, taču cīņā par otro vietu Janone ar Doviciozo nesadalīja līkumu, kā rezultātā abi sportisti piedzīvoja kritienu. Janone pēc negadījuma saņēma 3 starta vietu sodu nākamajam posmam Ostinā, bet Doviciozo aizstūma motociklu līdz finišam pēdējā vietā. Kļūda Pola Espergaro izpildījumā pēdējā aplī ļāva Južīnam Lavertijam sasniegt finiša līniju 4. vietā. Īru sportists nekad nebija finišējis pirmajā desmitniekā.
Kopvērtējumā pēc 2 posmiem vadībā atrodas Markess ar 41 punktu, Rosi atpaliek par 8 punktiem, bet trešais ar 27 punktiem ir Pedrosa. komandu vērtējumā vadībā atrodas “Repsol Honda”. Sacīsktes Ostinā notiks jau šajā nedēļas nogalē.
V. | Braucējs | Komanda | Motocikls | Rezultāts |
---|---|---|---|---|
1 | Marc Marquez | Repsol Honda Team | Honda RC213V | 34:13.628 |
2 | Valentino Rossi | Yamaha Factory Racing | Yamaha YZR-M1 | +7.679 |
3 | Dani Pedrosa | Repsol Honda Team | Honda RC213V | +28.100 |
4 | Eugene Laverty | Aspar Racing Team | Ducati Desmosedici GP14 | +36.542 |
5 | Hector Barbera | Avintia Racing | Ducati Desmosedici GP14 | +36.711 |
6 | Pol Espargaro | Tech 3 | Yamaha YZR-M1 | +37.245 |
7 | Stefan Bradl | Aprilia Racing Team Gresini | Aprilia RS-GP | +41.353 |
8 | Bradley Smith | Tech 3 | Yamaha YZR-M1 | +50.709 |
9 | Tito Rabat | Estrella Galicia 0,0 Marc VDS | Honda RC213V | +50.983 |
10 | Alvaro Bautista | Aprilia Racing Team Gresini | Aprilia RS-GP | +1:01.388 |
11 | Aleix Espargaro | Team Suzuki ECSTAR | Suzuki GSX-RR | +1:08.868 |
12 | Michele Pirro | Octo Pramac Yakhnich | Ducati Desmosedici GP15 | +1:18.987 |
13 | Andrea Dovizioso | Ducati Team | Ducati Desmosedici GP16 | +1:33.419 |
NF | Cal Crutchlow | Team LCR | Honda RC213V | |
NF | Andrea Iannone | Ducati Team | Ducati Desmosedici GP16 | |
NF | Maverick Vinales | Team Suzuki ECSTAR | Suzuki GSX-RR | |
NF | Scott Redding | Octo Pramac Yakhnich | Ducati Desmosedici GP15 | |
NF | Loris Baz | Avintia Racing | Ducati Desmosedici GP14 | |
NF | Jorge Lorenzo | Yamaha Factory Racing | Yamaha YZR-M1 | |
NF | Jack Miller | Estrella Galicia 0,0 Marc VDS | Honda RC213V | |
NF | Yonny Hernandez | Aspar Racing Team | Ducati Desmosedici GP14 |
What a race! Sākumā pēc tās motociklu maiņas, kad Rosi vairs nespēja cīnīties ar Markesu, protams, bija skrobe par šo Michelin radīto riepu farsu. Taču ‘2.cēliens’ galu galā izvērtās vēl dramatiskāks. Izskatās, ka šosezon ies reāli karsti.
Rossi bija labs, uzskatāms piemērs – cik būtiski motoru sportā ietekmē rezultātu katra vismazākā nianse – un lai cik talantīgs arī nebūtu pilots – viņš ir tur, kur tehnika viņam ļauj būt…. te var vilkt paralēles arī ar F1 ……
Kas par gonku – bezgalīgi aizraujoša sacīkste līdz pat finišam, tajā pašā laikā lielāku farsu dēļ tiem debīlajiem Michelin vēl nebiju redzējis… Reāli paveicāš Doktoram un vēl vairāk Pedrosam. Žēl Ducati – cienu abus sarkanos…
Jopcik….nu ielieciet kopveerteejumu :@ pashiem buus punktus jaaskaita????
…kad internets vēl nebija pieejams – nez kā Tu spēji saskaitīt tos punktiņus, ko? ..kā vispār cilvēki spēja?? 😀
liels asprātis….kad nebija neta,tad skaitīju pats gan F1 gan MOTOGP…,bet tici man,kad es to darīju,tad vēl Tu nebiji piedzimis!!! 🙂 Otra lieta,ja Tu taisi raxtu,tad taisi to liidz galam nevis kjeksiisha peec!!!
….tas vienkārši ir jaunās cilvēces evolūcijas iezīme – slinkums… ja godīgi – es vēl tagad visu taisu pats, jo man to patīk darīt ..jo īpaši , ja iet runa par statistikām, jo nevienam portālam šajā ziņā neuzticos (pat oficiālajam F1 portālam)…laikam esmu nelabojams fanāts… , kamēr citi ir tik slinki, ka bez sev interesējošās informācijas nosauc rakstus par nepilnīgiem , tai pat laikā zinot, ka pilna Google ir ar kopvērtējumu rezultātiem 😀 ..nostrādā princips, vai ne????
apbrīnoju Jūsu uzcītību apmeklēt F1 mājas lapu un filtrēt rakstus meklējot kopvērtējumus, kamēr Google krietni ietaupītu Jūsu nervus :D…Būtu pateicis paldies, ka tik mazā valstī kā mūsējā vispār ir tāda mājas lapa , kā arī cilvēki , kuri iegulda tajā visā tik pamatīgu darbu, kā to dara Aldis Putniņš , Edgars Beļakovs vai Roberts Graudiņš.. visu cieņu šiem cilvēkiem… ne pēc katra posma rakstos ir kopvērtējumi, ja vēl neesat pamanījis – nekur nav rakstīts ar likumu , ka tādai normai būtu jābūt…..ja kautkas nepatīk – laimīgu ceļu…šiem puišiem Tu virsū nespļausi….
p.s. F1 lv no Googles atšķiras ar ,,žurnālisktisku informāciju,, kā arī svaigāko informāciju Latviešu valodā un no ,,savu cilvēku,, paveiktā…
…. cik viegli ir izdauzīt purnu , vai ne?? – pielietot prātu šādi cilvēki ,,sitēji,, parasti nav spējīgi….. manā skatījumā frāze ,,nāc izkauties,, ir vājuma pazīme….
…mani visādi ir saukājuši un dažādus amatus piemērojuši – ne ar ko jaunu mani vairs nepārsteigsi…..