“Haas” komanda turpmākajos posmos plāno cīnīties par punktiem katrā sacīkstē. Austrālijā un Bahreinā Romēns Grožāns izcīnīja attiecīgi sesto un piekto vietu, kas viņam kopvērtējumā ir nodrošinājusi augstāko pozīciju viņa karjerā – 5.vieta. Arī “Haas” vienība Konstruktoru kausā ieņem piekto pozīciju, tomēr komandas vadītājs Ginters Šteinerts atzīst, ka noturēt to būs ļoti grūti:

“Es domāju, ka piektā vieta ir pārāk augsts mērķis. Mūsu uzdevums tagad ir izcīnīt punktus katrā sacīkstē.”

Rīt gaidāma kārtējā komandas vadītāju un FIA sapulce, kurā galvenais jautājums būs kvalifikācijas formāts šai sezonai, par ko notiks arī balsošana. Šobrīd piedāvājumā ir vismaz trīs varianti: izmantot esošo izslēgšanas formātu, bet ar tradicionālo Q3 sistēmu, atgriezties pie pērnā gada formāta vai pāriet uz jaunu Bahreinā piedāvāto kvalifikācijas formāta versiju. Jaunais formāts paredzētu, ka divu labāko apļa laiku summa katrā no trim kvalifikācijas sesijām veidotu kopējo katra pilota rezultātu. Interesanti, ka vairāki komandu vadītāji ir izteikuši piesardzīgu atbalstu šai versijai. “McLaren” boss Ēriks Buljē paziņoja, ka varētu balsos ‘par’, “Ferrari” boss Mauricio Arivabene atzina, ka ‘ideja izklausās laba’, bet “Williams” vadītāja Klēra Viljamsa norādīja, ka tā ‘ir labi pārdomāta sistēma’.

Uz gaidāmo Ķīnas GP vispārdrošākās riepu stratēģijas izvēlējušies Felipe Masa un Romēns Grožāns. Jau trešo posmu pēc kārtas “Pirelli” piedāvā vidējās, mīkstās un supermīkstās riepas. Jāpiebilst, ka tieši riepu stratēģiju dažādība, pateicoties trim riepu tipiem pirmajos posmos ir nodrošinājusi lielāko intrigu sacīkstes gaitā. Masa un Grožāns ir izvēlējušies septiņus supermīkstā tipa komplektus, piecus mīkstā un tikai vienu vidējā tipa komplektus. Tostarp “Mercedes” un “Ferrari” stratēģiju cīņā agresīvāki šoreiz ir Fetels un Raikonens, kuriem abiem pa sešiem supermīkstā tipa riepu komplektiem.

RiepasKina