Friday, October 31, 2025
spot_img
SākumsF1Sirotkins cer uz vietu 'Renault', Eklstona vietā 'trīsvienība', 'Ferrari' dzinēja uzlabojumi

-

spot_img

Sergejs Sirotkins ir paziņojis, ka tēmē uz vietu “Renault” komandā jau 2017.gada sezonā. Krievijas GP piektdienas treniņos Sirotkins, kuru atbalsta Vladimira Putina lobētā “SMP Racing”, ieņems Kevina Magnusena vietu. Pats Sirotkins trešdien paziņoja, ka ir pilnvērtīgs komandas testu pilots un sadarbības programma ar komandu ir visai apjomīga:

“Es strādāšu arī simulatorā, piedalīšos oficiālos un privātajos testos, kā arī būs dalība arī citās piektdienas treniņu sesijās – viss nebeigsies tikai ar Sočiem. Mans galvenais uzdevums šogad ir GP2 cīņa, bet visiem maniem konkurentiem uz GP2 titulu jau ir vienošanās par sadarbību ar F1 komandām: Pjēram Gazlī ar “Red Bull”, Aleksam Linam ar “Williams”. Sadarbība ar “Renault” man ļoti palīdzēs. Būtu lieliski, ja man izdosies nākamajā sezonā debitēt “Renault” sastāvā Formulā 1.”

Aizkulišu cīņas par varu Formula 1 pasaulē turpinās un arī šonedēļ notiks vairākas ļoti svarīgas komandas vadītāju un FOM pārstāvju tikšanās. Kamēr aktuālākais jautājums ir tehniskās izmaiņas uz 2017.gadu (pēdējais pieņemšanas termiņš ir aprīļa beigas), daudz tiek runāts par iespējamo Bernija Eklstona pēcteci. Pats Eklstons paziņoja, ka F1 ir vajadzīgs diktators nevis demokrātija un ka viņš ir gatavs atkal par tādu kļūt. Tostarp komandu vadītāji ar “Ferrari” prezidentu Serhio Markioni priekšgalā uzstāj, ka Eklstonu jānomaina ‘trīsvienībai’ – trīs speciālistiem, no kuriem viens atbild par finansēm un juridisko pusi, otrs par mārketingu un trešais par sportisko pusi. Attiecībā uz pēdējo, kā galvenie pretendenti tiek minēti divi austrieši: Nikijs Lauda un Alekss Vurcs, kurš ir pilotu asociācijas direktors.

- Reklāma -

“Ferrari” komandas vadītājs Mauricio Arivabene ir noliedzis runas par to, ka Maranello jaudas agregāta uzlabojumi uz Krievijas GP dos ļoti ievērojamu progresu jaudas parametru ziņā. “Ferrari” jaunākajiem dzinēja uzlabojumiem uz Sočiem ir iztērējuši trīs attīstības kvotas, tomēr Arivabene noliedz, ka tas dos ievērojamu progresu:

“Uzlabojumi uz Sočiem nav ievērojami. Mēs no “Mercedes” atpaliekam tikai par desmitdaļu, tomēr mūs ir iegāzusi izturība un sacīkšu incidenti. Mūsu mērķis ir pakāpeniska attīstība, jo nav jēgas milzīgiem revolucionāriem uzlabojumiem, ja pamatā ir jauna nepārbaudīta koncepcija. Attiecībā uz dzinēja attīstību mēs ieturam līdzīgu kursu. Protams, mēs izmantosim kvotas arī snieguma uzlabošanai, tomēr tas būs pakāpenisks process.”

INDUSTRIJAS ZIŅAS

MEHIKO GP ROKSTĀRi & VANCKARI

JAUNĀKĀS ZIŅAS