Sergejs Sirotkins ir paziņojis, ka tēmē uz vietu “Renault” komandā jau 2017.gada sezonā. Krievijas GP piektdienas treniņos Sirotkins, kuru atbalsta Vladimira Putina lobētā “SMP Racing”, ieņems Kevina Magnusena vietu. Pats Sirotkins trešdien paziņoja, ka ir pilnvērtīgs komandas testu pilots un sadarbības programma ar komandu ir visai apjomīga:

“Es strādāšu arī simulatorā, piedalīšos oficiālos un privātajos testos, kā arī būs dalība arī citās piektdienas treniņu sesijās – viss nebeigsies tikai ar Sočiem. Mans galvenais uzdevums šogad ir GP2 cīņa, bet visiem maniem konkurentiem uz GP2 titulu jau ir vienošanās par sadarbību ar F1 komandām: Pjēram Gazlī ar “Red Bull”, Aleksam Linam ar “Williams”. Sadarbība ar “Renault” man ļoti palīdzēs. Būtu lieliski, ja man izdosies nākamajā sezonā debitēt “Renault” sastāvā Formulā 1.”

“F1LV

Aizkulišu cīņas par varu Formula 1 pasaulē turpinās un arī šonedēļ notiks vairākas ļoti svarīgas komandas vadītāju un FOM pārstāvju tikšanās. Kamēr aktuālākais jautājums ir tehniskās izmaiņas uz 2017.gadu (pēdējais pieņemšanas termiņš ir aprīļa beigas), daudz tiek runāts par iespējamo Bernija Eklstona pēcteci. Pats Eklstons paziņoja, ka F1 ir vajadzīgs diktators nevis demokrātija un ka viņš ir gatavs atkal par tādu kļūt. Tostarp komandu vadītāji ar “Ferrari” prezidentu Serhio Markioni priekšgalā uzstāj, ka Eklstonu jānomaina ‘trīsvienībai’ – trīs speciālistiem, no kuriem viens atbild par finansēm un juridisko pusi, otrs par mārketingu un trešais par sportisko pusi. Attiecībā uz pēdējo, kā galvenie pretendenti tiek minēti divi austrieši: Nikijs Lauda un Alekss Vurcs, kurš ir pilotu asociācijas direktors.

“Ferrari” komandas vadītājs Mauricio Arivabene ir noliedzis runas par to, ka Maranello jaudas agregāta uzlabojumi uz Krievijas GP dos ļoti ievērojamu progresu jaudas parametru ziņā. “Ferrari” jaunākajiem dzinēja uzlabojumiem uz Sočiem ir iztērējuši trīs attīstības kvotas, tomēr Arivabene noliedz, ka tas dos ievērojamu progresu:

“Uzlabojumi uz Sočiem nav ievērojami. Mēs no “Mercedes” atpaliekam tikai par desmitdaļu, tomēr mūs ir iegāzusi izturība un sacīkšu incidenti. Mūsu mērķis ir pakāpeniska attīstība, jo nav jēgas milzīgiem revolucionāriem uzlabojumiem, ja pamatā ir jauna nepārbaudīta koncepcija. Attiecībā uz dzinēja attīstību mēs ieturam līdzīgu kursu. Protams, mēs izmantosim kvotas arī snieguma uzlabošanai, tomēr tas būs pakāpenisks process.”

14 KOMENTĀRI

  1. …trīs attīstības kvotas…ņjā….nav labas ziņas…..būtu jau labi , ja ar taktiku vien būtu kautkas līdzēts, bet…..diemžēl manas šaubas pēc pirmā posma piepildījās 🙁 …. bolīdu vairs nepārtaisīsi pa jaunam….konkurence jau būs neapšaubāmi , tikai titulam baidos ka ar to būs par maz…..

  2. …..šoreiz es neattiecināju savu komentāru uz tevi…..par Ferrari taktiku šķiet iedomājāmies mēs abi (tikai katrs pa savam) …ja attiecināšu komentāru uz Tevi – un ja būs nepieciešamība kautko utočņitj – noteikti došu ziņu 😀 … pagaidām Tavam komentāram nav ne vainas…

  3. Triumvirāts? Nu nezvaj tas var reāli darboties. Slavenākais zināmais 3umvirāts bij ”Senajā” Romā ar Jūliju Cēzaru, Gneju Pompeju un Marku Licīniju Krassu. Ar ko tas viss bedzās ir plaši aprakstīts un dokumentēts. Nedomāju ka 20 gadsimtus vēlāk kautkas var kras(s)i mainīties, tās pašas gladiatoru cīņas tikai citās bruņās un tas pats šovs asinskārajai publikai, tikai ar bendzīna piesmaku. Lai F1 atkal ievirzītu stabilā gultnē ir vajadzīgs Iron Fist un nekādu kompromisu un muļļāšanās un tirgošanās ar zirg(spēk)u piegādātājiem. Pateica un viss! – do it or quit it, Amen.

    • …ko darīt un kā darīt varētu uzrakstīt pa vienu vakaru birojkrēslā…. – tā kā lielāko lomu spēlē bizness un nauda ,tad ,,sapulcēs iestaitītais,, nav vien pats Eklstons , bet arī visa tā ,,kriša,, , kas ir iesaistīta F1 biznesā…. tur nu nekādīgi ar vienu rokas mājienu neko nav tik vienkārši mainīt… uzņemto virzienu stūrē ļoti liela biznesiesaistīto daļa, – ja tā var teikt ,,djedavššina,, , kur visas intereses ir savā starpā saistītas , un ir atkarīgas no ,,vairākiem,, ,nevis ,,konkrētiem,, spēkiem….

      • vot tur jau ir tā problēma ka vesels bars visādu interšu vadītu indivīdu ir nominēti pieņemt kādu konkrētu lēmumu. Kopš FIA izmainīja(pārdeva) savu teikšanas spēku pret dolāriem pindzeļu iepirkšanai gājēju pāreju krāsošanai Burkina Faso, Mali un Ugandā, tā arī viss šis sviests sākās – pielaida komandas/ražotājus pie noteikumu stādīšanas un – čau. Lai arī ko Bernijs Čārlzs Ekklstōns gvelž par Hitleru, Putinu un Demokrātiju, taisnība Viņam ir – pašreizējā demokrātiskā ”Stratēģijas Grupa” ir galīgs sviests un kā uzskatāmi redzams nekādus lēmumus pieņemt NAV spējīga. Tad jau no Ballestra un it īpaši Makša bij lielāks tolks

      • tā nu viņš ir.
        un kas bēdīgākais – pat LV labākā ‘nozares profila’ expertiem (pēc publikācijās novērojāmā) mālējas, ka BCE rullē f1 kā savu privātbodi.

      • …jā, bet tāpēc jau tā saucas politika..šajā gadījumā sporta politika…jebkurā politiskajā mehānismā viss notiek pēc tāda principa…. ņem kautvai piemēru no mūsu ,,valsts stratēģiskās grupas,, – katrs lēmums caur sietu , un ja kāds mazliet par daudz atduras pret kāda interesēm – pieņem lēmumu pieņemt ko vai nē….līdzīgs mehānisms ir arī biznesa un sporta politikā – tajā ir iesaistītie un ieinteresētie……