Neraugoties uz to, ka pērn vairāki braucēji gandrīz pusi sacīkšu distances spēja veikt ar supermīkstajām riepām, “Pirelli” papildus supermīkstajām un mīkstajām riepām uz Krievijas GP izcīņu piedāvāja vidējās cietības riepas, lai gan šķietami loģiskākais solis būtu bijis ultramīksto riepu debija. Tas noveda pie tā, ka tikai trīs braucēji izvēlējās izmantot vidējās cietības riepas sacīkstēm, turklāt viņi visi to darīja tikai tādēļ, ka nācās izmainīt savu stratēģiju pēc pirmā apļa sadursmēm.

Turklāt tā kā lielākā daļa apdzīšanu notiek sacīkšu sākumā, tad nav pārsteidzoši, ka gandrīz visi braucēji uzsāka braucienu ar supermīkstajām riepām. Līdz ar to vadošo astoņu braucēju vidū vienīgais braucējs ar atšķirīgu stratēģiju no konkurentiem bija Felipe Masa, kurš pēc supermīksto riepu komplekta devās 7 apļus pirms sacīkšu finiša. Masas mašīnai nebija konstatētas problēmas, bet pārsvars pār 6. vietā esošo Alonso bija sasniedzis 40 sekundes, tādēļ boksu apmeklējums veikts, lai mazinātu kādas riepas uzsprāgšanas risku, kā arī, iespējams, nokļūt izdevīgākā pozīcijā, ja trasē dotos drošības mašīna.

“F1LV

Chb-l3LWYAAMOih

No pirmā apļa neveiksminiekiem vislabāko sniegumu uzrādīja Serhio Peress, kurš supermīkstās riepas vairs neizmantoja, bet atlikušo distanci dalīja uz pusēm, katrā nogrieznī izmantojot lietotas mīkstās riepas. Tas ļāva meksikānim tikt līdz 9. pozīcijai, taču tā kā pirmā desmitnieka lejasgala braucēji finišēja diezgan cieši viens aiz otra, varam tikai minēt, kur finišētu Peress, ja viņa mašīnai pirmajā aplī nebūtu uzgrūdusies Rikjardo mašīna.

Jāizceļ arī Markusa Ēriksona stratēģija, kas bija pilnīgi pretēja Peresa izvēlētajai. Tā kā “Sauber” braucējs sacīkstes uzsāka ar mīkstajām riepām, tad pēc avārijas bija iespēja izmantot divus nelietotus supermīksto riepu komplektus. Tas ļāva zviedram finiša līniju šķērsot 14. vietā, kas priekš šī gada “Sauber” nebūt nav slikts rezultāts.

Cīņā par vadošajām pozīcijām Kimi Raikonens pēc boksu apmeklējuma nonāca aiz Hamiltona un tieši priekšā Botasam. Lai gan Hamiltona ātrums neraisa domas, ka Raikonens pie citādas stratēģijas ar viņu spētu cīnīties, tomēr pēc pitstopa savus apļus “Ferrari” braucējs veica par nepilnu sekundi ātrāk kā pirms tam, ātrumu nezaudējot arī sacīkšu beigās, kas liek domāt, ka veicot pitstopu nedaudz ātrāk (varbūt pat pirms Botasa) būtu iespējams uz boksu apmeklējuma rēķina nonākt priekšā Hamiltonam, kas tad jau varētu pavērst pilnīgi citādu notikumu attīstību.

 ChZCLPiWgAEP-Uq

Tikmēr pie ātrākā pitstopa balvas jau atkal tika “Williams” pārstāvji. Turklāt Felipe Masa ne tikai pavadīja vismazāk laika pie saviem mehāniķiem, bet arī pašā boksu celiņā pirmajā pitstopā atradās par 0.16 sekundēm mazāk kā tuvākais konkurents Niko Rosbergs. Saspringtos apstākļos tam var izrādīties liela nozīme, tomēr Masa aizvadīja ļoti vientuļas sacīkstes, finišējot pusminūti aiz 4. vietas īpašnieka Botasa un pusminūti priekšā Fernando Alonso.

ChZK9FeUUAAlK0Y

1 KOMENTĀRS