Pamatīga avārija F3 Eiropas čempionātā notikusi sacensībās Austrijā. Raians Tveters izslīdēja no trases, bet tad uzslīdēja atpakaļ uz trases. Viņam tuvojās Ži Cong Li un Pedro Pikē, kuri cīnījās par pozīciju un nespēja izvairīties no Tvetera mašīnas. To, kas notika tālāk, iespējams redzēt video. Tveters un Pikē pārdzīvoja avāriju ar nelieliem savainojumiem, bet Li tika aizvests uz slimnīcu, kur tika konstatēti vairāki papēža kaula lūzumi, skriemeļu nestabilitāte, kā arī vairāki sasitumi un nobrāzumi.

7 KOMENTĀRI

    • Atbilde pavisam vienkārša – to ir vairāk. Pirms gada autosporta pasauli šokēja Indy500 avārijas, kas ir autosporta virsotne Amerikā. Šī F1 sezona uzsākās ar pamatīgu Alonso un Gutjeresa sadursmi. F1 un IndyCar ir tikai 2 sacīkšu sērijas. Paskatoties, piemēram, uz F4 kategoriju, redzams, ka tur ir 11 reģionālie čempionāti, turklāt vairākos ir virs 20 sacīkstēm sezonā. Taču tā ir tīrā matemātika. Un F3 Eiropas čempionātu varētu novietot vienā plauktiņā ar GP3 un FV8 kā priekš’pēdējo soli pirms F1. Skaidrs, ka vēl jāņem vērā pieredzes trūkums, kas nereti šādās kategorijās iet roku rokā ar pārlieku lielu agresivitāti.

      • Pilnīgi piekrītu. Es gan tā ‘starp rindām’ gribēju paironizēt, ka F1 visi ir pārāk iebiedēti ar sankcijām par agresīvu cīņu trasē un kosmiski dārgās tehnikas bojāšanu. Līdz ar to ‘nobīde no ideālajām trajektorijām’ notiek krietni retāk…

      • openwheeleros ‘agresīva cīņa’ NEKAD nav kotējusies – pietiek salikt kopā riteņus ‘ne tā’, un viens no ‘cīnītājiem’ aizlido pa gaisu ar garantēti smagām un nereti letālām sekām.
        Tas pat nesenais F3 ‘lidonis’, piemēra pēc – visticamākais, ka ar formuli nekad vairs nebrauks – mugurkauls, pēc visām pazīmēm, ir sačakarēts uz mūžu.

  1. Pro , drīzāk nevis iebiedēti , bet gan apzinās likmes….pieredzējis pilots zina , kad labāk pietaupīt risku un zaudēt vai neigūt pozīciju , un kad riskēt līdz galam un pazaudēt visu…. to var izsecināt arī spriežot par pilotu meistarību cīnoties kopumā… Formulā 1 par viskorektākajiem pilotiem (arī pēc citu pilotu atzinumiem) ir bijis Batons, Barikello , Wēbers , Alonso un daži citi… , ar kuriem ir PATĪKAMI cīnīties…… cīņa ar prātu ir drīzāk pluss ,nekā mīnuss…. mazajās klasēs kļūdas ir vēlamas, lai kautko no tām nākotnē iemācītos…par Indy runājot – stipri lieku pēdiņās to, ka tur startē ,,pasaules klases,, piloti…un tur arī likmes nav tik augstas….

  2. ..ja tas būtu ,,privātā,, maciņa dēļ, tad neviens vairāk par dažām sezonām f1 nemaz nestartētu (starp top braucējiem, kas saņem algu)….apdomīgāka cīņa nes labākus rezultātus – ir liela atšķirība – iegūt maksimālu iespējamo konkrētā situācijā vai neiegūt neko…