Renault” kompānija uz Monako vedīs tikai divus uzlabotos jaudas agregātus un pa vienam no tiem saņems gan pati “Renault” komanda, gan “Red Bull” vienība. Pagaidām nav sagatavots pietieksms skaits rezerves daļu un tāpēc sākotnēji Kanādas GP plānotais uzlabojums Monako sacīkšu nedēļas nogalē būs tikai diviem no četriem pilotiem. Tiek ziņots, ka uzlabojums dod papildus 35 zirgspēkus un līdz pat 0,5s aplī (atkarībā no konfigurācijas) progresu. “Renault” komandā uzlaboto jaudas agregātu saņems Kevins Magnusens, bet “Red Bull” pirmais rindā esot Daniels Rikjardo.

Sākot ar Monako GP “Pirelli” un FIA monitorēs riepu spiedienu arī sacīkstes laikā. Pirms Spānijas GP izcīņas parādījās informācija, ka vairākas komandas atradušas veidu, kā sacīkstes gaitā pazemināt spiedienu riepās, uzkrājot to īpašos rezervuāros riteņa diskā un pēc finiša atgriežot spiedienu virs nepieciešamā minimuma. Sākot ar Monako tiks ieviesta kontroles tehnoloģija, kas ļaus FIA monitorēt spiedienu arī laikā, kamēr mašīnas ir trasē. “Pirelli” boss Pols Hemperijs atzina, ka šāds kontroles mehānisms tika plānots tikai uz nākamo sezonu:

“Mēs pie tā strādājām un plānojām ieviest uz nākamo sezonu. Tomēr izmaiņas ir jāievieš jau tagad, jo tas ir svarīgs drošības komponents.”

AlonsoDenissRons Deniss uzskata, ka “McLaren” būs tā komanda, kas izbeigs “Mercedes” dominanti nevis “Ferrari” vai “Red Bull“. Šogad Vokingas komanda pamazām ir progresējusi un šobrīd cīnās par iekļūšanu izšķirošajā kvalifikācijas kārtā, tomēr Rons Deniss ir pārliecināts, ka ar nākamo sezonu, kad stāsies spēkā jaunie tehniskie noteikumi, “McLaren” atgriezīsies pie cīņas par uzvarām:

“Es domāju, ka nākamie pasaules čempioni pēc ”Mercedes” ēras būs “McLaren”. 2017.gadā jaunie noteikumi izlīdzinās komandu spēkus un mums ar “Honda” ir labas iespējas. Es domāju, ka mēs spēsim izcīnīt uzvaras.

18 KOMENTĀRI

    • Nesolīt nevar, patiesi – jo kad sarkanie savāksies, RBR bez papildu ‘spēka piešprices’ podiumu finiši nespīdēs.
      Uz doto brīdi Herr Matteschitz varbūt ir pieklusināts, bet reņu motoristiem ir ‘jāpieliek’, or else ‘klusums’ nebūs ilgs

      • ko? 😀 vienreiz jau brauca kopā ar Hami vienā komandā, redzējām kas no tā sanāca. vistu kūtī divi gaiļi nav vajadzīgi.

        vienīgais scenārijs tādam raskladam ir ja HAM dodas kur citur vai vispār beidz karjeru. shamējais daudzkārt ir teicis ka viņa mērķis ir 3 tituli- tikpat cik Sennam. mērķis sasniegts, nauda arī kontā pietiekami. nav nemaz tik nereāls variants ja viņš izdomā kārt ķiveri uz nagliņas.

        bet vienalga, priekš kam Meršiem tāds jau pensijas gados esošs čiku kalējs būtu nepieciešams?

      • Ja Hamis aizietu vispār no sporta, tas, manuprāt, būtu izcili dīvaini. Jo cik ilgi viņš vēl varēs ieinteresēt sekotājus tikai ar savām stilizētajām fotogrāfijām instagramā? Kāmēr merši dominēs, tikmēr tur būs arī Hamis.

      • ..nemaz tik dīvaini tas nebūtu, ņemot vērā Hamja paša izteikumus… ne katrs pilots atdod visu savu dzīvi šim sportam..vēsturē tam arī piemēru netrūkst…ir pilotu ,kategorija, kuri dzīvē priekš sevis sadala prioritātes..citam tas ir darbs ,darbs un vēlreiz darbs, bet citi vēlas arī PILNVĒRTĪGI atdot sevi ne tikai darbam, bet arī ģimenei, personiskajai dzīvei..tas atkarīgs no katra paša… īpaši, ja dzīves mērķi ir sasniegti, nākotne skaidra un nodrošināta, tad sevi var mierīgi veltīt arī citām lietām.. īpaši tas redzams Hamja psiholoģijā – viņš JAU ir atslābis…tāka nav nekāds grēks to ķiveri kārt vadzī – Hamim dzīve ir izdevusies..nu var sevi tetovēt no galvas līdz kājām, taisīt superstar selfie un baudīt kokteili, kamēr sieva baros bērnus 😀

      • Taisnību jau Vutnāna kungs saka, jāatzīst. Varam tiešām sagaidīt, ka Hamis nepagarina līgumu. Bet vai pēc pāris gadiem negribēsies atpakaļ? 🙂

      • …tāpēc, ka visi zina, ko ,,uzace,, (jeb tas pensionārs) var vai nevar izdarīt…ja F1 gaiteņos to nezinātu , tad i runu nekādu nebūtu….tie tur zina, kas pa kam…. izdarīt viņš var, tikai kā jau katram pilotam – jābūt īstajā laikā īstajā vietā…

      • ..r to gribēšanu atpakaļ – tas ir kā ir…. šis sports ir tik ļoti ,,asinīs,, un tam ir tik daudz veltīta laika, ka vēlāk ir pasmagi mainīt dzīves stilu…. visdrīzāk ka tuvākos gadus Hamis vēl noteikti pabraukāsies – tā teikt – pabaudīs sacīkstes…bet tālāk jau kā būs, to laiks rādīs…

      • Plūģi, par ko tu tā esi satraucies? 😉 Meršiem kā redzi nav nepieciešams arī jaunāks čiku kalējs, kuram ir bijušas 4 haļavas. 😛

    • Karmu, protams, izmērīt nav iespējams 😀 , taču skaitliskos lielumus gan – līdz šim garākais ‘tukšais’ periods kādam braucējam starp izcīnītajiem čempiona tituliem ir 6 gadi. Šīs sezonas beigās Alonso tie jau būs 10 ‘klusie’ gadi. Kaut kā vairs neticas, ka šamējais vēl sitīsies par uzvaru…

      • 20% driver – 80% car Pro….to vēsture pierāda..īstais laiks īstajā komandā – un ,,sišanās,, garantēta…

  1. offtops pilnīgākais, bet visādi citādi jauks blēņu stāsts no britu humora apcirkņiem –

    (..) teams look for every advantage whether it is saving weight or saving money. This wasn’t always the case and Alistair Caldwell once told me (Mike Lawrence) this story about the 1967 Italian GP.

    ‘Bruce (McLaren) had a new BRM-engined car, the M5A, which was going pretty well. Then we got a message from the organisers saying our car should be painted green since it had been made in England. We’d sprayed it red because that’s the colour we’d had in the workshop.

    ‘We said we would and then forgot about it. Then they came again and were more insistent. We went to a local accessory shop and found cans of the most hideous lime green you can imagine. We were going to spray everything, suspension, wheels, everything in bright green.

    ‘Then the organisers told us not to bother. Bruce was third fastest in practice so was on the front row. A red car was on the front row and that was the main thing.’

    Par autoru: Dr. Mike Lawrence taught English in schools until he reached forty when he became a freelance writer. He has since written more than forty books on cars and motor racing. For amusement, he undertook a PhD in Shakespeare at the University of Sussex because he was appalled at the low standard of literary scholarship compared with the best that motor racing writers can provide.

  2. Rons tikai zosis dzen,bet kā lai nedzen ja ir klauni kas tam visam tic? Katrā gadījumā iespējamā McLaren izaugsme viennozīmīgi nav saistīta ar spāņu kalēju kurš varbūt nav tas sliktākais drivers,bet kā attīstītājs galīgs otstojs.Pilnīgi pieļauju varbūtību,ka McLaren arī kādreiz tiks čempionu statusā,bet kā jau teicu ne ar kalēju galvenajā lomā!