Monako Grand Prix izcīņas laikā FIA nolēma, ka 2017. gada braucēja galvas aizsardzībai tiks izmantota “Ferrari” piedāvātā Halo sistēma nevis “Red Bull” Canopy risinājums. “Renault” braucējs Kevins Magnusens cer, ka gala versija ne tikai uzlabos drošību, bet arī netraucēs mašīnai būt vizuāli pievilcīgai. “Par Halo sistēmu grūti komentēt pirms esmu to pamēģinājis, bet vizuāli “Red Bull” risinājums man patika labāk. F1 mašīnai ir jāizskatās seksīgi, bet nedrīkst aizmirst drošību. Es to negribu, bet es arī nevēlos, lai es vai kāds cits braucējs tā dēļ ietu bojā. Šī ir sarežģīta situācija.”
Tikmēr viņa komandas biedrs “Renault” sastāvā Džolions Palmers uzskata, ka viņa vieta komandā nav apdraudēta, neraugoties uz to, ka viņš šogad regulāri piekāpjas Kevinam Magnusenam. 2014. gada GP2 čempions atzīst, ka, iespējams, dažbrīd ir pārcenties, cerot no mašīnas izspiest vairāk nekā teorētiski iespējams, tomēr saglabā optimismu, uzsverot, ka ar uzlaboto dzinēju Kanādā rezultātiem vajadzētu augt.
“Pirelli” publicējuši katra braucēja riepu sastāvu izvēles nākamnedēļ notiekošajai Kanādas GP izcīņai. Īpatnēju risinājumu izvēlējušās “Haas” un “Renault” komandas, kuras nolēmušas pilnībā atteikties no supermīkstajām riepām. Vadošo komandu izvēles būtiski neatšķiras, tomēr tā kā pārējās komandas no katra sastāva izvēlējušās vismaz 2 komplektus, tad varam cerēt uz aizraujošu stratēģisku cīņu ar atšķirīgām strateģijām arī šīs sezonas pirmajā aizokeāna posmā.





