| Komanda | Uzv. |
| Ferrari | 224 |
| McLaren | 182 |
| Williams | 114 |
| Lotus | 81 |
| Red Bull | 51 |
| Mercedes | 51 |
Pateicoties lieliskai un drosmīgai viena pitstopa stratēģijai, Luisam Hamiltonam aizvadītajā nedēļas nogalē izdevās jau piekto reizi savā karjerā triumfēt Kanādas GP izcīņā. Tā ir pārliecinošākā dominance vienā trasē no aktīvajiem braucējiem. Tiesa gan, īstais Kanādas GP karalis ir Mihaels Šūmahers, kurš Monreālā uzvarējis 7 reizes, bet Maņikūrā to paveicis pat astoņas reizes. Tikmēr viņa pārstāvētajai “Mercedes” vienībai tā bija 51. uzvara komandas pastāvēšanas vēsturē, šai rādītājā ļaujot panākt “Red Bull” vienību.
| V. | Braucējs | Komanda | Rezultāts | Aplis |
| 1 | N. Rosbergs | Mercedes | 1’15”599 | 60 |
| 2 | L. Hamiltons | Mercedes | 1’15”981 | 68 |
| 3 | S. Fetels | Ferrari | 1’16”297 | 70 |
| 4 | M. Verstapens | Red Bull | 1’16”319 | 49 |
| 5 | D. Rikjardo | Red Bull | 1’16”506 | 51 |
| 6 | S. Peress | Force India | 1’16”559 | 54 |
| 7 | K. Sainss | Toro Rosso | 1’16”578 | 54 |
| 8 | N. Hilkenbergs | Force India | 1’16”604 | 68 |
| 9 | K. Raikonens | Ferrari | 1’16”919 | 44 |
| 10 | V. Botass | Williams | 1’16”938 | 68 |
| 11 | D. Kvjats | Toro Rosso | 1’16”942 | 50 |
| 12 | R. Grožāns | Haas | 1’17”281 | 50 |
| 13 | F. Alonso | McLaren | 1’17”307 | 67 |
| 14 | F. Masa | Williams | 1’17”424 | 32 |
| 15 | E. Gutjeress | Haas | 1’17”728 | 48 |
| 16 | F. Nasrs | Sauber | 1’17”883 | 66 |
| 17 | M. Ēriksons | Sauber | 1’18”100 | 63 |
| 18 | K. Magnusens | Renault | 1’18”224 | 42 |
| 19 | P. Verleins | Manor | 1’18”282 | 48 |
| 20 | R. Harjanto | Manor | 1’18”658 | 57 |
| 21 | Dž. Batons | McLaren | 1’19”456 | 5 |
| 22 | Dž. Palmers | Renault | 1’19”879 | 6 |
Ne tik veiksmīgas sacensības Hamiltona komandas biedram Niko Rosbergam, kurš pēc 7 secīgām uzvarām jau trešo reizi pēc kārtas netiek uz goda pjedestāla. Šoreiz neizdevās startā sadalīt trasi ar Luisu Hamiltonu, tomēr kā neliels mierinājums Rosbergam varētu nākt fakts, ka viņam izdevās uzstādīt sacīkšu ātrāko apli.
Sebastians Fetels atradās vadībā sacīkšu pirmo nogriezni, tomēr pēc sava boksu apmeklējuma zaudēja vadību Hamiltonam, kurš, pateicoties uzvarai, noķēris Fetelu karjerā gūto punktu ziņā – abi nu ir guvuši 1974 punktus. Protams, šis rādītājs nav īpaši objektīvs, ņemot vērā, ka gadu gaitā ir mainījušās gan punktu skaitīšanas sistēmas, gan sacīkšu skaits sezonā. Skaidrs, ka arī šī nav objektīva statistika, tomēr ja F1 jau no pirmsākumiem lietotu esošo sistēmu, punktiem bagātāko braucēju saraksts būtu citādāks: Šūmahers (3890), Alonso (2637), Prosts (2464.5), Hamiltons (2324), Raikonens (2161), Fetels (2160).
Ciešā cīņa starp abiem “Ferrari” braucējiem izpaustos vēl vienā elementā – goda pjedestālos. Abiem itāļu vienības pilotiem labāko trīs braucēju vidū izdevies iekļūt 83 reizes. Hamiltons to ir paveicis 92 reizes un straujiem soļiem ķer Alonso, kurš uz goda pjedestāla kāpis (vai pelnījis kāpt, atceroties 2003. gada Brazīlijas GP) 97 reizes. Tikai Prostam un Šūmaheram to ir izdevies paveikt biežāk.
Mainīgi noskaņojumi “Williams” nometnē – Valteri Botasam pēc ļoti blāva sezonas sākuma izdevās sasniegt komandas labāko rezultātu šosezon, finišējot 3. pozīcijā, atkārtojot pagājušā gada scenāriju, kamēr Felipe Masa izstājās dzinēja problēmu dēļ. Viņš bija pēdējais braucējs, kam šogad bija izdevies tikt punktos katrā posmā.
Pamanīji vēl kādu interesantu faktu? Padalies ar to komentāros!



