Daņila Kvjats atzinis, ka būtu priecīgs, ja kalendārā parādītos līdzīgas trases kā Baku, kas braucējus pamatīgi soda par pat visniecīgāko kļūdu, jo tas prasa 100% koncentrēšanos no katra braucēja ik mirkli. Tas gan nenozīmē, ka čempionātam būtu pilnībā jāpārvācas uz ielu trasēm. Kā piemērus Kvjats min Mudželo, Imolu un Zandvortu, kur sacenties junioru sērijās, savukārt Abu Dabi braukšana esot kā robotam – pat ja kļūdies, zaudē kādu sekundi, izbrauc caur drošības joslu un turpini braukt.

Tikmēr Kvjata bijusī komanda “Red Bull” ir pārtraukusi darbu pie sava aero-vējstikla attīstības, kam būtu jāpasargā braucēja galva no dažādiem lidojošiem objektiem. Tā kā FIA deva priekšroku “Ferrari” Halo iekārtai, tad komanda ir pārliecināta, ka šobrīd nav jēga attīstīt ideju, kurai netiks dota iespēja sevi pierādīt. Tiek ziņots, ka komanda šim Canopy risinājumam esot iztērējusi aptuveni 250 tūkstošus EUR.

“F1LV

“Pirelli” publicējusi riepu izvēles nākamnedēļ notiekošajai Austrijas Grand Prix izcīņai. Kā jau ierasts, visas komandas visvairāk pasūtījušas mīkstāko pieejamo riepu sastāvu, kas Austrijā būs ultramīkstās riepas. “Ferrari” rīcībā būs par vienu komplektu vairāk violeti marķēto riepu kā “Mercedes”, kuras braucējiem atšķirīga pieeja abiem cietākajiem pieejamajiem riepu sastāviem. Ļoti konservatīvu pieeju šoreiz izvēlējušās “McLaren” un “Force India” komandas, kas izmantos pat 3 mīkstā sastāva riepas.

7798_Austria-Selected-Sets-Per-Driver-EN

5 KOMENTĀRI

  1. Kvjata izteikumi labi izskatās tikai teorētiskā līmenī. Praksē diemžēl viss ir savādāk – trasēs, kas ļauj pilotiem kļūdīties, vismaz kaut kas notiek, ir apdzīšanas mēģinājumi, bremzēšana ar kūpošām riepām, izbraucieni pa drošības joslām utt., kamēr trasēs, ko ieskauj apmales, vispār nekas nenotiek.