“Haas” un “Renault” komandās atgriežoties pamatsastāva braucējiem, Silverstounas trasē aizvadīti Lielbritānijas GP otrie treniņbraucieni, kuros ātrāko apļa laiku uzstādīja mājinieku mīlulis Luiss Hamiltons, savu tuvāko konkurentu Danielu Rikjardo pārspējot par nepilnām 0.4 sekundēm.

T2_GBR_KvyatJau sesijas sākumā neveiksmīgi izslīdēja “Toro Rosso” braucējs Daņila Kvjats, tādējādi sabojājot savas mašīnas priekšējo antispārnu. Mehāniķi gan diezgan veikli saveda mašīnu kārtībā un krievu braucējs daudz laika nezaudēja. Daudz sarežģītāka diena Niko Rosbergam, kuram ūdens noplūde liedza doties trasē sesijas sākumā, tomēr to novērst tik ātri nebija iespējams un kopvērtējuma līderis trasē nemaz nedevās.

Ar jaudas padeves problēmām cīnījās arī mājinieks Džensons Batons, kurš gandrīz visu laiku atradās pēdējā vietā. Kā jau ierasts, sesijas otro pusi braucēji koncentrējās uz sacīkšu nogriežņu izmēģinājumiem, tādēļ īpašas izmaiņas rezultātu tabulā nenotika un “Red Bull” vienības braucēji pārspēja konkurentus no “Ferrari” nometnes, kas šodien pagarināja līgumu ar Kimi Raikonenu. Labs sniegums “Haas” vienībai, kuras braucējiem 8. un 12. vieta, kā arī Alonso, kurš spēja tikt līdz sestajam labākajam rezultātam.

Lielbritānijas GP 2. treniņu rezultāti:

Cm2ZbV6WAAA3shO

18 KOMENTĀRI

    • ļaunas mēles gan melš, ka tas iepriekšējais Hondas updeits, lai gan nomināli sasniedzis savu mēŗķi (degvielas ekonomiju), to izdarījis uz jaudas rēķina.. Tā ka uz Silverstonu kā vienu riktīgu ‘power circuit’ Hondai jātērē ‘žetoni’, lai glābtu jaudas ‘parametru’…

      neizskatās aplam rožaini tas viss….

      • ….nav svarīgi atsevišķas cirquit – svarīgs ir sezonas kopgriezums un ceļš , pa kuru uzsākts iet…..

    • Rožaini ir tikai Mercedes, jau trešo gadu. Taustāms rezultāts. Pārējiem ir tikai paziņojumi par strauju progresu. Tad kad paziņojumi beidzot rezultēsies ar titulu un konstruktoru kausu – tad būs rožaini. Citādi nekā. kaut kad tas būs, Mercedesi kaut kad kritīs, neviena dominance nav bijusi mūžiga.

  1. McLaren programmā manuprāt viss ir tieši tādā kārtībā kā vajag, Hondas dvižoku jaudas un šasijas saderība līdz normālai saderībai tiks novesta 2017g., un ir nedaudz prieks, ka viņi jau šo to ir panākuši arī jau šogad. Derētu vēl saglabāt esošos pilotus vismaz 2017, nevis iegrābt kādus jaunuļus Džensa un Fernando vietā.

  2. …nu labāk darbs ar garantiju, kaut vairāk maksā, nekā jaunelis bez īpaša pienesuma komandai….. nekad neesmu sapratis Sauber komandas ceļu visā tās pastāvēšanas laikā (nē nu laikam saprotu – finanses..maksas piloti) , bet nu – ir bijis Sauber vēsturē arī tā, ka varētu paņemt arī kādu ne gluži čempiona, bet normāla ranga pilotu…. tomēr kas svarīgāk – vai zemas kategorijas piloti, kas ienes naudu, bet rezultātos uz augstiem mērķiem nekad nav spējīgi iet, vai tomēr jostas piegriešana ar labāku pilotu sastāvā, kas nestu kādu rezultātu tabulā, kas komandai būtu daudz izdevīgāk, nekā pliks čeks…tādēļ Sauber ir vienmēr bijusi viduvējība…var tikai iedomāties, kas būtu bijis, un cik uzvaru Sauber būtu izcīnījuši 2012 gadā, kad pie stūres sēdās toreiz vēl tikai daudzsološais Perezs un Kobajaši…. kaut viens rangā augstāks pilots – un tas ceļš iestaigātos….finansiāli grūtāk, tomēr tas atsauktos pozitīvi rezultātu listē un tālāk jau nākotnē…. uzskatu, ka nepareizs ceļš komandas pilotu un biznesstratēģijā šai komandai….tas tā – ja papētam ,kas izdevīgāk un kas nē komandu pilotu izvēlēs… tāka pašreizējais duets Maķiem būtu ideāls arī turpmāk, pat ar mazliet pārtērētām naudiņām…

  3. Man Sauber paliks uz visiem laikiem atmiņā ar to, ka Heincs Haralds Frencens savā debijas GP (1994.g. Brazīlijas GP) ar Sauber formulu izcīnīja … 5.vietu!!! Salīdzinājumā M. Šūmahers ar Jordan formulu debitēja ar 7.vietu (1991.g. Beļģijas GP) un tas tika pasniegts un uzpūsts (pateicoties Willijam Wēberam) kā ūbersasniegums. Bet Heincam diemžēl nebija tik spējīgs PR speciālists, un tomēr Heincs ir un paliks F1 vicečempions (1997.g.).

    • Andi – bieži Tavam viedoklim piekrītu, bet dažreiz izpeld uz āru cilvēciskās emocijas..un tā tāda savāda īpašība cilvēkiem… Tev ir diezgan no emocijām neatkarīgi viedokļi, taču sakarā konkrēti ar Šūmaheru manuprāt Tevī tām palikusī sāpe dēļ viņa izlēcieniem – brīžiem jauc kokteilī emocijas ar visu pārējo…..vairāku pilotu karjerās var atrast melnus traipus – kā jau teicu – pilotu kā pilotu raksturo viņa spēja vai nespēja darīt savu darbu..pilotu kā personību raksturo viņa personiskie (kā cilvēka) izlēcieni….comoon Andi..es saprotu, ka Tu pa šai dienai neesi mierā ar to visu, bet nu arī tam vajag novilkt robežas..nevar jau arī tā – visur kur vien iespējams – norādīt ar pirkstu uz lietām, itkā tās būtu vienīgās peļamās starp visām pasaules lietām…. divu vienlīdzīgu situāciju salīdzinājumā būt nemaz nevar – vienmēr ir atšķirīgi apstākļi un situācijas (tas par pilotu pirmajām spožajām sacensībām) ..kāda debija kuram labāka – to objektīvi nemaz nevar salīdzināt…. PR, ne PR – visu izšķir tas, ko cilvēks padara laika gaitā … PR ir absolūti visiem – tikai ar to atšķirību – kuram redzamāki un dzirdamāki, kuram piezemētāki…. piedod Andi, bet Tu sakarā ar dažiem pilotiem man atgādini Alonso antifanus.. – nu jāprot ir izslēgt emocija reizēm, jāprot….. es arī varētu ilgi un dikti psihot piemēram par Kulthārdu un viņa apzinātajām avārijām, bet nu sorry – sāpe izsāpēta – lai tas paliek vēsturei….