F1 komandas ir nākušas klajā ar ideju, kā uzlabot sacīkšu startus posmos, kuri laikapstākļu dēļ tiek uzsākti aiz drošības mašīnas, tādējādi atņemot faniem iespēju vērot kārtīgu sacīkšu startu. Esošais piedāvājums nemainītu faktu, ka pirmos apļus lietus laikā braucēji pavadītu aiz drošības mašīnas un varētu doties boksos, kad vien vēlas, tomēr, tai dodoties malā, braucējiem nāktos nostāties savās pozīcijās un uzsākt startu no vietas, kā tas notiek sausā laikā. Tādējādi netiktu zaudēts viens no aizraujošākajiem sacīkšu elementiem, bet mašīnas arī ātrāk attīrītu ideālo trajektoriju. Toto Volfs un Luiss Hamiltons jau pauduši atbalstu šādai iecerei.
Estebans Gutjeresam Ungārijas GP laikā radās incidents ar Luisu Hamiltonu. “Haas” braucējs aizkavēja Hamiltonu, laižot garām par apli, uz ko “Mercedes” braucējs atbildēja, parādot Gutjeresam vidējo pirkstu, bet pats meksikānis par savu braukšanas stilu saņēma 5 sekunžu sodu. “Ļoti nerespektējoša rīcība no viņa puses. Lai gan Hamiltons ir čempions, tā uzvesties nedrīkst. Viņam ir jāciena visi konkurenti, jo kādu dienu varbūt es būšu tas, kurš cīnās par titulu.” Hamiltons gan atzinis, ka redzējis, ka Gutjeresam tiek vicināti zilie karogi, kurus “Haas” braucējs esot pilnībā ignorējis.
Skatītāju balsojumā par dienas braucēju šoreiz uzvaru guvis Kimi Raikonens, kurš, neraugoties uz 14. starta pozīciju, finišēja sestais, sasniedzot sacīkšu ātrāko apli, tomēr pēc sacīkstēm Raikonens bija ļoti neapmierināts ar Maksa Verstapena pārlieku agresīvajiem mēģinājumiem aizsargāt savu pozīciju, kas rezultējās sadursmē, par ko neviens netika sodīts, lai gan Raikonens uzsver, ka ir redzējis, kad braucēji tiek sodīti par ievērojami mazākiem pārkāpumiem.
[socialpoll id=”2376764″]
Es īsti neatbalstu piedāvāto starta procedūru, jo tā izdevīgāka būtu tiem kuri startētu no sausās trases daļas, savukārt tiem, kuri startētu no slapjās daļas, būtu smagāki starti līdz ar to arī zaudētas pozīcijas.
Pilnībā piekrītu, bet būtu interesanti paskatīties, ko starta-finiša taisnē darītu pāra pozīcijās statējošie braucēji. Neizslēdzu iespēju, ka susinātu savu starta trajektoriju.
Nekādas tur lāga drošības aiz tās drošības mašīnas nav, tie SLS AMG ripuļi saceļ vēl lielākas pilienu vērpetes, ka zilie F1 rati taisa mazāku mākoni. Pilnīgā upē jau nevajadzētu laist ārā, bet 80/90gados viņi kautkā tika galā (1993 gada Doningtona – Airtons Senna: visiem iesaku noskatīties Tūbā vai kur citur) 🙂