F1 stratēģiskā grupa izlēmusi atcelt pretrunīgi vērtētos noteikumus par radio sarunu ierobežojumiem sacīkšu laikā. Līdz ar to turpmāk braucēju un komandu starpā varēs diskutēt par jebko, ieskaitot mašīnu regulējumus, trajektoriju izvēles un citus norādījumus. Vienīgais aizliegums, kas palicis spēkā – saruna ar komandu iesildīšanās aplī un startā, ja neskaita paziņojumus par problēmām, kas var izraisīt bīstamu situāciju. Šīs izmaiņas stāsies spēkā jau šajā nedēļas nogale notiekošajā Vācijas GP izcīņā.
Tikmēr komandu vadītāji pēc stratēģiskās grupas sapulces nobalsojuši pret ‘Halo’ sistēmas ieviešanu F1 nākamajā sezonā. Vieni no dedzīgākajiem kritiķiem bija “Red Bull” vienība. “Neatbalstu ‘Halo’ ieviešanu. Tas nav pats labākais risinājums šai problēmai. Es ieteiktu veltīt vairāk laika izpētei pirms mēs sasteidzam jebkādus risinājumus,” uzsver Kristians Horners. ‘Halo’ gan joprojām paliks primārā opcija un netiks aizstāta ar “Red Bull” piedāvāto ‘Aeroscreen’. Tikmēr Sebastians Fetels uzsvēris, ka 95 procenti braucēju atbalsta šīs sistēmas ieviešanu, kamēr Džolions Palmers “Ferrari” braucēja izteikumus komentē kā melus, jo zinot pusi braucēju, kurus šī sistēma neapmierina.
Jau iepriekš rakstījām par jaunu priekšlikumu startiem slapjā laikā. F1 stratēģiskā grupa apstiprinājusi šādu priekšlikumu, līdz ar to turpmāk, ja laikapstākļi neļaus veikt ierasto starta procedūru un tas notiks braucot aiz drošības mašīnas, kā to pieredzējām Lielbritānijas GP izcīņā, drošības mašīnai dodoties malā, braucēji nostāsies savās starta vietās un notiks ierastais statiskais starts nevis gaitā, kā tas bijis līdz šim.
[socialpoll id=”2377633″]




