Ātrākos apļa laikus šīs dienas otrajā sesijā uzrādīja “Red Bull” braucēji Makss Verstapens un Daniels Rikjardo, bet tabulas augšgalā bija atrodami arī abu “Force India” braucēju vārdi, kamēr “Mercedes” piloti, braucot ar cietākām riepām kā konkurenti, palika tikai sestajā un trīspadsmitajā pozīcijā. Tikmēr lielisku sniegumu demonstrēja ‘Manor’ vienības talants Paskāls Verleins, uzrādot 11. rezultātu.

Ar dzinēja un ūdens noplūdes problēmām galā tikušie “McLaren” komandas mehāniķi varēja sūtīt Fernando Alonso jau pašā sesijas sākumā, līdz ar to divkārtējam pasaules čempionam izdevās vismaz daļēji atgūt priekšpusdienā zaudēto. Problēmu risināšana gan Alonso maksājusi ar 35 starta vietu sodu. Tikmēr Romēns Grožāns turpināja cīnīties ar mašīnas vadāmības problēmām, kas gan netraucēja abiem “Haas” braucējiem iekļūt labāko desmitniekā, bet Džolions Palmers piestāja malā tehnisku ķibeļu dēļ.

Luiss Hamiltons izmantojis izdevību savai formulai uzstādīt septīto turbo kompresoru un septīto siltuma reģenerācijas sistēmas vienību, kas nozīmē, ka kopvērtējuma līderis saņēmis vēl 15 starta vietu sodu, kas summā britam dod jau 30 pozīciju sodu, līdz ar to viņš sacīkstes, visticamāk, uzsāks priekšā vienīgi savam bijušajam komandas biedram Fernando Alonso.

Beļģijas GP nedēļas nogale turpināsies rītdien pl. 12:00, kad tiks aizvadīti trešie treniņbraucieni, bet pl. 15:00 tiks uzsākta pirmā kvalifikācijas kārta.

Beļģijas GP 2. treniņu rezultāti
V. Braucējs Komanda Dzinējs Apļi Rezultāts Atst.
1  Max Verstappen Red Bull TAG 27 1’48.085
2  Daniel Ricciardo Red Bull TAG 27 1’48.341 0.256
3  Nico Hulkenberg Force India Mercedes 30 1’48.657 0.572
4  Sebastian Vettel Ferrari Ferrari 27 1’49.023 0.938
5  Sergio Perez Force India Mercedes 27 1’49.100 1.015
6  Nico Rosberg Mercedes Mercedes 33 1’49.161 1.076
7  Kimi Raikkonen Ferrari Ferrari 30 1’49.244 1.159
8  Romain Grosjean Haas Ferrari 20 1’49.419 1.334
9  Jenson Button McLaren Honda 23 1’49.419 1.334
10  Esteban Gutierrez Haas Ferrari 23 1’49.648 1.563
11  Pascal Wehrlein Manor Mercedes 31 1’49.716 1.631
12  Fernando Alonso McLaren Honda 30 1’49.772 1.687
13  Lewis Hamilton Mercedes Mercedes 33 1’49.782 1.697
14  Daniil Kvyat Toro Rosso Ferrari 25 1’49.916 1.831
15  Marcus Ericsson Sauber Ferrari 27 1’50.083 1.998
16  Valtteri Bottas Williams Mercedes 19 1’50.151 2.066
17  Felipe Massa Williams Mercedes 29 1’50.157 2.072
18  Carlos Sainz Jr. Toro Rosso Ferrari 25 1’50.194 2.109
19  Kevin Magnussen Renault Renault 34 1’50.375 2.290
20  Jolyon Palmer Renault Renault 32 1’50.562 2.477
21  Esteban Ocon Manor Mercedes 25 1’50.659 2.574
22  Felipe Nasr Sauber Ferrari 24 1’50.719 2.634

 

9 KOMENTĀRI

  1. Tas kā iznāk ar Hamiltonu un Alonso tikai parāda, ka ar šo starta vietu sodu sistēmu galīgi viss nav kārtībā – tas pilnīgi diskreditē šāda veida sodu kā tādu. Ja sods ir starta vietas, tad uzkrājošs , ja nevari zaudēt šī vietas kārtējā sacīkstē, tās pāriet uz nākošo.
    Kaut gan īstenībā starta vietu sodi, par bleķu limita pārsnieģšanu nav pareizi pēc būtības. par cik dzelži attiecas uz konstruktoriem, tad sodam par bleķu/ elekrtronisku devaisu limita pārsniegšanu būtu jābū kaut kāda skaita punktu neieskaitīšana konstruktoru kausa ieskaitē un par katru nākošo daudz vairāk. Tad tas sods būtu pareizs pēc būtības.

    • njah, NAV kārtībā gan! piem nabaga Alonso jāstartē kautkur netālu no Vācijas robežas 🙂 Interesanti – ja šamie rīkotos tā ka ņemot vērā ka katra starta vieta ir 8 metri, tad varbūt atstumt Alonso kautkur ap Stavelot ?

    • Vispār ļoti laba ideja Vermin …. bet šaubos , ka aiztiktu punktus , jo tam varētu būt savi kritēriji, kāpēc nedrīkstētu aiztikt punktu tabulu..bet varbūt arī nē….vispār labs risinājums pēc savas būtības…

      • Voilá! Beidzot Tu Edgar kāga cita viedoklim arī piekrīti! Šis Fakts cerams iezīmēs ceļu turpmākām produktīvām diskusijām šinī Fōrumā un pieliks punktu līdzšinējam stagnātiskajam dogmatisku tēžu, to noliegšanas un nu jau apnīkstošas savstarējas ” laipnību ” apmainīšanās periodam. Sauksim to par Dārk Eidžies of F1LV periodu kas nu jau, paldies Gaišiem Prātiem, ir jau tālā pagātnē.

      • Agri,zelta vārdi 😉 Es par to arii kjeeru trieku,ka Edža pat Verminam piekritis un politiku pat neiejaucis iekšā 😉 Brīnumi tomēr uz pasaules notiek 😉

      • ..es pat reiz Plūģa viedoklim piekritu , bet šim tas vēl vairāk nepatika, nekā tad, kad es viņam nepiekritu 😀

      • p.s. Fan – lai gan ja būtu jādomā par soda sistēmas maiņām – politikai tur būtu lielākā loma..bez tās nekur…neviens lēmums netiek pieņemts bez kāda atsevišķām interesēm un zemūdens akmeņiem….

      • Agri – nu bet protams ..gadās gan tā , gan tā… Tas , vai es kādam piekrītu vai nepiekrītu ir atkarīgs tikai no tā kāda paša… – kā lai nepiekrīt, ja runā patiesas un pareizas lietas, un kā lai piekrīt, ja runā daļēji patiesas vai vispār pašizdomātas, nepamatotas lietas…..