Ātrākos apļa laikus šīs dienas otrajā sesijā uzrādīja “Red Bull” braucēji Makss Verstapens un Daniels Rikjardo, bet tabulas augšgalā bija atrodami arī abu “Force India” braucēju vārdi, kamēr “Mercedes” piloti, braucot ar cietākām riepām kā konkurenti, palika tikai sestajā un trīspadsmitajā pozīcijā. Tikmēr lielisku sniegumu demonstrēja ‘Manor’ vienības talants Paskāls Verleins, uzrādot 11. rezultātu.
Ar dzinēja un ūdens noplūdes problēmām galā tikušie “McLaren” komandas mehāniķi varēja sūtīt Fernando Alonso jau pašā sesijas sākumā, līdz ar to divkārtējam pasaules čempionam izdevās vismaz daļēji atgūt priekšpusdienā zaudēto. Problēmu risināšana gan Alonso maksājusi ar 35 starta vietu sodu. Tikmēr Romēns Grožāns turpināja cīnīties ar mašīnas vadāmības problēmām, kas gan netraucēja abiem “Haas” braucējiem iekļūt labāko desmitniekā, bet Džolions Palmers piestāja malā tehnisku ķibeļu dēļ.
Luiss Hamiltons izmantojis izdevību savai formulai uzstādīt septīto turbo kompresoru un septīto siltuma reģenerācijas sistēmas vienību, kas nozīmē, ka kopvērtējuma līderis saņēmis vēl 15 starta vietu sodu, kas summā britam dod jau 30 pozīciju sodu, līdz ar to viņš sacīkstes, visticamāk, uzsāks priekšā vienīgi savam bijušajam komandas biedram Fernando Alonso.
Beļģijas GP nedēļas nogale turpināsies rītdien pl. 12:00, kad tiks aizvadīti trešie treniņbraucieni, bet pl. 15:00 tiks uzsākta pirmā kvalifikācijas kārta.
V. | Braucējs | Komanda | Dzinējs | Apļi | Rezultāts | Atst. |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | Red Bull | TAG | 27 | 1’48.085 | |
2 | Daniel Ricciardo | Red Bull | TAG | 27 | 1’48.341 | 0.256 |
3 | Nico Hulkenberg | Force India | Mercedes | 30 | 1’48.657 | 0.572 |
4 | Sebastian Vettel | Ferrari | Ferrari | 27 | 1’49.023 | 0.938 |
5 | Sergio Perez | Force India | Mercedes | 27 | 1’49.100 | 1.015 |
6 | Nico Rosberg | Mercedes | Mercedes | 33 | 1’49.161 | 1.076 |
7 | Kimi Raikkonen | Ferrari | Ferrari | 30 | 1’49.244 | 1.159 |
8 | Romain Grosjean | Haas | Ferrari | 20 | 1’49.419 | 1.334 |
9 | Jenson Button | McLaren | Honda | 23 | 1’49.419 | 1.334 |
10 | Esteban Gutierrez | Haas | Ferrari | 23 | 1’49.648 | 1.563 |
11 | Pascal Wehrlein | Manor | Mercedes | 31 | 1’49.716 | 1.631 |
12 | Fernando Alonso | McLaren | Honda | 30 | 1’49.772 | 1.687 |
13 | Lewis Hamilton | Mercedes | Mercedes | 33 | 1’49.782 | 1.697 |
14 | Daniil Kvyat | Toro Rosso | Ferrari | 25 | 1’49.916 | 1.831 |
15 | Marcus Ericsson | Sauber | Ferrari | 27 | 1’50.083 | 1.998 |
16 | Valtteri Bottas | Williams | Mercedes | 19 | 1’50.151 | 2.066 |
17 | Felipe Massa | Williams | Mercedes | 29 | 1’50.157 | 2.072 |
18 | Carlos Sainz Jr. | Toro Rosso | Ferrari | 25 | 1’50.194 | 2.109 |
19 | Kevin Magnussen | Renault | Renault | 34 | 1’50.375 | 2.290 |
20 | Jolyon Palmer | Renault | Renault | 32 | 1’50.562 | 2.477 |
21 | Esteban Ocon | Manor | Mercedes | 25 | 1’50.659 | 2.574 |
22 | Felipe Nasr | Sauber | Ferrari | 24 | 1’50.719 | 2.634 |
Tas kā iznāk ar Hamiltonu un Alonso tikai parāda, ka ar šo starta vietu sodu sistēmu galīgi viss nav kārtībā – tas pilnīgi diskreditē šāda veida sodu kā tādu. Ja sods ir starta vietas, tad uzkrājošs , ja nevari zaudēt šī vietas kārtējā sacīkstē, tās pāriet uz nākošo.
Kaut gan īstenībā starta vietu sodi, par bleķu limita pārsnieģšanu nav pareizi pēc būtības. par cik dzelži attiecas uz konstruktoriem, tad sodam par bleķu/ elekrtronisku devaisu limita pārsniegšanu būtu jābū kaut kāda skaita punktu neieskaitīšana konstruktoru kausa ieskaitē un par katru nākošo daudz vairāk. Tad tas sods būtu pareizs pēc būtības.
njah, NAV kārtībā gan! piem nabaga Alonso jāstartē kautkur netālu no Vācijas robežas 🙂 Interesanti – ja šamie rīkotos tā ka ņemot vērā ka katra starta vieta ir 8 metri, tad varbūt atstumt Alonso kautkur ap Stavelot ?
Vispār ļoti laba ideja Vermin …. bet šaubos , ka aiztiktu punktus , jo tam varētu būt savi kritēriji, kāpēc nedrīkstētu aiztikt punktu tabulu..bet varbūt arī nē….vispār labs risinājums pēc savas būtības…
Voilá! Beidzot Tu Edgar kāga cita viedoklim arī piekrīti! Šis Fakts cerams iezīmēs ceļu turpmākām produktīvām diskusijām šinī Fōrumā un pieliks punktu līdzšinējam stagnātiskajam dogmatisku tēžu, to noliegšanas un nu jau apnīkstošas savstarējas ” laipnību ” apmainīšanās periodam. Sauksim to par Dārk Eidžies of F1LV periodu kas nu jau, paldies Gaišiem Prātiem, ir jau tālā pagātnē.
Agri,zelta vārdi 😉 Es par to arii kjeeru trieku,ka Edža pat Verminam piekritis un politiku pat neiejaucis iekšā 😉 Brīnumi tomēr uz pasaules notiek 😉
Šodiena kā brīnumu diena vēl nav izsmēlusi visus savus pārsteigumus. 🙂
Jo… es arī piekrītu Vermina teiktajam un ieliku viņam plusiņu! 😛
..es pat reiz Plūģa viedoklim piekritu , bet šim tas vēl vairāk nepatika, nekā tad, kad es viņam nepiekritu 😀
p.s. Fan – lai gan ja būtu jādomā par soda sistēmas maiņām – politikai tur būtu lielākā loma..bez tās nekur…neviens lēmums netiek pieņemts bez kāda atsevišķām interesēm un zemūdens akmeņiem….
Agri – nu bet protams ..gadās gan tā , gan tā… Tas , vai es kādam piekrītu vai nepiekrītu ir atkarīgs tikai no tā kāda paša… – kā lai nepiekrīt, ja runā patiesas un pareizas lietas, un kā lai piekrīt, ja runā daļēji patiesas vai vispār pašizdomātas, nepamatotas lietas…..