Ar Kimi Raikonena ātrāko apli noslēdzās Beļģijas GP 3.treniņš, kurā Luiss Hamiltons nemaz necentās testēt kvalifikācijas režīmu.
Hamiltons pēc visu jaudas agregātu nomaiņas saņems 55 starta pozīciju sodu un tas nozīmē, ka viņam nav jēgas deldēt riepas kvalifikācijā un jāgatavojas jau svētdienas sacīkstei.
Aiz Raikonena palika Daniels Rikardo, bet trešo rezultātu uzrādīja otrs “Ferrari” pilots Sebastians Fetels. Tostarp Makss Verstapens trasē veica tikai divus instalācijas apļus, jo komanda atklāja problēmu ar jaudas agregātu.
Treniņš 3 – Beļģijas GP
V | Pilots | Šasija | Dzinējs | Apļi | Laiks | Atst. |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Kimi Raikkonen | Ferrari | Ferrari | 11 | 1’47.974 | |
2 | Daniel Ricciardo | Red Bull | TAG | 18 | 1’48.189 | 0.215 |
3 | Sebastian Vettel | Ferrari | Ferrari | 12 | 1’48.297 | 0.323 |
4 | Valtteri Bottas | Williams | Mercedes | 17 | 1’48.504 | 0.530 |
5 | Lewis Hamilton | Mercedes | Mercedes | 20 | 1’48.635 | 0.661 |
6 | Nico Hulkenberg | Force India | Mercedes | 12 | 1’48.739 | 0.765 |
7 | Nico Rosberg | Mercedes | Mercedes | 19 | 1’48.742 | 0.768 |
8 | Felipe Massa | Williams | Mercedes | 21 | 1’48.783 | 0.809 |
9 | Sergio Perez | Force India | Mercedes | 12 | 1’48.915 | 0.941 |
10 | Romain Grosjean | Haas | Ferrari | 16 | 1’49.272 | 1.298 |
11 | Fernando Alonso | McLaren | Honda | 9 | 1’49.453 | 1.479 |
12 | Esteban Gutierrez | Haas | Ferrari | 16 | 1’49.631 | 1.657 |
13 | Jenson Button | McLaren | Honda | 10 | 1’49.665 | 1.691 |
14 | Kevin Magnussen | Renault | Renault | 11 | 1’49.716 | 1.742 |
15 | Pascal Wehrlein | Manor | Mercedes | 15 | 1’49.761 | 1.787 |
16 | Daniil Kvyat | Toro Rosso | Ferrari | 9 | 1’50.023 | 2.049 |
17 | Carlos Sainz Jr. | Toro Rosso | Ferrari | 9 | 1’50.078 | 2.104 |
18 | Jolyon Palmer | Renault | Renault | 11 | 1’50.241 | 2.267 |
19 | Felipe Nasr | Sauber | Ferrari | 13 | 1’50.420 | 2.446 |
20 | Esteban Ocon | Manor | Mercedes | 18 | 1’50.693 | 2.719 |
21 | Marcus Ericsson | Sauber | Ferrari | 5 | 1’51.319 | 3.345 |
22 | Max Verstappen | Red Bull | TAG | 2 |
Lieliski noteikumi – noziedo vienu sacīksti agregātu nomaiņai (kas kalpos vēl 2-3 sacīkstēs) trasē, kurā ir (salīdzinoši) mazākās problēmas ar apdzīšanām un tāpat startē no 22. (nevis 22+55=77.vietas jebšu kaut kur Blanchimont līkuma sākumdaļā 😀
nē nu šī tiesāšanas sistēma gan ir amizanta… ja tā paskatamies likumu pēc tā būtības ir tā – 50 starta vietu sods par tehnisko komponentu nomaiņu vienā sacīkstē…sanāk tā – ja atsevišķās sacīkstēs mēs nomainam pa vienam komponentam un par katru saņemam sodu un to ,,TAUSTĀMI JŪTAM,, , tad piešķirtos sodus vienas sacīkstes ietvaros komandas nemaz nevar izciest, jo nav tik daudz starta vietu…sanāk tā, ka sods ir, bet tas netiek nekādā mērā izciests… jeb ja man iedod 50 vietu sodu, es izciešu 21 vietu sodu , bet pārējie paliek uz papīra jeb izplēn kautkur gaisā… ja jau ir tie sodi par atsevišķiem komponentiem , tad pēc loģikas tie arī būtu jāizjūt, jeb atlikušie starta vietu sodi būtu jāpārceļ uz nākamajām sacīkstēm , kamēr tie nebūs izciesti… jeb ja tā nepatīk, tad mainam takš šo bezjēdzīgo sodu sistēmu… savādāk sanāk tā – ja pilots maina komponentus katrā sacīkstē, viņš izjūt šos sodus pilnā mērā – a te izdaram kā Hamis – visus komponentus nomainam čutna entās reizes vienas sacīkstes ietvaros, bet uz savas ādas izjūtam vien 21 pozīciju sodu , lai gan reglamentā to ir divreiz vairāk….kur loģika???? …nu amizanti, nav ko piebilst…
Piekrītu par visiem 100%