Friday, October 31, 2025
spot_img
SākumsF1Singapūras GP ātrākie apļi un statistika

-

spot_img
Singapūras GP ātrākie apļi
V. Braucējs Komanda Dzinējs Rezultāts Aplis
1 D. Rikjardo Red Bull TAG Heuer 1’47”187 49
2 S. Fetels Ferrari Ferrari 1’47”345 45
3 L. Hamiltons Mercedes Mercedes 1’47”752 52
4 K. Raikonens Ferrari Ferrari 1’48”204 51
5 M. Verstapens Red Bull TAG Heuer 1’49”050 46
6 N. Rosbergs Mercedes Mercedes 1’50”296 38
7 K. Sainss Toro Rosso Ferrari 1’50”532 56
8 K. Magnusens Renault Renault 1’50”858 44
9 D. Kvjats Toro Rosso Ferrari 1’50”944 39
10 M. Ēriksons Sauber Ferrari 1’50”963 27
11 E. Gutjeress Haas Ferrari 1’51”075 39
12 F. Alonso McLaren Honda 1’51”249 49
13 V. Botass Williams Mercedes 1’51”368 17
14 F. Masa Williams Mercedes 1’51”455 53
15 S. Peress Force India Mercedes 1’51”517 34
16 Dž. Batons McLaren Honda 1’51”631 18
17 F. Nasrs Sauber Ferrari 1’51”683 41
18 E. Okons Manor Mercedes 1’51”748 47
19 Dž. Palmers Renault Renault 1’51”777 36
20 P. Verleins Manor Mercedes 1’52”021 40

Aizvadītajā nedēļas nogalē savā 200. Grand Prix izcīņā F1 pie uzvaras tika Niko Rosbergs, palīdzot viņa pārstāvētajai “Mercedes” komandai tikt pie desmitā panākuma pēc kārtas. Garāka uzvara sērija izdevusies tikai “McLaren” komandai, kas 1988. gadā uzvarēja katrā no sezonas pirmajiem 11 posmiem. Pārliecinošā dominance var ļaut komandai jau nākamajā posmā Malaizijā nodrošināt konstruktoru kausu. Lai to paveiktu, “Mercedes” nedrīkst pieļaut to, ka “Red Bull” izcīna par 8 punktiem vairāk. Skaidrs, ka, pat tad, ja tas neizdosies, iespēja titulu neiegūt ir tikpat kā neiespējama.

Tomēr pie ātrākā sacīkšu apļa “Mercedes” komandai neizdevās tikt. To paveica Daniels Rikjardo. “Red Bull” komandas braucēji ātrāko apli uzstādījuši 50 reizes. Biežāk tas ir izdevies vien “Ferrari”, “McLaren”, “Williams” un “Lotus” komandām.

- Reklāma -

Neliela jubileja arī “Red Bull” junioru komandai “Toro Rosso”, kura pārņēma “Minardi” vienību 2006. gadā, tādējādi kļūstot par 15. vienību F1 vēsturē, kas uz starta stājusies 200 reizes. Arī pats čempionāts piedzīvoja nelielu jubileju – šī bija 950. GP izcīņa tā pastāvēšanas vēsturē.

cspjlj8xgaa56dp

csunorgw8aemnrd

Šķērsojot finiša līniju Rosberga pārsvars pār otrajā vietā esošo Rikjardo bija vien 0.488 sekundes, padarot to par ciešāko finišu kopš 2010. gada, kad Alonso par 0.293 sekundēm pārspēja Fetelu tai pašā Marinabejas trasē, Singapūrā.

Vairākus braucējus neveiksmes piemeklēja jau pašā sacīkšu sākumā – Grožāns nemaz netika līdz startam, bet Sainsa un Hilkenberga avārija lika vācietim izstāties. Tā rezultātā arī ar devīto piegājienu Singapūrā nav izdevies aizvadīt sacīkstes bez drošības mašīnas došanās trasē. Šai trasē nevienai komandai joprojām nav izdevies gūt dubultuzvaru.

Serhio Peress turpināja pieturēties pie sev ierastās shēmas – sešos startos Singapūrā meksikānim vēl nav izdevies iekļūt trešajā kvalifikācijas kārtā, kamēr sacīkstēs viņš finišējis punktos katru reizi, kad piedalījies.

csp_hvfwcaaaich

csp6dmowiaagdcc

15-singapore-lap-chart

Pamanīji vēl kādu interesantu faktu? Padalies ar to komentāros!

INDUSTRIJAS ZIŅAS

MEHIKO GP ROKSTĀRi & VANCKARI

JAUNĀKĀS ZIŅAS