| V. | Braucējs | Komanda | Dzinējs | Rezultāts | Aplis | 
| 1 | D. Rikjardo | Red Bull | TAG Heuer | 1’47”187 | 49 | 
| 2 | S. Fetels | Ferrari | Ferrari | 1’47”345 | 45 | 
| 3 | L. Hamiltons | Mercedes | Mercedes | 1’47”752 | 52 | 
| 4 | K. Raikonens | Ferrari | Ferrari | 1’48”204 | 51 | 
| 5 | M. Verstapens | Red Bull | TAG Heuer | 1’49”050 | 46 | 
| 6 | N. Rosbergs | Mercedes | Mercedes | 1’50”296 | 38 | 
| 7 | K. Sainss | Toro Rosso | Ferrari | 1’50”532 | 56 | 
| 8 | K. Magnusens | Renault | Renault | 1’50”858 | 44 | 
| 9 | D. Kvjats | Toro Rosso | Ferrari | 1’50”944 | 39 | 
| 10 | M. Ēriksons | Sauber | Ferrari | 1’50”963 | 27 | 
| 11 | E. Gutjeress | Haas | Ferrari | 1’51”075 | 39 | 
| 12 | F. Alonso | McLaren | Honda | 1’51”249 | 49 | 
| 13 | V. Botass | Williams | Mercedes | 1’51”368 | 17 | 
| 14 | F. Masa | Williams | Mercedes | 1’51”455 | 53 | 
| 15 | S. Peress | Force India | Mercedes | 1’51”517 | 34 | 
| 16 | Dž. Batons | McLaren | Honda | 1’51”631 | 18 | 
| 17 | F. Nasrs | Sauber | Ferrari | 1’51”683 | 41 | 
| 18 | E. Okons | Manor | Mercedes | 1’51”748 | 47 | 
| 19 | Dž. Palmers | Renault | Renault | 1’51”777 | 36 | 
| 20 | P. Verleins | Manor | Mercedes | 1’52”021 | 40 | 
Aizvadītajā nedēļas nogalē savā 200. Grand Prix izcīņā F1 pie uzvaras tika Niko Rosbergs, palīdzot viņa pārstāvētajai “Mercedes” komandai tikt pie desmitā panākuma pēc kārtas. Garāka uzvara sērija izdevusies tikai “McLaren” komandai, kas 1988. gadā uzvarēja katrā no sezonas pirmajiem 11 posmiem. Pārliecinošā dominance var ļaut komandai jau nākamajā posmā Malaizijā nodrošināt konstruktoru kausu. Lai to paveiktu, “Mercedes” nedrīkst pieļaut to, ka “Red Bull” izcīna par 8 punktiem vairāk. Skaidrs, ka, pat tad, ja tas neizdosies, iespēja titulu neiegūt ir tikpat kā neiespējama.
Tomēr pie ātrākā sacīkšu apļa “Mercedes” komandai neizdevās tikt. To paveica Daniels Rikjardo. “Red Bull” komandas braucēji ātrāko apli uzstādījuši 50 reizes. Biežāk tas ir izdevies vien “Ferrari”, “McLaren”, “Williams” un “Lotus” komandām.
Neliela jubileja arī “Red Bull” junioru komandai “Toro Rosso”, kura pārņēma “Minardi” vienību 2006. gadā, tādējādi kļūstot par 15. vienību F1 vēsturē, kas uz starta stājusies 200 reizes. Arī pats čempionāts piedzīvoja nelielu jubileju – šī bija 950. GP izcīņa tā pastāvēšanas vēsturē.
Šķērsojot finiša līniju Rosberga pārsvars pār otrajā vietā esošo Rikjardo bija vien 0.488 sekundes, padarot to par ciešāko finišu kopš 2010. gada, kad Alonso par 0.293 sekundēm pārspēja Fetelu tai pašā Marinabejas trasē, Singapūrā.
Vairākus braucējus neveiksmes piemeklēja jau pašā sacīkšu sākumā – Grožāns nemaz netika līdz startam, bet Sainsa un Hilkenberga avārija lika vācietim izstāties. Tā rezultātā arī ar devīto piegājienu Singapūrā nav izdevies aizvadīt sacīkstes bez drošības mašīnas došanās trasē. Šai trasē nevienai komandai joprojām nav izdevies gūt dubultuzvaru.
Serhio Peress turpināja pieturēties pie sev ierastās shēmas – sešos startos Singapūrā meksikānim vēl nav izdevies iekļūt trešajā kvalifikācijas kārtā, kamēr sacīkstēs viņš finišējis punktos katru reizi, kad piedalījies.
Pamanīji vēl kādu interesantu faktu? Padalies ar to komentāros!









