“Just Marketing” kompānijas vadītājs Zaks Brauns, kuru nereti pozicionē kā potenciālo Bernija Eklstona aizstājēju, ir pārliecināts, ka, sakarā ar čempionāta īpašnieku maiņu, “Liberty Media” būtu par prioritāti jāizvirza vēl viena F1 posma rīkošana Amerikas Savienotajās Valstīs līdz 2019. gada sezonai, norādot, ka tā ir vadošā valsts pasaulē pēc sporta mārketinga attīstības un būtu neprāts atstāt to ārpus F1 redzeloka. Amerikāņu uzņēmēja vīzijai pievienojušies arī Meksikas GP rīkotāji, kuri ir pārliecināti, ka tādējādi čempionāts gūs daudz jaunu līdzjutēju Ziemeļamerikā. Kā zināms, pirms dažiem gadiem tika plānots rīkot sacensības Ņūdžersijā, bet finansiālu problēmu dēļ posms nenotika, neraugoties uz iekļaušanu provizoriskajā kalendārā.

“Toro Rosso” komandas vadītājs Francs Tosts ir pārliecināts, ka finišs punktos atjaunojis Daņilas Kvjata pārliecību, kas tika pamatīgi iedragāta pēc krievu sportista pārcelšanas no “Red Bull” vienības pirms Spānijas Grand Prix izcīņas. Tosts gan atzīst, ka mašīna nav tik konkurētspējīga, kā sezonas sākumā, tomēr, neraugoties uz Kvjata nevainojamo nedēļas nogali, bija cerējis, ka komandai izdosies gūt vairāk punktu, jo Singapūrā lielāka nozīme bijusi mašīnas aerodinamikai, nevis dzinēja jaudai, kas izmantojot pērnā gada “Ferrari” piedāvājumu, kļuvis par Tosta vadītās komandas galveno klupšanas akmeni.

“F1LV

 Jau nākamnedēļ F1 čempionāts no Malaizijas dosies uz Suzukas trasi Japānā, kur gandrīz katram no čempionāta vadošajiem braucējiem izvēlēta cita riepu stratēģija. “Pirelli” uz šo posmu piedāvā trīs cietākos riepu sastāvus. “Red Bull” braucēji izvēlējušies tikai sešus mīksto riepu komplektus, kamēr galvenie konkurenti nav bijuši tik konservatīvi – “Ferrari” braucēji pat pieteikušies pie 9 mīksto riepu komplektiem. Šāda izvēle ļaus Sebastianam Fetelam visas nedēļas nogales ietvaros izmantot tikai vienu vidējas cietības riepu komplektu.

Pirelli

13 KOMENTĀRI

    • kā saka tie pat janki – ‘sorry to rain on your parade’ – bet kas tad, pa lielam, ir mainījies…

      Bez BCE, a.k.a. Bērnija, t.s. ‘jaunie īpašnieki’ tāpat nevar pieņemt nekādus būtiskus lēmumus – paši par sevi janku televizionščiki ir ‘mazākuma akciorāri’…..

  1. Tā viņš ir! Turklāt 1.formulas ‘sirojumi’ pa Amerikas zemi vērojami jau kopš 50-to gadu beigām, taču tā arī nekad nav izcēlušies ar popularitāti. Pat IndyCar seriāls, kas pirms 20 gadiem tika sagrauts, ne tuvu nav spējis atkal pacelties līdz bijušajām virsotnēm un turpina nīkuļot, lai gan tas ir Amerikas iekšējais produkts. Nē – jeņķi savā būtībā ir drausmīgi konservatīvi – viņi bara instinkta vadīti visi lūr savu amerikāņu futbolu, stundām loka iekšā burgerus beisbola stadionos, paseko līdzi basketbolam un NASCAR, bet tas arī viss – kaut kāda eiropiešu kūrēta 1.formula tur ir un būs tukša skaņa.

      • Nebija arī Laguna Seca savulaik pie F1? Tā ir trase praktiski tuksnesī, ar slaveno korķviļķa šikānu. Vēl tuksnesī ir Sonoma, bet tur nu točna nekāda F1 nekad nav bijusi.

      • Laguna Sekā F1 nav bijis, bet šeit saraskts ar ASV trasēm kas bijušas pirmajā formulā:
        Sebringa
        Riversaida
        Vatkins Glena (3 konfigurācijās)
        Fīniksa
        Indy

      • Austin, es jau nesaku, ka 1.formula ASV notiek pie tukšām tribīnēm. Tā teikt, ja pilsētā iebrauc cirks, tad vietējie uz to aizstaigā 😀 Pirms kādiem gadiem tauta savilkās arī uz GP Indianapolisā, kad tur biļetes meta pakaļ par dažiem dolāriem. Taču, vai ir pamats Amerikā cerēt uz ko vairāk, šaubos…

      • Watkins Glen ir (bija) ‘nekurienes vidū’ – apmēram kā Paul Ricard, Silverstone, Spa, Nuerburgring, Hockenheim (mazākā mērā – stratēģisks autobānis pārsimt metru attālumā) Vecajā Pasaulē….