Britu sportists Kels Kračlovs spējis izcīnīt savu otro uzvaru šajā sezonā, kļūstot par pirmo britu, kas uzvarējis Filipailendas trasē, Austrālijā. Valentīno Rosi Austrālijas GP sacīksti spēja noslēgt otrajā pozīcijā, kamēr pēdējo pjedestāla vietu ieguva Rosi nākamās sezonas komandas biedrs Maveriks Vinjaless.
Sacīkstes startā vadībā izvirzījās “Tech3 Yamaha” komandas braucējs Pols Espargaro, bet jau pēc pāris līkumiem līderpozīciju atguva pole position īpašnieks Marks Markess. Turpmākajos apļos aiz Markesa cīņu par otro vietu uzsāka Kračlovs, brāļi Alekss un Pols Espargaro, kā arī Andrea Doviciozo.
No 15. starta vietas startējošais Rosi ātri vien spēja tikt uz augšu un iesaistīties cīņā par Top vietām. Kračlovs tikmēr spēja izrauties otrajā pozīcijā, un ar katru apli, ar vien vairāk samazināja Markesa pārsvaru. Brīdī, kad Kračlovs bija samazinājis Markesa pārsvaru līdz aptuveni 2 sekundēm, Markess piedzīvoja kritienu.
Kračlovs izvirzījās sacīkstes vadībā, kamēr Rosi jau bija aizcīnījies līdz pat otrai vietai. Aizmugurē Vinjaless bija krietni palielinājis savu ātrumu, un ķēra līderus. Vinjaless nonāca aiz trešajā vietā esošā Aleksa Espargaro, kurš drīz pēc tam piedzīvoja kritienu tai pat līkumā, kur Markess.
Šādā secībā arī Top3 braucēji finišēja, ļaujot “LCR Honda” komandas braucējam Kračlovam izcīnīt savu otro uzvaru sezonā, un pirmo sausā trasē.
Lai arī Markess jau iepriekšējā posmā nodrošināja uzvaru kopvērtējumā, cīņa par otro vietu vēl joprojām ir spēkā. Rosi finišs otrajā pozīcijā ļauj vēl vairāk attālināties no komandas biedra Horhes Lorenco, kurš šodien sacīksti pabeidza 6. vietā.
Moto2 sacīkstē šodien uzvaru pēc fotofiniša guva Tomass Luti, kamēr Moto3 uzvaru izcīnīja nu jau par čempionu kļuvušais Breds Binders.
MotoGP sezona turpināsies pēc nedēļas, kad Sepangas trasē, Malaizijā tiks aizvadīts čempionāta priekšpēdējais posms.
Vieta | Braucējs | Motocikls | Laiks |
---|---|---|---|
1 | ![]() |
Honda | 40’48.543 |
2 | ![]() |
Yamaha | 40’52.761 |
3 | ![]() |
Suzuki | 40’53.852 |
4 | ![]() |
Ducati | 40’57.700 |
5 | ![]() |
Yamaha | 41’02.842 |
6 | ![]() |
Yamaha | 41’08.668 |
7 | ![]() |
Ducati | 41’16.912 |
8 | ![]() |
Yamaha | 41’17.324 |
9 | ![]() |
Ducati | 41’17.335 |
10 | ![]() |
Honda | 41’17.358 |
11 | ![]() |
Aprilia | 41’20.352 |
12 | ![]() |
Aprilia | 41’36.277 |
13 | ![]() |
Ducati | 41’36.292 |
14 | ![]() |
Ducati | 41’42.854 |
15 | ![]() |
Ducati | 41’44.418 |
16 | ![]() |
Honda | 41’54.938 |
17 | ![]() |
Honda | 42’11.147 |
Izstājās | ![]() |
Ducati | 36’42.129 |
Izstājās | ![]() |
Suzuki | 33’18.496 |
Izstājās | ![]() |
Honda | 13’35.800 |
Izstājās | ![]() |
Ducati |