“Williams” komandas tehniskais vadītājs Pets Simondss uzsver, ka komandai būtu ļoti svarīgi nosargāt tās pamatsastāva braucēju Valteri Botasu no potenciālās pārejas uz “Mercedes” komandu, jo tas varētu ievērojami pasliktināt vienības konkurētspēju. “Cilvēki bieži nenovērtē pieredzi komandas ietvaros. Neraugoties uz visu aprīkojumu, braucējs ir izšķirošā saikne starp inženieriem un datiem.” Simondss arī norāda, ka Botasa palikšana komandā palīdzētu attīstīties “Williams” debitantam Lensam Strolam.
“Honda” F1 nodaļas vadītājs Jusuke Hasegava izteicies, ka veic pārrunas ar vairākām komandām par iespējamo dzinēju piegādi 2018. gadam. Japāņu kompānija cer uz Monako GP norises laiku būt skaidrībā par to, vai notiks paplašināšanās, vai tiks saglabāta esošā sistēma, ar jaudas agregātiem apgādājot tikai “McLaren” komandu. Hasegava norādījis, ka neviena no ieinteresētajām komandām šobrīd neizmanto dominējošos “Mercedes” dzinējus, tomēr tiek baumots, ka par potenciālajiem “Honda” klientiem 2018. gadā varētu kļūt “Red Bull” un “Toro Rosso” komandas.
Serhio Peress atzinis, ka nereti F1 apritē jūtas nenovērtēts. “Ir sarežģīti, bieži pat kaitinoši. Es uzrādu lieliskus rezultātus, tomēr nesaņemu atbilstošu novērtējumu. Pat pēc šīs sezonas ir cilvēki, kas šaubās par manām spējām. Es ceru, ka lielā izdevība parādīsies pavisam drīz. Šogad aizvadīju savu labāko sezonu F1, ne tikai gūto rezultātu, bet arī demonstrētās stabilitātes jomā. Startējot no peletona vidus ir viegli iekļūt negadījumā, tomēr sezonas otrajā pusē izdevās izvairīties un finišēt punktos 10 posmus pēc kārtas.“


