“Mercedes” komanda apstiprinājusi mēnešiem ilgās runas par komandas tehniskā vadītāja Padija Lova aiziešanu no vienības. “Mercedes” F1 komandas vadītājs Toto Volfs publiski pateicies Lovam par ieguldīto darbu un norāda, ka tieši viņa darbs kopā pavadītājos trīs ar pus gados bijis viens no stūrakmeņiem vienības panākumiem. Par vienu no reālākajiem kandidātiem uz Lova vietu uzskata bijušo “Ferrari” tehnisko direktoru Džeimsu Alisonu, kamēr “Williams”, kas, visticamāk kļūs par Lova mājvietu, nolēmusi nekomentēt situāciju.

“FIAT Chrysler Automobiles” rūpnīcas, kuras paspārnē atrodas arī leģendārā “Ferrari” sporta un sacīkšu auto daļa, prezidents Serhio Markione, kurš 2014. gadā pārņēma šo amatu no Lukas di Montezemolo, paziņojis, ka plāno pamest amatu 2018. gada izskaņā un līdz 2019. gada pavasarim pilnībā atbrīvoties no jebkādiem pienākumiem šai rūpnīcā.

Trīskārtējais MotoGP čempions Horhe Lorenco, kurš aizvadītās sezoans izskaņā veica testu braucienus “Mercedes” F1 komandas sastāvā, paziņojis, ka pēc karjeras noslēgšanas ar motocikliem labprāt izmēģinātu savas prasmes autosportā. Lorenco atzinis, ka F1 testi risinājušies veiksmīgi un viņa uzrādītie rezultāti bijuši labi un stabili, tomēr iekļūšana F1 komandas sastāvā būtu sarežģīta, tādēļ šobrīd reālāk būtu raudzīties Lemānas 24 stundu brauciena virzienā.

2 KOMENTĀRI

  1. interesanti, ka mistera Lowa nolīgšanas nianses tiek piesauktas no mistera Brona puses kā pēdējais piliens, kas misteru Bronu pamudināja rezignēt no amatiem iekš Mercedes F1 tīma.

    var jau būt, ka tikai inisuācijas, bet šitā pateikšanās no Herr Wolffa mani kaut kā vedina domāt, ka manāmākais Mr. Lowe veikums bija Mr. Brawn izdabūšana ārā

    lai vai kā, lai nu Williamsiem tagad veicas labāk ar Mr. Lowe bagāžā (sorī, ‘dārzā’)

  2. Jaunā Renault komandas pavērsiena sakarā ļoti gribētos redzēt Lovu Enstonā komandas vadītājā amatā nevis Williams, kur tomēr Klēra tagad namamāte un Frenks gan jau arī kaut ko vēl pačukst. Grūti tur būs būt komandas vadītājam ar ‘savu virzienu’.