“Ferrari” komanda patīkami iepriecināja tās atbalstītājus pirmajās četrās testu dienās Barselonas trasē, tomēr jauna inžektoru sistēma varētu kļūt par izšķirošo pavērsiena punktu Mauricio Arivabenes komandai, lai atgrieztos uz uzvaru takas.
Par pirmo lielo soli progresam kļuva šīs sezonas jaudas agregāts, kuru slavēja arī “Haas” komandas vadītājs Gunters Steiners. Tāpat kā “Haas” arī “Ferrari” izdevās visas nedēļas garumā iztikt ar vienu dzinēju, turklāt “Ferrari” mašīnas vadāmība iepriecinājusi abus tās braucējus Kimi Raikonenu un Sebastianu Fetelu.
Tikmēr “Ferrari” prezidents Serhio Markione ierobežojis sportistu saziņu ar medijiem. Par galveno iemeslu uzskatāma vēlme neizpaust dubulto enkuru sistēmu degvielas inžektoram. Sistēma nodrošinātu augstāku precizitāti, kā rezultātā pieaugtu iztērētās degvielas efektivitāte, kas tādējādi veicinātu iespēju palielināt jaudu, jo degvielas taupīšana būtu mazāk aktuāla.
Šī sistēma vēl nav izmēģināta trasē, tomēr tiek lēsts, ka tā varētu sniegt “Ferrari” nopietnas priekšrocības attiecībā pret konkurentiem, jo pēc pēdējo sezonu datiem var secināt, ka 10 kg starpība mašīna sdegvielas tvertnē var radīt aptuveni 0.3 sekunžu starpību viena apļa ietvaros.