“Renault” komanda ir pārliecināta, ka jaunais franču ražotāja F1 dzinējs ir pārsniedzis uz to liktās cerības, lai arī testu laikā tika piedzīvotas arī nelielas izturības problēmas.
Mēs esam nedaudz pārsnieguši mūsu uzstādītos mērķus snieguma ziņā un vienīgais jautājums ir par izturību…
Arī abi “Renault” klienti “Red Bull“ un “Toro Rosso” komandas slavēja jaunā dzinēja sniegumu, jo tieši jaudas agregāta progress tiek uzskatīts par pamatu, kas ļaus šogad “Red Bull” komandai cīnīties par uzvarām. Vienīgās raizes sagādāja ERS sistēmas izturības problēmas, kas testos neļāva izmantot pilnu dzinēja jaudu. Tagad pirms Austrālijas posma “Renault” dzinēju komandām ir jāpieņem lēmums – cik agresīvus un līdz ar to riskantus izvēlēties jaudas agregāra regulējumus uz pirmo posmu.
Pirms testiem “Renault” prognoze bija, ka jaunais jaudas agregāts sākotnēji nodrošinās 0,3s aplī pārsvaru pār pērnā gada versiju, tomēr šī prognoze izrādījās pieticīga un progress ir vēl lielāks.
“Mēs esam nedaudz pārsnieguši mūsu uzstādītos mērķus snieguma ziņā un vienīgais jautājums ir par izturību,” paziņoja Sirils Abitebuls. “Mēs esam izveidojuši pilnīgi jaunu dzinēja arhitektūru un uzlabojumi neattiecas tikai uz iekšdedzes dzinēju vai ERS sistēmu. Tas bija milzīgs izaicinājums, taču tas bija mūsu mērķis, ja vēlamies palīdzēt “Red Bull” komandai cīnīties par titulu un “Renault” vienībai strauji progresēt.”
Kamēr komanda vēl plāno, kādu taktiku izvēlēties pirmajam posmam – agresīvākus dzinēja regulējumus vai drošību un izturību, franču vienības fabrikā tiek gatavots būtisks jaudas agregāta uzlabojums, kas jau tiek testēts uz dzinēja stenda.
tad jau ir izredzes sagaidīt re-brandingu iekš RBR – no rokaspulksteņiem atpakaļ uz lepni skanošo “Powered by Renault” 😀
Lai izturības režīmā noregulēto endžinu dod “”Ķirzakas smaidam”” aber otru atsaldētajam Mad Maksam-vot i ar vienu šāvienu divi zaķi! 😀
maxim nekādi endžini nav šķērslis 😛
pārdzejojot oranžā 11-nieka fanu skandēto himnu pasaules stadionos priekš Grand Prix situācijas –
Hup Max Hup!!!