Kārtējās neveiksmīgās sezonas priekšā šobrīd atrodas “McLaren” komanda, kam galvenās galvassāpes sagādā “Honda” dzinēju ierobežotās iespējas. Kritikas vilni japāņu virzienā nebaidās radīt ne “McLaren” vadītājs Ēriks Buljē, ne esošie komandas braucēji, kamēr arī Deivids Kulthārds netic Vokingas komandas iecerētajam.
Pirmssezonas apskats. Par McLaren izredzēm (23:37-29:05)
“Viņiem nepieciešama tikai viena lieta – integrēšanās F1 pasaulē un tajā valdošajā kultūrā. Mums viss ir izplānots līdz datumam – skaidri zināmi mērķi un to, cik lielus uzlabojumus katra inovācija varētu sniegt. Visam jānotiek pēc iespējas ātrāk. Mēs iegūtu laiku vērtējam augstāk kā iztērētu naudu,” norāda Ēriks Buljē.
Jau iepriekš rakstījām, ka smagu nedēļas nogali sagaida komandas lielākā zvaigzne Fernando Alonso, tomēr nu savu neapmierinātību paudis arī Stofels Vandūrns, kam šī būs pirmā pieredze Melburnā. “Nevar noliegt, ka pirmssezonas darbs neritēja tā, ka bijām cerējuši, tomēr zinu šo komandu ļoti labi, tādēļ esmu gatavs visam, kas mūs sagaida. Šobrīd neklājas viegli, jo mums visiem patīk sacensties, tādēļ centīsimies sastrādāties, lai pēc iespējas ātrāk atgrieztos virsotnē. Jācenšas sasniegt viss, uz ko pašlaik esam spējīgi.”
Savs sakāmais ir arī Deividam Kulthārdam, kurš “McLaren” sastāvā startēja no 1996. līdz 2004. gadam. “Ir skaidri redzams, ka problēmas ar “Honda” jaudas agregātu ir nopietnas. Viņi zaudē jaudu, kā arī ir ļoti neizturīgi – šīs divas lietas nemaz nav tik saistītas. Skaidrs, ka viņi progresēs, bet tas būtu neticami, ja šīs sezonas beigās viņi spēs nopietni konkurēt ar vadošajām vienībām.” Kulthārds arī uzskata, ka trīs vadošās komandas noķert nebūs iespējams, bet starp pārējām vadošo lomu varētu uzņemties “Williams”, kur viņš debitēja 1994. gadā.
Līdz datumam saki, Ērik? Pie mums, Ferrari, viss ir izplānots līdz minūtei!
Labi, ir piedāvājums. Pabraukājiet līdz Eiropas posmiem, ja galīgi neiet, varēsiet dabūt mūsu vecos endžinus.
Nu vispābā tas būtu bijis dziļi īpatnēji, ja Maki slēdzot līgumu ar Hondu jau sākotnēji (pirms 2015.g. sezonas) vai vismaz tad nu pirms 2016.g. jau nu noteikti nebūtu līgumam pielikuši klāt klauzulu, ka 2017.g. sezonā MakHondistiem ir jāsasniedz vismaz (šobrīd tas izskatās kā PAT…) 4.v. KK, lai varētu pirms 2018.g. sezonas kopīgi turpināt celt gaisa pilis un reāli sapņot par kopīgu MakHondistu titulu ieraušanu nāsīs. McLaren-Mercedes sudrabainā oriģinālā kepka no 2007.g. (ar izšūtiem Luisa un Alo autogrāfiem) man kaut kur mētājās skapī… varbūt būs pilnam komplektam nākošsezon jānopērk vēl arī Mercedes kepka…, jo Mercedes, Alo un Luiss atkal būs kopā. hehehe
pirmā kopābūšanas reize (AD 2007) senjoram Diasam Alonzo beidzās diezgan jau gauži, odnako. Man personīgi nekas nav pretī atkārtojumam, tā ka, ūdensvineta – Be Careful With What You Wish, You May Actually Get It (c)
Kaut kā nespēju iedomāties nevienu saprātīgu iemeslu , kāpēc meršiem būrtu jāmēgina spēlēt ar sistu kārti 😛
Austiņa Povere, varētu padomāt ka es tagad tiešām fanoju par Alonzo Diasu. hehehe
Paprasi Verminam, kurš ķipa lasot mani kā atvērtu grāmatu, lai viņš tev paskaidro kāpēc man nebūtu iebildumu, ja Alo un Ham atkal būtu Mercedesā. Verminam taču nebūs slabo pareizi visu izskaidrot. hehehe
Tikai hronisks optimists var iedomāties savienību MB+LH+FA-nez vai Toto&Lauda gribēs uzkāpt uz tā paša grābekļa kurš jau savulaik Ronam pa bieti ierāva tā,ka maz nelikās! Un vēl,derētu piezīmēt,ka Luisita nav vairs tas nabaga iesācējs kurš jaunībdienās zvērējis mūžīgu uzticība “”drīmtīmam”” un kuram nebija nekādas teikšanas otra pilota nolīgšanā-tagad moris ir zirgā un varu saderēt,ka bez viņa piekrišanas nevienu no malas neparaus,it sevišķi Diasu par kura izdarībām Luisita vēl ilgi neaizmirsīs!
Tā kā ar varbūtību līdz 99% varu apgalvot,ka šāda trīsvienība nekad nepastāvēs.
Es jau arī neticu, ka tāda pastāvēs, tomēr būtu jautri. Atceros kā Ferrarifaneļi “dievojās” ka Ferrari nemūžam neņems Alonso pie sevis… Kāda bija jautrība kad tas notika! hehehe