Par to, ka jaunās specifikācijas formulas prasīs ievērojami augstāku fizisko sagatavotību zinājām jau agrāk, tomēr izrādās, ka piespiedējspēka palielināšanās rezultātā braucējiem līkumos jāizjūt nepilnu 8 gravitācijas konstanšu spēka ietekme, kas būs pamatīgs izaicinājums kakla muskulatūrai.

Vadīt jaunās mašīnas ir vienkārši brutāli. Asākajos līkumos tuvojamies pat 8G atzīmei, kas ir diezgan jautri!” Par pārmaiņām pozitīvi noskaņots ir Romēns Grožāns, kurš šodien kvalifikācijā ierindojās sestajā pozīcijā.  “Tomēr var just, ka smagi ir gan pašam, gan mašīnai un katrai tās sastāvdaļai.

Ir svarīgi nekļūdīties bremzēšanā, jo ātrumi ar kādiem iebraucam līkumos ir neticami, salīdzinot ar pagājušo gadu. Ir jābūt vēl precīzākiem un kļūdas var maksāt vēl dārgāk, ko izjutīsim gan rezultātos, gan fiziski.

Grožāna viedoklim pievienojas arī Luiss Hamiltons. “Sajūtas ir neaprakstāmas! Labākās, kādas es šeit jebkad esmu guvis. Saķere ir nevainojama un jaunie aerodinamiskie risinājumi ir tiešām jūtami. Līkumos var braukt ļoti ‘dziļi’. Fakts, ka mašīna vairs tā neslīd ir iepriecinošs.

Arī Felipe Masa norādījis, ka ir ļoti apmierināts ar šī gada formulu pilotēšanu. “Mani pārsteidz, ka nebijām īpaši ātrāki kā pērn. Domāju, ka rezultāti būs par kādām 3 sekundēm labāki. Tomēr braukt ir ievērojami jautrāk. Sajūtu līmenī ir līdzīgi kā 2008. gadā. Rītdien redzēsim, kā tas izmainīs sacīkšu dinamiku. Ceru, ka mūs gaida labas sacīkstes.

Tikmēr Makss Verstapens norāda, ka platākas riepas ir iemesls, kādēļ mašīnas ir ievērojami grūtāk savāk pēc saslīdēšanas. “Tās kļuvušas stabilākas ātrajos līkumos, tomēr, kad izslīdi ir grūti savākties, jo riepas palikušas lielākas. Bet citādi braukšana ir interesantāka, it īpaši kvalifikācijā, kad tās ir visātrākās ar tukšām bākām.”