Novembrī izskanējušās bažas par Malaizijas GP nākotni Sepangas trasē šodien noslēdzās ar oficiālu paziņojumu, ka šogad pēdējo reizi F1 dosies uz Sepangu, kas kalendārā atradusies jau kopš 1999. gada un bija pirmais vācu arhitekta Hermana Tilkes projekts, kas tika lietots F1 čempionātā. Par galveno iemeslu šādai rīcībai tiek skaidrota nespēja atpelnīt izdevumus pat tad, kad tribīnes ir pilnas. Sepangas trase turpinās uzņemt Moto GP čempionātu, kas šai Āzijas zemē ir neatņemama kalendāra sastāvdaļa jau gandrīz 20 gadu.
Tikmēr Malaizijas eļļu gigants “Petronas” jau paguvis paziņot, ka, neraugoties uz Malaizijas GP izzušanu no kalendāra, tā turpinās atbalstīt “Mercedes” komandu arī turpmāk. Papildus pozitīvas ziņas vācu koncerna atbalstītājiem raisīs fakts, ka nākamgad kalendārā atgriezīsies Vācijas GP izcīņa Hokenheimas trasē, kurai pēdējos gadus bija pamatīgas problēmas skatītāju piesaistē.
Savukārt Interlagosas trasi, kur risinās Brazīlijas GP izcīņa, ir gatavs iegādāties bijušais F1 dzīves vadītājs Bernijs Eklstons. Sanpaulu pilsēta šobrīd piedzīvo finansiālas problēmas, tādēļ trases pārpirkšana ienesīs pilsētas budžetā nepieciešamos līdzekļus. Eklstons jau veicis pārrunas ar Sanpaulu mēru Žoao Doriu un cer noslēgt darījumu pēc iespējas drīzāk. Interlagosas trasei šobrīd ir līgums par F1 rīkošanu līdz 2020. gadam, bet Doria cer to pagarināt par vēl vismaz 10 gadiem.