Luiss Hamiltons uzrādīja ātrāko apļa laiku otrdienas testos Bahreinā, lai gan dienas sākumā “Mercedes” pilots bija spiests apstāties trases malā ar tehniskām problēmām.

“Mercedes” lielāko dienas daļu veltīja 2017.gada “Pirelli” riepu testiem, jo to izprašana šobrīd ir komandas galvenā prioritāte.

Otro rezultātu uzrādīja “Ferrari” rezerves pilots Antonio Džiovinaci, kurš Hamiltona laikam zaudēja 0,6s. Kamēr Sebastians Fetels strādāja “Pirelli” 2018.gada sezonas riepu testēšanai un komandas uzlabojumus pārbaudīt nedrīkstēja, Džiovinaci veica aktuālā modeļa testus. Fetela testus gan pārtrauca dzinēja problēma un “Pirelli” saņēma pārējo komandu piekrišanu pagarināt testu sesiju par pāris stundām.

“Red Bull” ar Danielu Rikardo pie stūres strādāja pie mašīnas kvalifikācijas rādītāju uzlabošanas un jo īpaši rīta pusē veica ļoti daudz īsus izbraucienus trasē. Tomēr dienu komanda nepabeidza, jo pievīla “Renault” dzinējs. Trešdien darbu turpinās Makss Verstapens.

Līdzīga situācija ar “Renault” dzinēju bija “Toro Rosso” komandai, kuras sastāvā trasē devās bagātā tēva (indoneziešu ātro uzkodu ķēdes īpašnieka) dēls Šons Galaels (attēlā), kurš gan spēja atgriezties trasē pēcpusdienā un uzrādīt 8.rezultātu.

Kārtējo fiasko piedzīvoja “McLaren” komanda – no Japānas īpaši šiem testiem piegādātais dzinējs ’nobeidzās’ jau pēc diviem instalācijas apļiem – motoram tika atklāta ūdens noplūde ERS dzesēšanas sistēmā. Pēc dzinēja nomaiņas Olivers Turvejs veca vēl 14 apļus, tomēr palika pēdējā pozīcijā.

Testi Bahreinā – 1.diena

11 KOMENTĀRI

  1. Arvien vairāk pārsteidz Honda. Trīs gadus no vietas jau feilo. Nu jau sāk izskatīties pēc kaut kādas sabotāžas, jo kā var atvest “jaunu” dzinēju un atkal būt kaut kāda jocīga ķibele? Nav tā, ka es baigi vēlētos redzēt Alonso uzvaram, bet šai komandai taču kādreiz ir jāpacaļas!

    • “”Ātrais”” Fetels zaudēja Hamiltonam2,5 sekundes,bet jaunais kamikadze Antonio 0,6-tas viss liecina par ātrāko Ferrari mašīnu! 😀
      Klareni savā elementā=būtu braucis spāņu lielmeistars,komandai būtu nevis pēdējā vieta,bet gan priekšpēdējā,:D Vienīgā cerība uz Batonu kurš viennozīmīgi ir labākais komandas attīstības risinājums.

  2. Honda dzinēju ir pārbūvējusi, uzbūvējusi citu, jo vecajam vairs nebija kur kāpt (jaudas ziņā), tika pilnībā uzbūvēts jauns dzinējs 2017 formulai, smaguma centrs pārnests uz lejasdaļu utt..
    Jaunā dzinēja ideja bija lieliska, uz monocilndra tas parādīja lieliskus rezultātus, bet V6 blokā, gan sākās bēdas ar jaudu, vibrācijām utt..
    Protams eļļas tvertne, kas bija pirmā kļūda ziemas testu dienā, gan bija pavisam rupja kļūda.
    CIK JAU VAR GAIDĪT? bet sola, ka uz eiropas posmu, būšot uzlabojumi.
    Hondai ir ļoti lieli resursi, bet kapēc tas tā turpinās? attieksme, nesaprašana, jauna inžinieru komanda kas nav bijusi F1? SKUMJI
    Patiess prieks par par Ferrary un ceru uz Fetela uzvaru.

      • Ja jau Skuderijas staļļos vēl ož pēc spāņa, tad možbiķ McLarenu boksos kāda Hamja kaka ar stūrī piekaltusi? Un vai ta Batona 3slāņu papīra rullītis nav kāds palicis?