“Ferrari” komanda izcīnījusi pirmo dubultuzvaru kopš 2010. gada. Sebastians Fetels apsteidza komandas biedru Kimi Raikonenu, bet Fetela galvenais konkurents cīņā par titulu pakāpās uz 7. vietu.

Startā vadošie braucēji savas pozīcijas saglabāja un drīz vien “Ferrari” braucēji iekrāja pārsvaru, kamēr Rikjardo uzbruka Verstapena pozīcijai. Tikmēr boksos devās Verleins un Batons devās boksos. Vācietis izbrauca no boksiem tieši priekšā Batonam, par ko saņēma 5 sekunžu sodu. Pirmais braucējs, kam nācās izstāties bija Niku Hulkenbergs, kuru pievīla pārnesumkārba.

No vadošajiem braucējiem boksu apmeklējumu periodu atklāja Makss Verstapens. Apli vēlāk boksos devās arī viņam priekšā esošais Valteri Botass, kurš paguva atgriezties priekšā “Red Bull” braucējam. Lielisku ātrumu demonstrēja Daniels Rikjardo, labojot ātrakos apļus, kas atmaksājās ar tikšanu priekšā Botasam un Verstapenam.

Ar krietni vēlāku boksu apmeklējumu par komandas biedru, pie vadības, kas vēlāk pārvērtās uzvarā, tika Sebastians Fetels. Vēl viens braucējs, kas ar vēlu pitstopu guva priekšrocības bija Luiss Hamiltons, kurš pakāpās uz 7. vietu.

Daniels RIkjardo strauji tuvojās Raikonenam, tomēr šo pakaļdzīšanos pārtrauca Verleina un Batona avārija, pēc kuras “Sauber” braucēja formula palika apgāzusies sāniski pirms tuneļa. Abiem sacīkstes bija galā un trasē devās drošības mašīna. Braucot aiz tās, avarēja Markuss Ēriksons, bet, sacīkstēm atsākoties, sienā palika 10. vietā braucošais Stofels Vandūrns.

Pēdējos apļos savstarpēju sadursmi cīņā par pēdējiem punktiem piedzīvoja Peress un Kvjats, bet Strola problēmas ar mašīnu ļāva tikai 13 braucējiem sasniegt finišu.

Fetela pārsvars kopvērtējumā sasniedzis 25 punktus. Nākamais posms pēc 2 nedēļām notiks Kanādā.

Monako GP rezultāti:

V. Braucējs Komanda Dzinējs Rezultāts
1 Sebastians Fetels Ferrari Ferrari 1:44’44.340
2 Kimi Raikonens Ferrari Ferrari 3.145
3 Daniels Rikjardo Red Bull TAG 3.745
4 Valteri Botass Mercedes Mercedes 5.517
5 Makss Verstapens Red Bull TAG 6.199
6 Karloss Saincs Toro Rosso Renault 12.038
7 Luiss Hamiltons Mercedes Mercedes 15.801
8 Romēns Grožāns Haas Ferrari 18.150
9 Felipe Masa Williams Mercedes 19.445
10 Kevins Magnusens Haas Ferrari 21.443
11 Džolions Palmers Renault Renault 22.737
12 Estebans Okons Force India Mercedes 23.725
13 Serhio Peress Force India Mercedes 39.089
14 Daņila Kvjats Toro Rosso Renault
15 Lenss Strols Williams Mercedes
NF Stofels Vandūrns McLaren Honda
NF Markuss Ēriksons Sauber Ferrari
NF Džensons Batons McLaren Honda
NF Paskāls Verleins Sauber Ferrari
NF Niko Hulkenbergs Renault Renault

19 KOMENTĀRI

  1. Tipiska Monako gonka – pamatā galaicīga, ar dažiem notikumiem uz boksu apmeklējuma rēķina, kā arī nelielu pabakstīšanos lēnajos pagriezienos.
    Šokēja apbalvošanas ceremonija – nav skaidrs, kāpēc bija jāaizvāc viena no šīs vietas tradīcijām ar kausu pasniegšanu turpat trases malā, tā vietā uztaisot kārtējo tizlo platformu 2. stāvā.

  2. Kā jau pirms sacīkstes komentēju man bija galīgi vienalga kurš vinnēs,Sebs vai Kimi. Galvenais ir dubultuzvara kura te,Monako,nebija bijusi aš kopš 2001 gada!
    Bet ja godīgi tad Sebs bija ātrāks par somu Matiasu tādēl arī komanda,iespējams,fricim “podigrala”.

    p.s. līdzjūtība visiem Rihlijveidīgajiem guru un kaudžu krāmētājiem-pēc idejas,šovakar,vajadzētu notikt masu pašnāvībām jo viens ir ka Sebs uzvar,bet pavisam cita lieta,varētu pat teikt traģēdija,ka sarkaniem dopelzīgs,bet merši pat uz pledestāla netiek. Un vēl,kā jau biju prognozējis tad Luisita augstāk par septīto vietu netika…….nu tas tā,zilā kalna Rihardmartai kura orākula dārgakmeņa vietā savu prognozi par Fetala septīto pleķi no savas mājas sausās tualetes cauruma izzīda! Muahahā!

      • Gan izraudāsies un ap pusnakti,kopā ar kaudžveidīgu satelītbaru,būs klāt lai dzītu zosis par to cik “vissirslikti.lv” Tagad droši vien laiza brūces un sacer atriebības textus par kuriem rīt tauta varēs atkal ierēkt! 😀

    • Pēc tava rasklada mīksts ir pats Kimis ja tikai pāris reizes sezonā var fricim reālu konkurenci sastādīt.Komanda liek uz potenciālo līderi nevis uz slotas kātu kurš tikai reizi gadā izšauj! Komandai vajag titulu un to,reāli,var sagādāt tikai stabīlākais pilots!Ja kāds tēlo pamuļķi un nezin kurš tas ir tad lai apskatās kopvērtējuma tabulā.
      Ar šo es nebūt nedomāju,ka Kimsters ir slikts drivers,bet tas,ka viņam nav stabilitātes to zin un redz katrs kurš kaut ko no F1 sajēdz. Pie tam katrā komandā ir hirarhija(ģedovšina),Meršos visi izdabā Luisitai,McLarenā Fernandelim,Maranello liek uzvaru uz Bastianu un galu galā “taisnības iemesojumi” no RB arī simpatizē vairāk Madmaxam nekā “ķirzakas smaidam” un principā komandas īpaši nemaz to neslēpj. Protams,ka gadījumi ir dažādi-skatoties no šīs pašas sacīkstes rezesloka tad Meršiem muļķīgi būtu sodien likt uz Luisitu ja Walters Q bija nobraucis kā trešais.

    • Tu negribi izskaidrot savu loģiku?. Tieši kas Ferrari bija jāizdara , lai Kimi uzvarētu? Nomināli līdzšinējā pieredze rāda, ka svaigas par pakāpi cietākas riepas ir ātrākas par krietni nobrauktām mīkstākām riepām. Kimi kā jau līderis tika iesaukts boksos ātrāk, tātad te nebija nekas no undercut, ko varētu teikt, ja Fetels tiktu iesaukts ātrāk. Tad kas Kimi ar svaigākām riepām traucēja braukt ātrāk kā Fetelam ar 30 apļu vecām riepām. Tad ko Ferrari vajadzēja Fetelam enkuru pie pakaļas piekarināt? 😛

      • Mūdzi, atslābsti. Ja man nepatīk, Ferrari tad nepatīk. Jau vairāk nekā 30 gadus. Un vakar bija īgnums par Mercedes bezspēcību. Gluži bez priekiem gan nebija. Sato vinnēja INDY 500 beigās izpogājot Kastronevesu 🙂

  3. Jense laikam bija sacerējies atkārtot “you have been had, Fernando””momentu”, bet laikam jau ir arī kāda nozīme tam, ka ne tā vieta (iegrieziens tunelī pretstatā krietni platākajam iegriezienam starta-finiša “taisnē”), ne tačka ‘tā’, ne arī, ja pavisam godīgi – blīve starp stūri un sēdekli ‘tā’.

    Citādi – drusku žēl kimstera, varbūt veterānam šī bija pēdējā iespēja uzvarai karjerā, bet kuŗš tur sarkanajā skudērijā uz šo brīdi ir labāks šoferis, laikam jau jautājumu vairs nav nekādu.

  4. Skatījos gonku un, manuprāt, nebija nekādas izvēles no komandas puses, kuram būtu “jāatdod” pirmā pozīcija. Pirms boksiem Fetels bija ļoti ātrs, katrā aplī kāds no sektoriem bija zaļš attiecībā pret Kimi. Tieši to pašu un vēl mazliet vairāk turpināja pēc Kimi boksiem. Un Monako vajadzēja pavisam nedaudz, lai izrautos priekšā. Tieši tāpat kā to izdarīja Rikjardo. Cits jautājums, ka nr1 pilota statusu(ja tāds nebija jau pirms tam) Fetels ieguva ar savu braukšanas māku, jo grozies kā gribi, viņš jau atkal bija ātrāks par Kimi.