Labojot Lemānas trases rekordu, pārliecinošu pole position izcīnīja “Toyota” ar Kamui Kobajaši pie stūres (ekipāžā ar Maiku Konveju un Stefanu Saracinu). Konstantīna Calko pārstāvētā “ARC Bratislava” 60 dalībnieku konkurencē sacīkstes uzsāks no 28. starta vietas.

Radikāli atšķirīga otrā kvalifikācija izvērtās abām vadošajām “Toyota” ekipāžām – #8 ar Buemi pie stūres jau pirmajā aplī piemeklēja eļļas padeves problēmas, kā rezultātā otrajā sesijā pie rezultāta nemaz neizdevās tikt, kas gan tika labots trešajā sesijā, pārspējot abas “Porsche” ekipāžas un izcīnot otro starta vietu. Tikmēr par dienas varoni kļuva Kamui Kobajaši, veicot apli 3 minūtēs un 14.791 sekundē, kas ir jauns trases rekords.

Kobajaši tuvāko sekotāju pārspēja par vairāk kā 2 sekundēm, bet #2 “Porsche” ar Nīlu Janī trešās sesijas beigās radās problēmas ar eļļas temperatūru. Vienīgā privātā LMP1 klases komanda “ByKolles” savu sesto pozīciju otrajā kārtā zaudēja “Manor” LMP2 klases komandai, tomēr pēdējā sesijā atguvās un sacīkstes sāks uzreiz aiz #9 “Toyota”.

Neraugoties uz Vitālija Petrova lielisko apli otrajā kvalifikācijas kārtā, pie pole position LMP2 klasē tika “G-Drive Racing” ar Aleksu Linsu, Romanu Rusinovu un Pjēru Tirē (Pierre Thiriet). Cīņu gan mazliet aizēnoja Ērika Marī avārija otrās kārtas sākumā, pēc kā sportists tika nogādāts slimnīcā, bet sesija tika apturēta uz nepilnu stundu. Labākie no tiem, kas neizmantoja “Oreca” šasiju bija krievu trio Aļošins, Sirotkins, Šaitars (“Dallara”).

“F1LV

“ARC Bratislava” ar tās līderi Konstantīnu Calko pie stūres uzlaboja iepriekšējās dienas rezultātu par par vairāk kā 3 sekundēm, kamēr trešajā kārtā tehnisku problēmu dēļ trasē netika izbraukts. Riks Brekers brauca vidēji par aptuveni 2-3 sekundēm aplī lēnāk par Calko, kamēr Miroslavs Konopka cīnījās GTE klases mašīnu ātrumā. Izlaistā nakts sesija lika zaudēt vairākas pozīcijas un rezultātā kvalifikācijā pārspēti 3 LMP2 klases konkurenti.

GTE Pro klasē “Aston Martin” bija ātrākie arī otrajā kvalifikācijas dienā. Lai gan pirmajās kārtās lielisku ātrumu demonstrēja dānis Marko Sorensens, pie pole position tika Tērnera, Ādamsa un Serras ekipāža, kamēr otro vietu tikai ar simtdaļas rezervi izrāva “Ferrari” Kalado / Pjerdžidi / Rugolo, kuri Lukasa di Grasi traumas dēļ pēdējā brīdī veica braucēju maiņu. GTE Am klasē uzvaru kvalifikācijā izrāva “Chevrolet Corvette” Brandela / Filipsons / Rīss.

Sacīkšu starts sestdien pl. 16:00 pēc Latvijas laika. Visiem jaunākajiem notikumiem no trases, braucēju komentāriem un Konstantīna Calko sekmēm varēs seko līdzi F1.LV teksta tiešraidē! Gaidot startu, iespēja ielūkoties aizraujošākajos faktos par sacensībām.

Rezultātus var aplūkot šeit.