Valteri Botass un Sebastians Fetels Austrijas GP uzsāks no pirmās starta rindas, kamēr trešās vietas ieguvējs Luiss Hamiltons pārnesumkārbas maiņas dēļ sacīkstes uzsāks tikai ceturtajā starta rindā.
Pirmajā kvalifikācijas kārtā grūti gāja “Haas” vienībai – Kevins Magnusens sabojāja mašīnas balstiekārtu, kamēr Romēns Grožāns pamatīgi izslīdēja no trases. Tas gan neliedza abiem iekļūt otrajā kārtā, ko nespēja Džolions Palmers, kā arī abi “Williams” un “Sauber” braucēji. Tikmēr Sebastians Fetels un Valteri Botass ietaupīja ultramīksto riepu komplektu, izmantojot tikai sarkani marķētās supermīkstās riepas.
Otrajā kārtā, Luiss Hamiltons, kuram pārnesumkārbas maiņas dēļ tika piešķirts 5 starta vietu sods, izvēlējās braukt ar supermīkstajām riepām, kas nozīmē, ka viņš plāno garāku sacīkšu pirmo nogriezni, kamēr citi līderi izmantos ultramīkstās riepas. Nebraucot Magnusenam, no tālākas cīņas izstājās arī Hulkenbergs, abi “McLaren” braucēji un Daņila Kvjats, kamēr ātrāko laiku uzrādīja Valteri Botass.
Pēdējās 12 minūtēs pirmajā mēģinājumā Hamiltons piekāpās Valteri Botasam un Sebastianam Fetelam, kamēr lielisku apli veica Romēns Grožāns, uzrādot septīto rezultātu. “Red Bull” braucēju mēģinājumi uzlabot rezultātus nevainagojās panākumiem, tikmēr pēdējos mēģinājumus iztraucēja Grožāna mašīna, kas apstājās uz trases otrajā sektorā. Vien mirkli vēlāk trasē nenoturējās Verstapens.
Līdz ar to Valteri Botass izcīna otro pole position savā karjerā. Viņš apli veica 1 minūtē un 4.251 sekundē, kas ir īsākais laiks, kas nepieciešam pole position aplim kopš Mansela uzvaras 1985. gada Dienvidāfrikas GP kvalifikācijā.
Starta kārtība Austrijas GP:
Pozīcija | # | Braucējs | Komanda | Dzinējs | Rezultāts |
1 | 77 | Valteri Botass | Mercedes | Mercedes | 1’04.251 |
2 | 5 | Sebastians Fetels | Ferrari | Ferrari | 1’04.293 |
3 | 7 | Kimi Raikonens | Ferrari | Ferrari | 1’04.779 |
4 | 3 | Daniels Rikjardo | Red Bull | TAG | 1’04.896 |
5 | 33 | Makss Verstapens | Red Bull | TAG | 1’04.983 |
6 | 8 | Romēns Grožāns | Haas | Ferrari | 1’05.480 |
7 | 11 | Serhio Peress | Force India | Mercedes | 1’05.605 |
8 | 44 | Luiss Hamiltons | Mercedes | Mercedes | 1’04.424 |
9 | 31 | Estebans Okons | Force India | Mercedes | 1’05.674 |
10 | 55 | Karloss Saincs | Toro Rosso | Renault | 1’05.726 |
11 | 27 | Niko Hulkenbergs | Renault | Renault | 1’05.597 |
12 | 14 | Fernando Alonso | McLaren | Honda | 1’05.602 |
13 | 2 | Stofels Vandūrns | McLaren | Honda | 1’05.741 |
14 | 26 | Daņila Kvjats | Toro Rosso | Renault | 1’05.884 |
15 | 20 | Kevins Magnusens | Haas | Ferrari | |
16 | 30 | Džolions Palmers | Renault | Renault | 1’06.345 |
17 | 19 | Felipe Masa | Williams | Mercedes | 1’06.534 |
18 | 18 | Lenss Strols | Williams | Mercedes | 1’06.608 |
19 | 9 | Markuss Ēriksons | Sauber | Ferrari | 1’06.857 |
20 | 94 | Paskāls Verleins | Sauber | Ferrari | 1’07.011 |
Kedam dots valstiski svarīgs uzdevums izručīt Snikeru 😛
Kedu jau startā vajadzētu “izraut” un lieta cepurē-pēc tam varētu pavērot kā Mad Max snikeri garām nelaiž.
Mani tas klauns galīgi neietekmē-reizēm konkrēti var par to cirtni ierēkt…..sevišķi tad kad šams riktīgi sacepies un Alonso kungs kārtējo reizi iebraucis auzās.:DDD
Kāda starpība ——–»https://youtu.be/NbDsFBsiW1Q